Husk meg
Brukernavn
Passord

Marco reda-noe for FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 des 05, 14:37
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=TROM4NOTORUQ1QFIMUNCFEQ?articleID=90512

kan denne midtstopperen være noe for oss? kjenner ikke så fryktelig mye til egenskapene hans på banen- i form av sterke og svake sider. han blir omtalt som en habil TL spiller. samtidig en langt mer økonomisk avtale en VM-som vi uansett henter senere-muligens gratis som bosmanspiller. ønsker absoutt ikke at FFK svir av 3mill på VM, som er langt ifra ferdig utviklet som fotballspiller. ser heller at vi henter en stopper med rutine som kan puste bora og piiroja i nakken. det er flust med spillere på markedet, ingen grunn til å hastekjøpe.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 05 des 05, 14:40
da er vi innpå EU regelen igjen,denne spilleren er utenfor,så er vel neppe aktuelt uansett hvor god han måtte være

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 06 des 05, 09:40
DET hadde jeg selvsagt glemt....

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914