FFK vil ha Shaaban!
Opprinnelig postet av Brukernavn
Dette bør vi holde oss unna mener nå jeg.. for mange som gjør slikt kan få han til å tenke: gjøss er dem deseperate eller.. nei slutt opp med dette. vent heller til han er klar om han blir klar er nå min meningOpprinnelig postet av Olavesen
Tør jeg spørre hva du skrev? :)
Ja det gjør du.....
Bare en liten "på-forhånd-velkommen-til-klubben-melding.
Greit at han føler at han er velkommen...klikket på linken som gikk til hjemmesidene hans, der kunne man trykke på Contact me..det gjorde jeg, og DET oppfordrer jeg deg til å gjøre også.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Håper så jævlig at han kommer til klubben... Har en dårlig magefølelse, men det er jo ofte et godt tegn...
Og hvis han er storby-menneske så har vel ikke Fredrikstad så mye mer å bidra med enn Molde
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Stakkar ikke ødelegg selvtiliten hans daOpprinnelig postet av Patrioten
Da kan det være andre spilleren Fredrikstad får igjennom mine tips, morro
Jeg har også et par ganger tipset Harry om spillere og begge ganger sto navnene allerede på blokka, til min store forundring.
Jeg tror FFK er så proffesjonelle at de får med seg det meste av det som rører seg av spillere.
Har ikke noe med selvtilit å gjøre dette,skjerp deg Keiko
Hmm... hvorfor klarer jeg ikke å tro at han ender i Fredrikstad? Jeg har vel blitt pessimist etter at diverse potensielle spillere har sklidd unna... Men håper selvsagt, hvis han er så god som mange sier.
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jo, noen får fortelle han at Fredrikstad er en storby ihvertfall om sommeren. Men, ettersom vi snakker om en toppidrettsutøver regner jeg med at det er kulturlivet han trenger og ikke øl kraner ?
Mener å ha lest at han er muslim og avholdsmann. Og har dessuten kone og barn. Men han kan jo ha det gøy på byen likevel
Han har forrøvørig fått et tilbud fra engelsk 1. divisjon klubb som han kan å til om han vil, så det blir nok tøft å få han hit, men så lenge det er liv, er det håp
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jo, noen får fortelle han at Fredrikstad er en storby ihvertfall om sommeren. Men, ettersom vi snakker om en toppidrettsutøver regner jeg med at det er kulturlivet han trenger og ikke øl kraner ?
Mener å ha lest at han er muslim og avholdsmann. Og har dessuten kone og barn. Men han kan jo ha det gøy på byen likevel
Det stemmer!! Det står på hjemmesiden hans hvor han besvarer en masse spørsmål, at han er muslim og avholdsmann.
Jeg tillot meg også å sende ham en mail, for å fortelle ham hvor fantastisk både byen og supporterne er her. Jeg fortalte også at mange Fredrikstadfolk drar til Sverige for å handle mat og at veldig mange supportere håper han velger å spille for FFK.
FFK på toppen i 2006
Vi bør kanskje ikke fortelle ham om klubbens samarbeid med 3:16 da... :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Vi bør kanskje ikke fortelle ham om klubbens samarbeid med 3:16 da... :)
Akkurat det tror jeg han driter i, Costanza. Han og Tarek kan vel sørge for å starte en ny muslimsk barnas eliteserieklubb.
FFK på toppen i 2006
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Patrioten
Får håpe at han ikke spør Markus og Håkan om hvordan det er å være i Fredrikstad, tenker på ledelsen
Er vel kanskje mer sannsynlig at han tar en prat med en annen svenske om forholdene i klubben? Tror i hvert fall Jerry Knutsson har mye godt å si om FFK. Og ettersom han er keepertrener så er det jo ikke umulig at de to tar en prat?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Spennende sak å føkge dette her! La oss folde våre hender og be om litt høyere assistanse! Arve Mokkelborst (sitat :http://expressen.se/index.jsp?a=481915 )
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
"- Stan är ju helt öde. Det finns inte en kotte där, var Shaabans kommentar."
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Lasse Båtstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914