Fredrikstad er på banen med Ivar Rønningen
- Det var en reell interesse fra dem, men det var aldri forhandlinger. De hadde signalisert en relativt sterk interesse for Per Morten, forteller agent Stig Lillejord. FFK trakk seg brått og ønsket i stedet å se nærmere på Ivar Rønningen.
Skriver Moss Dagblad
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Rønningen holder vel ikke nivået til Myhre ??
Du tror virkelig ikke at det bare er å hente inn en keeper på nivå med myhre? Da kan vi like gjerne bare kjøpe en angreiper som Van Nistelroy og da?
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
herre gud a mann vi sa det til pmk at vi ønsket en keeper som myhre da henter vi ikke stall keeper fra RBKOpprinnelig postet av Rune Haugen
Rønningen holder vel ikke nivået til Myhre ??
Du tror virkelig ikke at det bare er å hente inn en keeper på nivå med myhre? Da kan vi like gjerne bare kjøpe en angreiper som Van Nistelroy og da?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg anser Rønningen for å være en av topp 5 keepere i TL.oi da. det var vel litt vel å ta hardt i..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jeg vet ikke hvor mye man forfaller på benken til RBK jeg, men han kan ikke vært dårlig når de har villet beholde ham så lenge der, reserve eller ikke reserve. Kan jo være god med litt kamptrening.
Men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk jeg og.
Jeg tror alikevel vi skal slite med å finne en like god keeper som Myhre. Da må vi jo være foran de store klubbene i Europa på talentspeiding, eller så må vi til proffligaene for å kjøpe, og det har ikke FFK råd til. Jeg tror ikke at man gjennom DVD vil ligge fremst på talentspeiding i fotaball.
Et ganske enkelt ressonement!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror alikevel vi skal slite med å finne en like god keeper som Myhre. Da må vi jo være foran de store klubbene i Europa på talentspeiding, eller så må vi til proffligaene for å kjøpe, og det har ikke FFK råd til. Jeg tror ikke at man gjennom DVD vil ligge fremst på talentspeiding i fotaball.
Et ganske enkelt ressonement!
Jeg tror det skal være fult mulig å få en keeper i Myhre klassen. Det finnes kanskje gode nok alternativer i Sverige eller Danmark. Lønnsnivået i Danmark er ikke avskrekkende og Lønnsnivået i sverige er lavere enn i Norge. Videre har man gode keepere i 2. budesliga eller Premiership. Lyn, Lillestrøm, Ålesund er eksempler på klubber som har klart å skaffe keepere fra utlandet som har vært en stor suksess i tippeligaen. Hvorfor skulle ikke vi klare det ? Nå tror jeg det jobbes aktivt og godt i FFK med dette. Vi får nok være tolmodige, men jeg håper at keeper kan være på plass før jul.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Trur vi skal være glad om vi får henta Rønningen jeg! Var jo en grunn til at RBK henta ham mens de var på topp selv å...
Når det gjelder forventninger til FFK så forventer jeg at FFK skal bli en toppklubb i Norsk målestokk. Jeg ser ingen grunn til at FFK ikke skal kunne få like gode resultater som f.eks Lyn eller Start. Når spillere ser på hvor attraktive klubbene er så har satsning veldig mye med dette å gjøre. Få toppspillere ønsker å gå til en klubb som kun har som mål å klare seg i TL. Derimot er en klubb som satser på Royal Leage, Champions leage eller ihvertfall UEFA cup spill langt mere attraktiv. Dette henger sammen.
Når det gjelder keeper så er ikke Myhre uinteresert i FFK, det er bare snakk om å gjøre seg attraktiv nok. Rønningen er etter mitt skjønn ikke god nok, jeg er ikke sikker på at han vil danke ut Sørlie og hvis vi skal stå med to jevngode keepere til året igjen kommer vi ikke til å kjempe i toppen, da må vi ha inn en toppkeeper.
Eneste grunnen til å kjøpe Rønningen må være å hjelpe RBK til å bli kvitt han.
Kan på den måten minne om kjøpet av Hornseth.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg ser ikke hvorfor vi skal betale opp mot 1 mill for å hente inn en 30 år gammel keeper, som kun har spilt 2. divisjonsfotball i snart to år, og aldri prestert stabilt på høyt Tippeliganivå...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Han bestemmer i løpet av uken hvor han skal spille hen
- Er det flere klubber inne i bildet?
- Flere klubber? Hva skal jeg svare til det? Det er ikke noe konkret, i hvert fall.
- Det eneste som er sikkert er at jeg skifter klubb. Hvor jeg går, blir klart i løpet av uka.
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette sier Ivar Rønningen Hamar Arbeiderblad, sak 29.november.jeg tror han skal ta den avgjørelsensen alene, men hit kommer han ikke.
Han bestemmer i løpet av uken hvor han skal spille hen
- Er det flere klubber inne i bildet?
- Flere klubber? Hva skal jeg svare til det? Det er ikke noe konkret, i hvert fall.
- Det eneste som er sikkert er at jeg skifter klubb. Hvor jeg går, blir klart i løpet av uka.
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av ffkfmv
hva var det jeg sa heehe.. neida.. men jeg mener at Ivar Rønningen er en bra keeper som kommer til å heve FFK..
Jeg mener også at Rønningen er bedre enn Steinar men jeg håper at vi satser høyere enn som så. Steinar er ikke langt under nivået til rønningen og da er det ikke vits i å kjøpe han.
Opprinnelig postet av frekkrik
Lurer på hvilke forventninger enkelte her har jeg... Rønningen er en knallgod keeper som er blant de bedre i TL, men selvfølgelig ikke bedre enn Espen Johnsen, så derfor har han heller ikke fått tillit i RBK. Dere snakker om Myhre hele tiden... Skjønner dere ikke at han ikke vil hit? Å hvorfor skulle en keeper som er like god som Myhre velge oss fremfor klubber som Lyn, Brann å en haug med andre klubber i Inn å utland sikkert trenger en keeper av Myhres kaliber...?
Trur vi skal være glad om vi får henta Rønningen jeg! Var jo en grunn til at RBK henta ham mens de var på topp selv å...
For å være helt ærlig så ser jeg ikke på Espen Johnsen som topp fem av tippeligakeeperne engang, så hvis Rønningen er hakket dårligere, så vil jeg påstå at han i beste fall er en middels tippeligakeeper. Espen Johnsen har for lenge levd på TV-redningene sine. Gutten kaster seg jo som en tiger etter baller andre keepere bare plukker enkelt. I år har han visst mange svakheter, blant annet at han står langt ute i situasjoner han ikke burde, noe som igjen førte til at flere begynte å lobbe på han. Berg Hestad er et eksempel. Lobber fra langt hold, hva gjør Espen Johnsen så langt ute?
Hvorfor valgte Adin Brown Ålesund Frekkrik? Hvorfor valgte ikke Brian West en annen klubb? Hvorfor valgte dem ikke en av de større klubbene? Kanskje fordi de ikke visste om dem? Det har skjedd før og kan fort skje igjen. Nå har vi hatt noen bomkjøp, og for hvert bomkjøp nærmer vi oss et skikkelig kupp...
RBK hentet forøvrig Rønningen som reserve, selv etter mange svake kamper var Johnsen førstevalget. Kanskje var det med i planen at de skulle gi matchtrening til Lund Hansen i form av et låneopphold også? De hentet inn Rønningen som reserve slik at Lund Hansen kunne leies ut? Litt usikker på tid og dato for når han kom vs Lund Hansen kom til oss...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914