Fredrikstad er på banen med Ivar Rønningen
hva var det jeg sa heehe.. neida.. men jeg mener at Ivar Rønningen er en bra keeper som kommer til å heve FFK..
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av ffkfmv
hva var det jeg sa heehe.. neida.. men jeg mener at Ivar Rønningen er en bra keeper som kommer til å heve FFK..
Jeg mener også at Rønningen er bedre enn Steinar men jeg håper at vi satser høyere enn som så. Steinar er ikke langt under nivået til rønningen og da er det ikke vits i å kjøpe han.
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 03 des 05, 10:52
Endret: 03 des 05, 10:53
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvorfor valgte Adin Brown Ålesund Frekkrik? Hvorfor valgte ikke Brian West en annen klubb? Hvorfor valgte dem ikke en av de større klubbene? Kanskje fordi de ikke visste om dem? Det har skjedd før og kan fort skje igjen. Nå har vi hatt noen bomkjøp, og for hvert bomkjøp nærmer vi oss et skikkelig kupp...
Mener du at hver gang du kaster en terning og ikke får 6 blir sannsynligheten for å kaste 6 neste gang større? ;)
Det er uansett lov å håpe (vel... FORVENTE) at vi gjør et kupp snart. Personlig er jeg mer opptatt av at vi tør satse på de unge talentene vi har slik at de ikke råtner på rot...
For de som er litt opptatt av tall:
http://www.math.uio.no/avdc/kurs/ST100/notat/relfrekv/Relfrekv.html
http://www.matematikk.net/klassetrinn/klasse1MXY/sannsynlighet.php
God regning!
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av denialsander
Mener du at hver gang du kaster en terning og ikke får 6 blir sannsynligheten for å kaste 6 neste gang større? ;)
Det er uansett lov å håpe (vel... FORVENTE) at vi gjør et kupp snart. Personlig er jeg mer opptatt av at vi tør satse på de unge talentene vi har slik at de ikke råtner på rot..
Nei, det jeg sier er at når Aalesund kaster terningen og får sekser, er det like stor sjanse for at vi kan få det når vi kaster den.
Og joda, satse på talenter er helt greit, så lenge de er gode nok, inntil da bør de testes ut som innbyttere. Og vi bør ikke satse på noen unge mellom stengene, syns jeg, der trenger vi mest av alt erfaring.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914