Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere spillere har forlatt oss, uten at vi har forsterket

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 des 05, 19:38

Vi har mistet disse, Roger Helland, Tor Trondsen, Alexander Lund Hansen.Dagfinn Enerly.

Disse forsvinner, eller har kanskje forlatt klubben også, men hvor er erstatterne

Dag Frode Hornseth, Matthias Lindstrøm, Christian Petersen

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 01 des 05, 19:52
Du har rett!! På tide med panikk! Forsterkningene burde vært på plass ved før serien var ferdigspillt!! 

Og vi har fått inn C.Berg...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 des 05, 19:56
Vi har jo veldig mange spillere i seniorstallen, så må være forberedt på at flere går ut enn hva som kommer inn. Har ikke vondt av å stramme inn med et par mann.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 01 des 05, 20:00
fantastisk innlegg

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 21:05

Svaret fra deg var jo overveldene

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 22:27
svaret mitt var like fantastisk:-D

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 23:42
Har lyst til å be deg kysse deg r.... Har du ikke lyst til å lese det jeg skriver, så drit i det da vel

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 02 des 05, 00:06
jeg får lyst til å skrive klemzzzz, men da blir du vel sinna.. hehe.. fra spøk til revolver.. jeg respekterer dine meninger, men er lei av at du alltid poster negativt ladede poster. og at jeg synes ikke det henger på greip at du i det ene øyeblikket klager på at vi ikke har fått noen forsterkninger, og i det andre øyeblikket foreslår at vi skal kjøpe spillere som er laaaaangt unna hva som kan kalles forsterkninger.. og nei, jeg kaller ikke det du poster for konstruktiv kritikk.. jeg er ikke enig i at dette boardet burde være en friplass for gnomer og migbolter som har lyst til å klage fordi Ronaldinho ikke vil signere for oss..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 02 des 05, 15:58
Nå klages det vel heller på at klubben ikke greier å overtale Ronaldinho... pengene har vi jo som kjent!! :)

PS! Takk for at du lærte meg et nytt ord: migbolt! Skal ganske sikkert få bruk for både gnom og migbolt i forbindelse med familiesammenkomster i jula :)

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 03 des 05, 10:34
Må jo si meg delvis enig med Olavsen iallefall.
FFK snakket i store bokstaver iflg vår "alles kjære" F-B om forsterkninger i begynnelsen av forrige uke.
Snart 2 uker gått og "tystnaden rød/hvit" fortsetter.

Eneste må være at KTE sier i dag at terskelen for prøvespill er lav, ja det har vel de fleste fortstått for lenge siden.
Han sier videre at de leter etter Keeper og allround forsvarer, men hva med framover!
Er det godt nok?
Etter min mening bør FFK minst ha en forsterkning framover og jeg mener da reell forsterkning ikke stallfyll.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 03 des 05, 10:41
Opprinnelig postet av dracula
Må jo si meg delvis enig med Olavsen iallefall.
FFK snakket i store bokstaver iflg vår "alles kjære" F-B om forsterkninger i begynnelsen av forrige uke.
Snart 2 uker gått og "tystnaden rød/hvit" fortsetter.

Eneste må være at KTE sier i dag at terskelen for prøvespill er lav, ja det har vel de fleste fortstått for lenge siden.
Han sier videre at de leter etter Keeper og allround forsvarer, men hva med framover!
Er det godt nok?
Etter min mening bør FFK minst ha en forsterkning framover og jeg mener da reell forsterkning ikke stallfyll.

Ja vi må værtfall ha en høyrekant, det må jo også klubben se. Vi har ikke noe klart valg på den plassen nå så vi må ha inn en god forsterkning på den plassen. Ellers mener jeg at det ser bra ut framover på banen, vi trenger ikke forsterke noe mere utover en høyrekant. Jeg mener heller at vi skal satse på de unge lovende vi har i klubben enn å kjøpe inn enda flere middels gode spillere.
 Men i forsvaret må vi værtfall ha en ordentlig god høyreback og en stopper som kan væra backup til bora og raijo.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914