Forslag !!!
Hvorfor? Jo jeg er litt skeptisk til alle skriverier og ikke skriverier om nye spillere f.eks.
Jeg vil spurt f eks... hvorfor kan jeg ikke lese om interesse fra FFK for enkelte toppspillere i tippeligaen. Er det fordi vi sykter høyere eller er det slikt at vi har ikke ressurser. Når det gjelder det andre så vil jeg vite hva skjer og hvis det er slikt at vi må bite tenna og ha kamp om tilværelsen i tippeligaen neste 2-3 sessonger , greit. I tillegg fint å vite hvorfor fisker vi opp igjen stallfyll alle PMK og andre mosse spillere og hva skjer med f.eks Toth. Jo kan hende jeg høres litt negativt ut men for min del hadde vært enklere å vite at vi kan ikke matche "dem store" og basta... i tilleg hadde vært lettere for alle å vite hva skjer med Toth og hvem har ansvar for dette....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
jeg er også interessert i å høre hvilke mål ledelsen har satt. og ikke minst hvordan de har tenkt å nå disse. markedsmessig, organisatorisk og i forhold til spillerstallen.
på vinger over europa
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
På en annen side er disse sidene åpne for alle, og kunne gitt konkurrenter ett fortrinn (som feks Start, som snappet FCK angriperen Dodi Jonsson (?) foran nesa vår).
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 01 des 05, 18:31
Endret: 01 des 05, 18:32
Opprinnelig postet av Superkjegle
Det hadde kanskje blitt mindre opprør her dersom vi hadde fått noe info..
På en annen side er disse sidene åpne for alle, og kunne gitt konkurrenter ett fortrinn (som feks Start, som snappet FCK angriperen Dodi Jonsson (?) foran nesa vår).
Jeg tror ikke det hadde blitt mindre opprør her på forumet, hvis vi hadde fått mere info. Jeg tror uansett hva denne infoen hadde bestått i, så hadde det alikevel vært endel supportere som hadde vært uenige. Men er alikevel enig i at klubben burde vært mere åpen på alt mulig annet enn spillerkjøp
Når det gjelder infoen om spillere som klubben jobber med så er det så vidt jeg vet et vedtak i klubben om at man vil holde kortene tett til brystet ved nye spillere helt inntil avtalen er i boks.
Dette er blitt sånn pga at man brente seg flere ganger i 2003 og en gang i 2004, med Todi Jonson, som Superkjegle også nevner.
At klubben er lukket i slike spørsmål synes jeg faktisk er veldig bra både for klubben og oss supportere, som gjerne vil ha et best mulig FFK lag.
FFK på toppen i 2006
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Husgutt
er du vennlig å oversette til norsk?ja om denne var til meg så var dette ment som ett spøk at neste forslag blir å betale seg inn for å lese
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Superkjegle
Det hadde kanskje blitt mindre opprør her dersom vi hadde fått noe info..
Jeg tror ikke det hadde blitt mindre opprør her på forumet, hvis vi hadde fått mere info. Jeg tror uansett hva denne infoen hadde bestått i, så hadde det alikevel vært endel supportere som hadde vært uenige. Men er alikevel enig i at klubben burde vært mere åpen på alt mulig annet enn spillerkjøp
Når det gjelder infoen om spillere som klubben jobber med så er det så vidt jeg vet et vedtak i klubben om at man vil holde kortene tett til brystet ved nye spillere helt inntil avtalen er i boks.
Dette er blitt sånn pga at man brente seg flere ganger i 2003 og en gang i 2004, med Todi Jonson, som Superkjegle også nevner.
At klubben er lukket i slike spørsmål synes jeg faktisk er veldig bra både for klubben og oss supportere, som gjerne vil ha et best mulig FFK lag.
Ok Snæbbus. Skjønner det med vedtak men hvordan da kan vi lese om diverse Mosse spillere (ikke at jeg har noe mot Moss da) som er i samtaler men ikke andre da... Jeg mener at en bør være såppas åpen og kunne fortelle oss i hvertfall ........... ja vi har råd til å kjøpe Myhre, eller nei det har vi ikke og derfor plukker vi ut kunn "stallfyl" ...
For min egen del hadde det vært bedre å vite om jeg skal forberede meg på en rolig sessong eller en infarkt greie som siste to... Skjønner ??? jeg mener vi supportere fortjener å få beskjed hvorfor går det så tregt og hvorfor får vi ikke noen ordentligge navn på "kjøpelista" er det slikt at vi ikke har råd og skal være bunnslitere i neste 3-4 år så si ifra så jeg kan kjøre ordentlig vinter forberedelse og treningsleir for hjerte mitt vel .................
Verre er det ikke.......... OG EN TING TIL... NEI JEG VIL IKKE HA HODER TIL Å RULLE MEN LURER BARE PÅ HVEM HAR SKYLDA FOR TOTH SAKEN ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914