Husk meg
Brukernavn
Passord

Disse må kjeppjages fra stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 29 nov 05, 15:28
Blåsere høres dritfett ut når England spiller landskamp! :)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 nov 05, 20:05
Opprinnelig postet av FFK1903

Og til Anish... Hva ER det du fôrer katta di med???

hehe,lyst til å ha katte di seenes slik ut også?Her går det på megetsterk kryddra Indisk mat

Anbefalles på det sterkeste,jeg er i hvertfall fornøyd med resultatet

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 29 nov 05, 20:53
Trompetene til England er noe av det feteste jeg vet om av supporterliv! Synes også det var noe av det bedre som har vært av lyd fra tribunen på ullevaal, men der har de kanskje sluttet med det? Har ikke vært på en landskamp på mange år, og har nesten ikke hatt tid til å se de på tv heller, så ikke vet jeg..

Vet ikke helt om jeg hadde vært happy for å se det på stadion, men jeg vet ihvertfall om mange jeg heller hadde kastet ut enn dem! F.eks. alle de som bruker energi på å fortelle hver enkelt spiller hvor dårlige de er hele tiden..

Når jeg tenker meg om, så er faktisk de, de eneste jeg ville kastet ut fra stadion. Ellers synes jeg folk skal få gjøre og oppføre seg som de vil (innenfor de normer og regler som er satt da selvfølgelig)! Jeg føler meg ihvertfall ikke beretiget til å  kunne bestemme hvordan tribunelivet skal være på stadion. Jo fler, jo bedre!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914