Disse må kjeppjages fra stadion
Skam at folk tar med seg slike på stadion,ødelegger totalt ryktet til fredrikstad fotballklubb,folk ler av det allerede.
Håper man slipper å se slike på stadion til neste år,SKAM
http://renac.org/gallery/albums/userpics/aafk/09FREDRIKSTAD/normal_16C.jpg
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Han Viggo H. er faktisk ganske flink til å spille trompet...
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Og det har bare vært en eneste gang dette har skjedd!!!
Han Viggo H. er faktisk ganske flink til å spille trompet...
hehe,godt mulig...ikke humør til kverulasjoner nå danieltr
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av elin
Skam var det vel ei?!? Kan være enig at det ikke passer inn på en fotballtribune i det hele tatt. Men dette var folk fra korpset som var med oppover til Ålebyen, og ble bedt (??) om å ta med seg instrumentene inn, om jeg ikke husker helt feil....
Og det har bare vært en eneste gang dette har skjedd!!!
Altså hvis man bruke TROMPET for å få opp stemmninga i kampen så har man kommet til et helt feil sted...På håndballkamper kan man ta med trompet,klapper og ku bjeller...Men ikke på stadion,hadde vel heller ikke vært skam opp hele plankehaugen brått skulle stått å dingla med ku bjeller feks???Patetisk
Grei nok hvis korps folka vil bruke dette på bussen for å vekke noen trøtte sjeler å plage livsvetten ut av dem. Men ærlig talt,inn på en stadio?!
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Skikkelig provosert du A9$h?!
Jeg er med deg på denne! Viggo kan finne seg andre anledninger der han kan ta fram trompeten!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg var der. de holdt ikke på lenge heldigvis:)
Tipper du ligna litt på den litt gærne katta Anish har i avataren sin når de begynte å spille...
Og til Anish... Hva ER det du fôrer katta di med???
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Avdanka messingsjauere hører ikke hjemme på stadion med bakteriebombene sine. Makan til maaaas.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
samme som tromme.. mas mas mas
Hehehe, du gir deg ikke du keiko99
Opprinnelig postet av keiko99
samme som tromme.. mas mas mas
Nå gleder jeg meg enda mere til å ta i bruk tromme på stadion..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Trommer er også ganske normalt, selv om jeg ikke skjønner helt hvordan de klarer å spille når det er på det mest spennende, sliter jaggu med å synge jeg.
Det er klart ett storband som spille kontinuerlig hadde nok vært litt slitsom :p
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Opprinnelig postet av Superkjegle
Heh skjønner ikke helt problemet her, er normalt i utlandet at det er noen som spiller messing på tribunene?
Trommer er også ganske normalt, selv om jeg ikke skjønner helt hvordan de klarer å spille når det er på det mest spennende, sliter jaggu med å synge jeg.
Det er klart ett storband som spille kontinuerlig hadde nok vært litt slitsom :p
Har ikke hørt messing på engelske kamper. Men i Spania kan det vel alltids forekomme. Men der er det også mange fler folk på kampene. Se også på kampene i Sør-Amerika, der er det ett lurveleven uansett. Vi greier aldri å skape sånt her på berget. Jeg kan akseptere en tromme som styrer takta, men heller ikke noe mer. Og den som bruker den tromma må kunne bruke tromma. Jeg vil ikke ha noe villmannstromming.
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Superkjegle
Heh skjønner ikke helt problemet her, er normalt i utlandet at det er noen som spiller messing på tribunene?
Skjønner heller ikke hvorfor noen drar frem dette som et problem nå. Dette orkesteret var med på turen til Ålesund og gjorde bla. stor success da de spillte på oppholdet som vi hadde på Dombås.
Jeg er enig at deres opptreden på Colorline stadion ikke var vellykket, men det var pga. at vi som sang ikke klarte og være samstemte med blåserne.
Dette med disse blåserne var jo absolutt et engangstilfelle og det har vel aldri vært aktuelt å slippe dem til på FFK`s kamper hverken hjemme eller borte i ettertid.
Derfor synes jeg det blir helt feil å si at disse må kjeppjages fra stadion, jeg tror ikke disse menneskene har prøvet å presse seg på heller.
FFK på toppen i 2006
Synes vel at blåsere i "normal" funksjon bare er med å skaper liv på tribunen.
Bør selvsagt være en viss samstemthet, men det tar jeg som en selvfølge.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Gofoten
Trommer går for det samme som klappere....og det er juks. dermed basta.....vi skal synge og og lage leven på andre måter....de som bruker slike hjelpemidler, har begrensa med disse evnene.
Da må det være veldig mange som jukser, nesten alle bortsett fra i Norge og England..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914