Hvor mye koster det å leie Ullevål egentlig?
Håper folk drar i bøtter og spann til Ullevål, men noen bør spørre Morgan hvor mange mennesker som må komme før man teller overskudd!
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
Litt tvilende til Morgan sine baktanker bak det hele. Nå har han satt en del supportere i en lei knipe. Supporterklubbene kan egentlig ikke si nei til et slikt arrangement, samtidig som de kanskje har andre ideer eller vil avvente situasjonen. Dette er vel det Morgan har tenkt på også, og har dessuten økonomisk sikret i og med at han sier at overskuddet skal gå til Enerly.
Syns Morgan begynner å bli mer og mer sleip. Tiltaket er flott det, gjennomførelsen lyser vel igjennom at Morgan ser sitt snitt til å tjene litt på dette selv også, og forsyve litt ansvar.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Det koster en halv mill. bare å få matta brukbar.
Har hele tiden vært skeptisk til dette her, jeg drar i allefall ikke på ett sånt arrangement.
Ønsker Enerly selvsagt alt godt men dette her begynner å gå over alle støvleskaft.
Ingen vet jo hva som kommer til å skje med fyren engang, kan være han går igjen og kommer til å funke 100%.
Også er det Morgan Andersen av alle personer da, kan nesten garantere at han hadde baktanker med dette.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Dette kan jo være litt ømtålig tema, men synes også dette lukter, og personlig føler jeg at FFK som klubb og vi supportere har blitt pressa inn i dette her på en måte......
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tipper det er ganske stive priser! Og da, hvor mange mennesker må komme før Lyn får overskudd på kampen? Dette er en kamp som antagelig ville fått problemer med å få mer enn 1000 tilskuere og jeg håper ikke det er slik at det må komme f. eks 2500 mennesker før man teller overskudd. Med andre ord så vil da 1500 mennesker da støtte LYN og ikke Enerly......... Mulig det er gode svar på dette, som ikke jeg har fått med meg, men stiller alikevel et spm ved dette da jeg tror ikke det vil komme så mange som Morgan håpet, nærmest ett fullsatt Ullevål. Tror nok folk her i byen vil støtte 100 % opp om slike kamper i fremtiden, men da i FFKs regi og når vi vet mer om skadeomfanget. Feks åpningskampen på nye Stadioen, bør alt gå til Enerly i sin helhet.......
Håper folk drar i bøtter og spann til Ullevål, men noen bør spørre Morgan hvor mange mennesker som må komme før man teller overskudd!
Jeg prøvde å stille spørsmål ved dette i en annen tråd, for en tid siden.
Hvis jeg prøver å svare selv, så er jeg ganske sikker på at Lyn hadde gått et solid underskudd, dersom ikke Morgan hadde kommet med denne ideen om å gi overskuddet til Enerly. Jeg så en oversikt idag over publikumsinteressen i Royal leaque og da var snittet på ca. 1000. Lyn trakk ca. 800 i sin første kamp, så et eller annet mellom 800 og 1000 er vel et bra tips til kampen mot Djurgården.
Når Morgan Andersen går ut og"gir" denne kampen til Enerly, så burde han også ha opplyst hvor mange tilskuere det må til for å gå i balanse.
Det er kanskje litt stygt å tenke sånn, men man kan lett bli fristet til å tro at Morgan også bruker Enerly til å redde sin egen klubb fra et ganske solid underskudd.
Håper noen kan gi et svar på hvor mange tilskuere som gir balanse, da det åpenbart er flere som lurer litt på dette.
Uansett så stiller jeg opp og håper også at mange andre gjør det samme.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914