Husk meg
Brukernavn
Passord

Spurs10 drittslenging på VGD

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 nov 05, 18:22
..så poenget ditt er å få frem av MFK er slemme mot Vidar?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 nov 05, 18:26
Jeg kunne faktisk heller tenke meg å få Christian Steen til klubben. Og heller vente med VM, se om han fortsetter den fine utviklingen. Det er helt tydelig at VM gjerne vil spille TL nå.

Jeg vet egentlig ikke helt hvor interesserte FFK er. Steen er vel mer aktuell?

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 nov 05, 18:28
..for du tar selvsagt for gitt at Vidar drar rett til FFK med en gang han slippes fri fra helvetet i MFK etter 2007-sesongen?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 nov 05, 18:31
Endret: 29 nov 05, 18:33
Opprinnelig postet av Costanza


Vil legge til at det ikke er noen stor sak for meg å få Vidar Martinsen til FFK.



Hva mener du egentlig med dette, Costanza?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 nov 05, 18:37
Opprinnelig postet av Bjørnen
..for du tar selvsagt for gitt at Vidar drar rett til FFK med en gang han slippes fri fra helvetet i MFK etter 2007-sesongen?



Det er vel ikke snakk om at det er et helvete i Moss, Bjørnen. 
Men selv du må da vel forstå at et 23 år gammelt kjempetalent som Vidar Martinsen nå føler at tiden er inne til å spille på øverste nivå, som faktisk er der FFK spiller og ikke Moss.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 nov 05, 19:31

Herlig. 

Nå har Moss FK, uansett hva du måtte mene Bamsemann, sikret seg at ikke en eneste attraktiv spiller vil tegne kontrakt med lengde på med Moss. 

Enhver idiot vil vel skjønne at "ingen røyk uten ild" også gjelder i dette tilfellet. 

Som et taktfullt "takkformeg": Dere kan beholde de bedritne taperene deres selv! FFK-gutta viste i siste kamp hvor mye vilje det er i laget. Mens Moss? Dere beviste at dere er en gjeng lu-hu-huuusers som ikke klarer å holde huet kaldt.  Ryke for Sandefjord?! Præææhææææhææææhææææh!

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 29 nov 05, 19:39
Som jeg nevnte for et par innlegg siden: Det er FFK-supporterne som skaper et problem på vegne av Vidar her - selvsagt fordi dere er furtne på MFK som ikke vil gi ham bort for knapper og glans. Det står visst ikke på interessen fra spillere som vil til Moss for å vise seg frem. 

God aften alle sammen. 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 nov 05, 20:31
Selvinnsikten står ikke helt i stil med ambisjonene, Bamsebubben. Men sånn er nå engang livet. 

Man må sikte på sola for å lande på månen, vettu`.

Oversatt til MFK-språk: Sikt på Eliten og bom på kvalik. ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


fkfc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 05
Innlegg: 12

Lagt til: 29 nov 05, 21:30
denialsander: ikke snakk for høyt om å bomme. det gjorde vel ffk en del ganger når de var i 2div... ja 2div.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 nov 05, 12:42
Opprinnelig postet av fkfc
denialsander: ikke snakk for høyt om å bomme. det gjorde vel ffk en del ganger når de var i 2div... ja 2div.


Og hvor er vi nå?  :)

Det er selvsagt bedre å sikte høyt og feile - enn som de fleste norske idrettsutøvere tydligvis gjør:  "Jeg er glad for bare å være her i OL, jeg". "Jeg vil ikke snakke om medaljer.", "Jeg er fornøyd med å bli blant de ti beste". osv. 

Neste gang en utøver som sendes til OL ikke sier han/hun tror hun kan vinne bør vi sende dem hjem igjen.... ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 nov 05, 13:13
Tynn norsk tropp til neste sommer-OL, da?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 nov 05, 20:43
:-D

Neste sommer?  Det blir vel han psycho-roeren (Tufte) (stakkars mann med det navnet nå...   Alt som har noe med Tufte å gjøre har liksom blitt litt stakkarslig.) og spyd-nissen. 

Øvrige som kan hevde seg har vel ikke balle nok til å si at de kan vinne. 

Øy, jo!  Ho sykkel-dama er vel også frisk nok til å si at ho er en potensiell vinner. 

Utover det er det mange frøloffer som synes det er helt ok å være på turistklasse til OL. 

*sukk*

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340