PAC klar for Sparta!?
I hvert fall hva jeg har hørt. Noe som vet 100 % om det stemmer eller ikke?
Har du dette fra?? Regner det som meget sannsynlig at Blixt forsvinner i nær framtid, å da tviler jeg på at Pål forsvinner før vi har noen nye i hvertfall
Opprinnelig postet av frekkrik
Har du dette fra?? Regner det som meget sannsynlig at Blixt forsvinner i nær framtid, å da tviler jeg på at Pål forsvinner før vi har noen nye i hvertfall
Nå er jo dette opp til Czwartek selv da og ikke FFK. Czwartek er ikke lenger under kontrakt med FFK.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sant, men man håper vel han skriver under.... Uansett, så kan vi ikke selge Blixt dersom Pål forsvinner, å virker jo som veldig sannsynlig at Blixt er på vei ut å.... Kanskje de har Høiland eller noe på blokka
Opprinnelig postet av frekkrik
Sant, men man håper vel han skriver under.... Uansett, så kan vi ikke selge Blixt dersom Pål forsvinner, å virker jo som veldig sannsynlig at Blixt er på vei ut å.... Kanskje de har Høiland eller noe på blokka
Stod jo i f-b som ikke mange dager siden at Blixt ikke ville snakke med noen andre om å bytte klubb, da han bodde i kjelleren hos Enerly og ville bruke tid på å hjelpe familien hans. Dermed er det nok ikke så sannsynlig at han forsvinner. Hvis Czwartek i tillegg er klar for Sparta, så får vi for guds skyld håpe at Blixt ikke forsvinner. Da står vi igjen med en eneste sideback i Bertelsen.
Ansvarlig redaktør
Husk at Blixt og Enerly bor på Larkollen, Holters. Det er jo veldig nærme Melløs så det blir nok intet problem. Det var å flytte til Dramman han mente ble problematisk.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hehe, trenkte akkurat det samme..... Larkollen er nå mye nærmere Melløs enn stadioen da....
Tipper å håper at han snart går til Moss.....
Tipper å håper at han snart går til Moss.....
FFK bør holde hue kaldt her, sier seg selv at vi ikke kan gi slipp på både blixt og pac. da måtte vi eventuelt hentet inn 2 nye sidebacker...
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914