Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK tippet på...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 27 nov 05, 14:17
Leser vgdebatt, pleier vel egentlig ikke å bry meg så ille, men for 3 året på rad, blir FFK tippet på nedrykk igjen, vgsdiskusjonsforumsbrukere....   http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=919235&Thread=Tipp+sesongen+neste+%E5r%21&Page=1

Har vi virkelig ett så dårlig lag? Med noen forsterkninger kommer vi vel høyere?
Hva tror dere? Må vi kjempe om nedrykk neste sesong også?
Eller kommer vi ganske høyt på tabellen?
Jeg tipper, topp 6 jeg på FFK =)
Med forsterkninger, som ny keeper, ny back o.s.v tror jeg vi vil bite hardt fra oss neste år...

Hva tror dere æ folkens??

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 27 nov 05, 14:34
Tippeligaen blir tøffere og tøffer,mere og mere penger,så det er vel ganske realistisk at vi må kjempe i bunnen til året også. Med det laget vi har idag,så må spillerene heve seg betraktelig,for å kjempe på øvre halvdel. Skal vi bli vurdert i den delen av tabellen,så må det flere gode spillere inn. Vi trenger en toppkeeper,et par meget gode forsvarsspillere,en kantspiller eller to og ikke minst en toppscorer på topp(som scorer 10-20 mål pr sesong) Dobbeltdekning på alle plasser med andre ord!

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 27 nov 05, 14:44
Om de sportslige forutsetningene i FFK blir bedre blir det lettere for næringslivet å samarbeide med oss. Derfor tror jeg Arve Mokkelbost er en dødsviktig person for FFK sin fremtid. Hvis dette ordner seg, vil FFK henge med økonomisk, og ikke minst; i toppen av tippeligaen sammen med 6-7 andre lag. 
Jeg har stor tro på Arve Mokkelbost, og syns han er kjempeflink. Virker profesjonell og rutinert! Det tar tid å bygge et lag.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 nov 05, 14:50
jeg håper vi er en av dem 6 beste i år + at vi kommer lenger i cup en i fjor. Vi for se hva FFK velger å styrke laget med, men helt klart at keeper som Thomas myhre og en som er bedre en lars blixt på den kanten.. kansje en VM fra moss.. en kant spiller som er mye lik dagfinn enerly.. på toppen føler jeg vi har det som må til.. jeg føler meg sikker på at hoås,west,wiig kan komme til å gjøre mange mange mål i TL

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 nov 05, 14:46
Tippe tabellen i November ? Det er jo bare fullstendig latterlig

Er forøvrig enig med benksliter`n, forstekning i alle ledd blir nøkkelen for å kjempe oss oppover.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 27 nov 05, 14:52
Hvis vi skal fortsette å styrke bredden som med Toth og Linnstrøm er vi naturlige nedrykkskandidater. Derfor inn med 2-3 klassespillere fremfor 5-6 middels gode spillere.......

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 nov 05, 15:11
Med den stallen vi har pr dags dato, er det å tro på julenissen at vi skal havne på topp 6, her må det flere FORSTERKNINGER til. Vil tippe at med dagens mannskap vil vi kjempe et sted mellom 8-10 plass.

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 27 nov 05, 18:42
det er ikke antall forsterkninger som gjelder. det er hva slags forsterkninger vi får og på hvilke plasser. er ikke så mye som skal til. en jævla god keeper, en høyreback/midtstopper og en høyreving, så kan mye godt skje neste år..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 27 nov 05, 18:47
Det er vel helt klart at skikkelige forsterkninger må til for å slippe å kjempe i bunnen til året. I TL kjemper man enten i topp eller bunn, ikke noen mellomting.

Tror det vesentlige blir hvilken keeper vi greier å få til klubben. Det er der skoen klemmer, og klubben viser i det minste ambisjoner ved å vrake PMK. Litt tidlig å si seff, men jeg regner med å bite negler til året og...

Hvis det kommer noen "Alt under 6 plass er total fiasko"-signaturer i år blir det komisk. Mulig vi ikke blir noen kasteball, men mange andre lag er bedre rustet enn oss. At vi blir tippet på nedrykk tar jeg med knusende ro... Vi klarer oss.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 27 nov 05, 23:17
Syntes det blir for dumt å tippe hvilken plass noen som helst lag havner på nå!

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 nov 05, 12:12
jeg stusser på at så mange her inne på forumet er så opptatt av navn.. navn betyr ingenting. det er hva som presteres på banen som teller. Fotball handler om å få laget til å samhandle,prestere sammen, og å få det maksimale ut av det man har.. 

Det finnes dusinvis av eksempler på lag med en grunnstamme som gjør det dårlig i ett år og bra i et annet.. Det er ikke alltid så mye som skal til.. Trening, samhandling osv osv...

Samtidig er det også flust av eksempler på lag med store navn som ikke gjør det bra. Bare se på RBK i år.. Spillerne på RBK er sinnsykt bra, allikevel havnet de i nedrykksstriden. Eller se på Spanias landslag.. Det er lenge siden Spania har gjort noe stort med landslaget sitt. Dette et lag fullt av verdensklassespillere..

Fotball er så mye mer enn kun navn.

Naturligvis trenger vi noen forsterkninger. men det er ikke SÅÅÅÅ jævlig mye som skal til. nødvendigvis.. fasiten vil vi jo uansett få om ca 1 år:)

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 28 nov 05, 13:56
Enig med husgutt. Vi trenger forsterkning (evt. erstatning) for Helland, ALH og Enerly, men utover det tror jeg det aller viktigste må bli trening frem til sesongen starter igjen. Fysisk trening, skadeforebyggende trening, men kanskje aller viktigst å få de spillerne vi allerede har til å bli mest mulig samspilte. Når Kvisviken vet hvor Hoås kommer til å være om 5 sekunder, så kan han legge en silkepasning oppå hodet til Hoås så ballen bare spretter inn ;D
Eller noe sånt...

2006: CL, RL, "the double"...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 nov 05, 14:21
Opprinnelig postet av SirLion
Leser vgdebatt, pleier vel egentlig ikke å bry meg så ille, men for 3 året på rad, blir FFK tippet på nedrykk igjen, vgsdiskusjonsforumsbrukere....   http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=919235&Thread=Tipp+sesongen+neste+%E5r%21&Page=1

Har vi virkelig ett så dårlig lag? Med noen forsterkninger kommer vi vel høyere?
Hva tror dere? Må vi kjempe om nedrykk neste sesong også?
Eller kommer vi ganske høyt på tabellen?
Jeg tipper, topp 6 jeg på FFK =)
Med forsterkninger, som ny keeper, ny back o.s.v tror jeg vi vil bite hardt fra oss neste år...

Hva tror dere æ folkens??

Jeg tipper at med de forsterkningene vi kommer til å få inn i løpet av vinteren vil gjøre at vi har mulighet til å blande oss inn blandt topp 4 og helt sikkert topp 6. Med Myhre på laget i høst hadde vi garantert vært blandt de 6 beste lagene i 2005, vi manglet vel kun 6 poeng til å være det.
Det snur fort i fotball fra en sesong til den neste og jeg tror feks. at det kan bli sånn at Start og FFK bytter plass neste år, ihvertfall så tror jeg at Start vil slite på nedre halvdel i 2006.

FFK på toppen i 2006

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 nov 05, 22:49
Tippa 6pl. ifjor.
Mente det var realistisk tiltross for Drillo.
Men, nei.
Er ikke så optimistisk nå, før jeg får sett hvilke forsterknigerFFK får inn.
Så langt store ord, spillere trolig inn i uka som gikk osv.
C.Berg er ikke akkurat mannen som jeg vil tro vil heve FFk noe særlig.
Slik laget ser ut pr.dato og med FFK evne til å finne middelmåtligheter, frykter jeg ny kamp for å overleve.
Mener faktisk at laget ikke er særlig forsterka det siste året, bortsett fra Berti og dersom Kvisvik begynner å jobbe.
Risholt/Jonna 50-50.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 29 nov 05, 12:36
beklager folkens, men fredrikstad blir lixom litt glemt av folk!!:( har jo begge sesongene strevet unna nedrykk, så ligger nok en forklaring der! men jeg tror vi har nesten ikke klarer å rykke ned igjen, 2004 sesongen var jo nesten nedrykk et faktum, selvom jeg hadde trua da, men nmoe fantastisk skjedde. 2005 sesongen var jo alle sikre på at start skulle vinne å ff rykke ned!!! klaska til med seier vi!!! mirakel sier mange fantastisk lag og publikum sier jeg!!!!!:)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914