FFK tippet på...
Har vi virkelig ett så dårlig lag? Med noen forsterkninger kommer vi vel høyere?
Hva tror dere? Må vi kjempe om nedrykk neste sesong også?
Eller kommer vi ganske høyt på tabellen?
Jeg tipper, topp 6 jeg på FFK =)
Med forsterkninger, som ny keeper, ny back o.s.v tror jeg vi vil bite hardt fra oss neste år...
Hva tror dere æ folkens??
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Jeg har stor tro på Arve Mokkelbost, og syns han er kjempeflink. Virker profesjonell og rutinert! Det tar tid å bygge et lag.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Er forøvrig enig med benksliter`n, forstekning i alle ledd blir nøkkelen for å kjempe oss oppover.
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
Tror det vesentlige blir hvilken keeper vi greier å få til klubben. Det er der skoen klemmer, og klubben viser i det minste ambisjoner ved å vrake PMK. Litt tidlig å si seff, men jeg regner med å bite negler til året og...
Hvis det kommer noen "Alt under 6 plass er total fiasko"-signaturer i år blir det komisk. Mulig vi ikke blir noen kasteball, men mange andre lag er bedre rustet enn oss. At vi blir tippet på nedrykk tar jeg med knusende ro... Vi klarer oss.
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Det finnes dusinvis av eksempler på lag med en grunnstamme som gjør det dårlig i ett år og bra i et annet.. Det er ikke alltid så mye som skal til.. Trening, samhandling osv osv...
Samtidig er det også flust av eksempler på lag med store navn som ikke gjør det bra. Bare se på RBK i år.. Spillerne på RBK er sinnsykt bra, allikevel havnet de i nedrykksstriden. Eller se på Spanias landslag.. Det er lenge siden Spania har gjort noe stort med landslaget sitt. Dette et lag fullt av verdensklassespillere..
Fotball er så mye mer enn kun navn.
Naturligvis trenger vi noen forsterkninger. men det er ikke SÅÅÅÅ jævlig mye som skal til. nødvendigvis.. fasiten vil vi jo uansett få om ca 1 år:)
Eller noe sånt...
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av SirLion
Leser vgdebatt, pleier vel egentlig ikke å bry meg så ille, men for 3 året på rad, blir FFK tippet på nedrykk igjen, vgsdiskusjonsforumsbrukere.... http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=919235&Thread=Tipp+sesongen+neste+%E5r%21&Page=1
Har vi virkelig ett så dårlig lag? Med noen forsterkninger kommer vi vel høyere?
Hva tror dere? Må vi kjempe om nedrykk neste sesong også?
Eller kommer vi ganske høyt på tabellen?
Jeg tipper, topp 6 jeg på FFK =)
Med forsterkninger, som ny keeper, ny back o.s.v tror jeg vi vil bite hardt fra oss neste år...
Hva tror dere æ folkens??
Jeg tipper at med de forsterkningene vi kommer til å få inn i løpet av vinteren vil gjøre at vi har mulighet til å blande oss inn blandt topp 4 og helt sikkert topp 6. Med Myhre på laget i høst hadde vi garantert vært blandt de 6 beste lagene i 2005, vi manglet vel kun 6 poeng til å være det.
Det snur fort i fotball fra en sesong til den neste og jeg tror feks. at det kan bli sånn at Start og FFK bytter plass neste år, ihvertfall så tror jeg at Start vil slite på nedre halvdel i 2006.
FFK på toppen i 2006
Mente det var realistisk tiltross for Drillo.
Men, nei.
Er ikke så optimistisk nå, før jeg får sett hvilke forsterknigerFFK får inn.
Så langt store ord, spillere trolig inn i uka som gikk osv.
C.Berg er ikke akkurat mannen som jeg vil tro vil heve FFk noe særlig.
Slik laget ser ut pr.dato og med FFK evne til å finne middelmåtligheter, frykter jeg ny kamp for å overleve.
Mener faktisk at laget ikke er særlig forsterka det siste året, bortsett fra Berti og dersom Kvisvik begynner å jobbe.
Risholt/Jonna 50-50.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914