Husk meg
Brukernavn
Passord

Ishi forlater enga...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 26 nov 05, 19:28
Har vi nubbsjangs til å lokke denne spilleren til oss? Det kommer vel an på hvilke klubber som melder interesse...
Regner med at det ikke er tvil om at han hadde vært fin å ha på høyrekant til året...?

http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/26/450494.html

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 nov 05, 19:32
Opprinnelig postet av Olavesen
Har vi nubbsjangs til å lokke denne spilleren til oss? Det kommer vel an på hvilke klubber som melder interesse...
Regner med at det ikke er tvil om at han hadde vært fin å ha på høyrekant til året...?

http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/26/450494.html
tviler på det om du leser hvor han går.. gutten er svensk (ikke født svensk da)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 nov 05, 20:02
Dette hadde vært utrolig digg å fått han hit, akkurat en slik type vi trenger på høyresia !

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 nov 05, 20:11
Han hadde vært den optimale løsningen på høyresida,men vi har nok ikke nubbsjangs til å få han

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 26 nov 05, 20:44
gutten har stangert voldsomt i vålerenga, kanskje ville et miljøbytte slå ut positivt? vi har definitivt behov for en gjennombruddshissig høyreving. så ishi i et par AIK kamper på canal+ 1,5års tid tilbake, gutten briljerte! og var den gang lysten på se ham i FFK drakt. en låneavtale muligens? med opsjon på kjøp.

savner "svensk magi" allerede

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 27 nov 05, 04:24

Godeste Stefan er heller ikke det vi er ute etter tror jeg.. Ikke akkurat imponert i sin første sesong i TL, selv om han ikke har fått allverdens spilletid...

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 28 nov 05, 12:32
Opprinnelig postet av danieltr

Godeste Stefan er heller ikke det vi er ute etter tror jeg.. Ikke akkurat imponert i sin første sesong i TL, selv om han ikke har fått allverdens spilletid...

...................eehhhhhhhhh hvordan kan du si noe sånt???

Stefan Ishisaki er høyre kant, driblesterk, hurtig, og god høyrefot. Han har landskamper for Sverige og er kun 23 år gammel.

Dette har vært hans første år i Norge, og nei han har ikke spilt fast på VIF som har tatt GULL, men han hadde vært en STOR FORSTERKNING FOR FFK!!!!

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 28 nov 05, 13:03

Jeg har selvsagt ikke belegg for å si dette, siden jeg har sett lite av denne spilleren, men jeg har ikke noen god følelse ang. ham.. Det er bare det, Oleberg..

Trodde han ville hjem til Sverige?

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 28 nov 05, 13:17
Derfor "Ishi" ikke har fått spille noe særlig er fordi han ikke passet inn under Reka sin spillestil (har jeg hørt).
Tror heller ikke vi har noe sjans på å få han hit, men det hadde vært en stor forsterkning.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 nov 05, 14:06
Opprinnelig postet av bjorn
Derfor "Ishi" ikke har fått spille noe særlig er fordi han ikke passet inn under Reka sin spillestil (har jeg hørt).
Tror heller ikke vi har noe sjans på å få han hit, men det hadde vært en stor forsterkning.

Hvorfor sier alle bestadig, "at vi ikke har sjans til å få ham hit".

Vi har vel like stor sjans som de andre tippeligalagene, bortsett fra Rosenborg og Vålerenga.
Vi har fortsatt en spillerpool som det kan være aktuelt å bruke for å få en spiller som dette.

FFK på toppen i 2006

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 28 nov 05, 14:18
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Vi har vel like stor sjans som de andre tippeligalagene, bortsett fra Rosenborg og Vålerenga.
Vi har fortsatt en spillerpool som det kan være aktuelt å bruke for å få en spiller som dette.

100% enig.

Hvorfor skulle ikke vi kunne lokke han?

- 5-6 største byen i NOrge.
- 1 time fra Oslo
- 2,5 timer fra Gøteborg
- Ny stadion
- Bra sportslige fasiliteter og treningsanlegg
- Bra kulturliv/uteliv (uten at det skal være et trekkplaster)
- Bra trenerapparat.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 28 nov 05, 14:30
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Helt enig,dritt lei den gnålinga at vi ikke kan få spillere av hans kaliber hit
Er vel et ordtak som heter "Den som intet våger,inte vinner", og det stemmer jo..

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 28 nov 05, 19:03
Endret: 28 nov 05, 19:07
Opprinnelig postet av A9$h

Helt enig,dritt lei den gnålinga at vi ikke kan få spillere av hans kaliber hit
Er vel et ordtak som heter "Den som intet våger,inte vinner", og det stemmer jo..

Litt morsomt med tanke på du sa vi ikke hadde nubbsjans på å få han tidligere i tråden

--

At han stagnerte før han kom til VIF er ikke jeg enig i, så han i mange kamper og han spilte veldig godt.
Det var nok kun at spillestilen til VIF ikke passet så godt, han er best som ren ving, akkurat det vi trenger.
Bra innlegg,god teknisk, kjapp, veldig god på dødball, hadde vært perfekt i mine øyne.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 28 nov 05, 20:12
har ikke sett han så mye, men må da være en spiller FFK kunne prøvd å fått signaturen til...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 28 nov 05, 22:41
Hva med Winsnes i RBK? Har hørt at han ønsker seg bort.. Midtbanespilleren Eguren skal være tilgjengelig for lån? Kunne de være aktuelle? Jeg mener, de har absolutt potensialet og talent nok til å spille for FFK...

FFKgutten

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 nov 05, 22:44
izhi bør være en mann for FFK.
Det er ikke bare han som ikke har lyktes i enga.
Derfor bør FFK etter min mening satse her.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 nov 05, 22:48
Opprinnelig postet av dracula
izhi bør være en mann for FFK.
Det er ikke bare han som ikke har lyktes i enga.
Derfor bør FFK etter min mening satse her.

Helt enig, tror han kan bli stor i rød hvit drakt.

FFK på toppen i 2006

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 28 nov 05, 23:47
Opprinnelig postet av FFKgutten
Hva med Winsnes i RBK? Har hørt at han ønsker seg bort.. Midtbanespilleren Eguren skal være tilgjengelig for lån? Kunne de være aktuelle? Jeg mener, de har absolutt potensialet og talent nok til å spille for FFK...

winsnes er "over the top" og vi trenger ikke flere sentrale midtbanespillere nå. eguren floppet fullstendig i rbk, samt er han fra uruguay, så han blir neppe vurdert engang...da ser jeg heller helstad i FFK drakta! hvilket kjøpt det ville vært-en fantastisk spiller!

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914