Ishi forlater enga...
Regner med at det ikke er tvil om at han hadde vært fin å ha på høyrekant til året...?
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/26/450494.html
Opprinnelig postet av Olavesen
Har vi nubbsjangs til å lokke denne spilleren til oss? Det kommer vel an på hvilke klubber som melder interesse...tviler på det om du leser hvor han går.. gutten er svensk (ikke født svensk da)
Regner med at det ikke er tvil om at han hadde vært fin å ha på høyrekant til året...?
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/26/450494.html
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
savner "svensk magi" allerede
Godeste Stefan er heller ikke det vi er ute etter tror jeg.. Ikke akkurat imponert i sin første sesong i TL, selv om han ikke har fått allverdens spilletid...
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Godeste Stefan er heller ikke det vi er ute etter tror jeg.. Ikke akkurat imponert i sin første sesong i TL, selv om han ikke har fått allverdens spilletid...
...................eehhhhhhhhh hvordan kan du si noe sånt???
Stefan Ishisaki er høyre kant, driblesterk, hurtig, og god høyrefot. Han har landskamper for Sverige og er kun 23 år gammel.
Dette har vært hans første år i Norge, og nei han har ikke spilt fast på VIF som har tatt GULL, men han hadde vært en STOR FORSTERKNING FOR FFK!!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Jeg har selvsagt ikke belegg for å si dette, siden jeg har sett lite av denne spilleren, men jeg har ikke noen god følelse ang. ham.. Det er bare det, Oleberg..
Trodde han ville hjem til Sverige?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Tror heller ikke vi har noe sjans på å få han hit, men det hadde vært en stor forsterkning.
Opprinnelig postet av bjorn
Derfor "Ishi" ikke har fått spille noe særlig er fordi han ikke passet inn under Reka sin spillestil (har jeg hørt).
Tror heller ikke vi har noe sjans på å få han hit, men det hadde vært en stor forsterkning.
Hvorfor sier alle bestadig, "at vi ikke har sjans til å få ham hit".
Vi har vel like stor sjans som de andre tippeligalagene, bortsett fra Rosenborg og Vålerenga.
Vi har fortsatt en spillerpool som det kan være aktuelt å bruke for å få en spiller som dette.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Derfor "Ishi" ikke har fått spille noe særlig er fordi han ikke passet inn under Reka sin spillestil (har jeg hørt).
Vi har vel like stor sjans som de andre tippeligalagene, bortsett fra Rosenborg og Vålerenga.
Vi har fortsatt en spillerpool som det kan være aktuelt å bruke for å få en spiller som dette.
100% enig.
Hvorfor skulle ikke vi kunne lokke han?
- 5-6 største byen i NOrge.
- 1 time fra Oslo
- 2,5 timer fra Gøteborg
- Ny stadion
- Bra sportslige fasiliteter og treningsanlegg
- Bra kulturliv/uteliv (uten at det skal være et trekkplaster)
- Bra trenerapparat.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Helt enig,dritt lei den gnålinga at vi ikke kan få spillere av hans kaliber hit
Er vel et ordtak som heter "Den som intet våger,inte vinner", og det stemmer jo..
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
Ishi ble opphauset til gull av vif-supportere, men har blitt en real skuffelse og jeg er ikke overrasket. Jeg sammenlignet han flere ganger med Stjerna på VGD-forumet.
Håper vi finner noe bedre enn ham!
Og klarer ikke ikke å lokke "spillere som ham" til FFK, så er det jaggu ikke mye håp for den storfisken som "alle" venter på.
PS! Han stagnerte før han kom til Enga.
Og til Snæbb: Enig i at de ikke er nødvendig å si "at vi ikke har sjans til å få ham hit" i denne saken, men som regel så blir det sagt rundt spillere i landslagsklasse (gjerne profilerte i tillegg), og da er det på sin plass.
Ansvarlig redaktør
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Opprinnelig postet av A9$h
Helt enig,dritt lei den gnålinga at vi ikke kan få spillere av hans kaliber hit
Er vel et ordtak som heter "Den som intet våger,inte vinner", og det stemmer jo..
Litt morsomt med tanke på du sa vi ikke hadde nubbsjans på å få han tidligere i tråden
--
At han stagnerte før han kom til VIF er ikke jeg enig i, så han i mange kamper og han spilte veldig godt.
Det var nok kun at spillestilen til VIF ikke passet så godt, han er best som ren ving, akkurat det vi trenger.
Bra innlegg,god teknisk, kjapp, veldig god på dødball, hadde vært perfekt i mine øyne.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
FFKgutten
Det er ikke bare han som ikke har lyktes i enga.
Derfor bør FFK etter min mening satse her.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
izhi bør være en mann for FFK.
Det er ikke bare han som ikke har lyktes i enga.
Derfor bør FFK etter min mening satse her.
Helt enig, tror han kan bli stor i rød hvit drakt.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av FFKgutten
Hva med Winsnes i RBK? Har hørt at han ønsker seg bort.. Midtbanespilleren Eguren skal være tilgjengelig for lån? Kunne de være aktuelle? Jeg mener, de har absolutt potensialet og talent nok til å spille for FFK...
winsnes er "over the top" og vi trenger ikke flere sentrale midtbanespillere nå. eguren floppet fullstendig i rbk, samt er han fra uruguay, så han blir neppe vurdert engang...da ser jeg heller helstad i FFK drakta! hvilket kjøpt det ville vært-en fantastisk spiller!
klart vi har sjans!! nå begynner spillere å se på fredrikstad som en attraktiv klubb, bare noen sesonger til så ligger vi på toppen!!!!!!!
FFKgutten
Veldig synd syns jeg, siden jeg har stor tro på denne spilleren.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av JJunior
Vel, nå som Ishizaki har skrevet under for Elfsborg så slipper vi å spekulere i om han er aktuell for FFK.for følge med på hva jeg skriver.. jeg sa jo at vi ikke hadde sjangs
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av FFK1903
Blir spekulert i en overgangssum på 2,5 mill. Er vel omtrent det Enga ga for han?
overraskende at vif får det samme som de i sin tid betalte for ham. ishi var jo et stort talent da, mens nå betegnes han som en flopp i norsk TL.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av keiko99
Vel, nå som Ishizaki har skrevet under for Elfsborg så slipper vi å spekulere i om han er aktuell for FFK.for følge med på hva jeg skriver.. jeg sa jo at vi ikke hadde sjangs
Hvorfor skulle ikke vi hatt sjans til å betale den summen ( ca. 2,5 mill. ) ?? Det er en annen sak om FFK i det hele tatt var interessert.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor skulle ikke vi hatt sjans til å betale den summen ( ca. 2,5 mill. ) ?? Det er en annen sak om FFK i det hele tatt var interessert.Skulle vel kanskje tro at vi var gode for såpass, men det ble jo blåst endel penger på Kvisvik i sommer. Noen som har peiling på hvordan den økonomiske situasjonen med tanke på forsterkninger er?
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Hvorfor skulle ikke vi hatt sjans til å betale den summen ( ca. 2,5 mill. ) ?? Det er en annen sak om FFK i det hele tatt var interessert.
Skulle vel kanskje tro at vi var gode for såpass, men det ble jo blåst endel penger på Kvisvik i sommer. Noen som har peiling på hvordan den økonomiske situasjonen med tanke på forsterkninger er?
Det var ikke FFK som blåste av en del penger på Kvisvik. Det var vel poolen som gjorde det ??
Toget gått for nok en kvalitetsspiller!
"Kvalitetsspiller"... Rektig. Jeg for min del er glad.
Men for all del, det kan jo hende at han blomstrer igjen som ren ving, men en voldsomt opphauset spiller.
Ansvarlig redaktør
Jo, det var vel det, men det er vel begrensa hvor mye mer poolen vil legge inn også, tror du ikke?Opprinnelig postet av bjervell
Skulle vel kanskje tro at vi var gode for såpass, men det ble jo blåst endel penger på Kvisvik i sommer. Noen som har peiling på hvordan den økonomiske situasjonen med tanke på forsterkninger er?
Det var ikke FFK som blåste av en del penger på Kvisvik. Det var vel poolen som gjorde det ??
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Holters
Toget gått for nok en kvalitetsspiller!
"Kvalitetsspiller"... Rektig. Jeg for min del er glad.
Men for all del, det kan jo hende at han blomstrer igjen som ren ving, men en voldsomt opphauset spiller.
tja, både og. hadde vært gambling, men gutten kan ha godt av et miljøskifte. men nå er han solgt så da kan vi la denne tråden dø ut!
enkelt og greit om du tenker logisk.. gutten er svensk og drar heller hjem en til oss..Opprinnelig postet av keiko99
Veldig synd syns jeg, siden jeg har stor tro på denne spilleren.[/quote] for følge med på hva jeg skriver.. jeg sa jo at vi ikke hadde sjangs
[/quote]
Hvorfor skulle ikke vi hatt sjans til å betale den summen ( ca. 2,5 mill. ) ?? Det er en annen sak om FFK i det hele tatt var interessert.[/quote] enkelt og greit om du tenker logisk.. gutten er svensk og drar heller hjem en til oss..
[/quote]
Du regna vel med at han dro hjem til Sverige du vel ??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914