Lagbygging 2006
Tenk også så moro det hadde vært med Lasse Olsen & West som spisspar! Tror ikke motstanderlaget tør å stå så høyt da nei..
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ser noen mener West ville være et godt alternativ på høyrekanten. Tipper det vil være like stor feil som da Aune og LPH ble brukt på høyrekanten i sin tid....... Mye innlegg bak mål bl.a......Synes at West likte å trekke ofte mot høyre i år. Han hadde bl.a. flere farlige innlegg fra dølinja. Husker vel Kvisvik sitt fantastiske mål? Hvem hadde innlegget der tro? ;-))))
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Bare han klarer å holde seg skadefri kan West omskoleres til høyrekant han, men veien dit er ennå litt lang.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Benksliter`n
15 000 +++++
Benksliter`n
15 000 +++++
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Shadar
Hva med Gard Kristiansen? Kan han spille høyre og tro? Syns han virker god.
Ikke for å fornærme noen her (med unntak av en viss bamsegauk, kanskje): Hvorfor ender vi opp i hver jæla (sp. intentionally, asså) tråd med å diskutere kjøp av en Mossespiller?
Jeg TROR det er fordi det er vanskelig å se utover nesetippen.
For meg kunne vi like gjerne diskutert omtrent en hvilkensomhelst spiller fra Addekokko-ligaen. Vi behøver ikke rusket til Moss. Martinsen er sikkert fiin han, men vi bør IKKE blåse 3 MNOK på`n.
Det bør være mulig å jobbe frem unge spillere og gi dem tid og tillit. Se f.eks. på Lyn. De har en grunnstamme solide og erfarne spillere. I år lot de ungdommen slippe frem - og neste år tror jeg Lyn kommer til å rule. Nå har mange av de unge vist at de a) har noe i tippeligaen å gjøre, eller b) har ingenting i tippeligaen å gjøre.
FFK sitter med en haug "potensielle" stjerner, men gir dem 2-3 minutter på slutten av en kamp vi allerede har tapt 3-0 eller no`.
Vi bør skaffe oss et par solide spillere med erfaring fra høyt nivå, som kan løfte de unge frem. Det er det vi behøver. Og så må vi stole på de unge. La de unge få sjansen! Så får de heller vise at de ikke er gode nok - og bli solgt, eller vise at de duger og ta fast plass på laget. :)
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914