Lagbygging 2006
---------------------------
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 26 nov 05, 15:41
Endret: 26 nov 05, 15:49
Benksliter`n
15 000 +++++
Opprinnelig postet av Husgutt
tror ikke vi henter inn en ny spiss. mener heller ikke at vi trenger det.. Wiig, hoås og west er mer enn bra nok. wiig og hoås vil slå gjennom ordentlig neste år. det er jeg sikker på!!! mye viktigere å få inn en ordenltig keeper og høyrevingTror West vil gjøre det meget bra som høyreving. Det er jo der han spilte i USA. Vi trenger da en målfarlig spiss med fart som kan utfordre bakrommet sentralt. Spesiellt hvis West er ute med skade! Det blir mye lettere å sett forsvaret høyt opp på banen når FFK ikke har hurtige farlige spisser på topp.Tror vel også west og Hoås slår til, til året.De tilhører den gruppen av møtende spisser. Det jeg snakker om. Er å komponere laget med spillere med komplementære ferdigheter.
Benksliter`n
15 000 +++++
Til tross for at jeg tror vi har nesten et godt nok lag i øyeblikket (bortsett fra høyreside + keeper), mener jeg det er 2 ting som er viktig for FFK nå. Det er at spillerne må føle et visst press og være usikre på plassene sine. Av den grunn mener jeg det burde bli kjøpt inn kvalitetsspillere hvert år!
En annen ting er å passe på at vi får nok rutine i laget selv om vi kommer til å dra nytte av de jeg nevnte ovenfor. Derfor syns jeg det var en bra ting å kjøpe inn Christian Berg.
Optimistisk ovenfor neste sesong. Tror kanskje den største utfordringen blir publikum og oppførsel. Fredrikstadpublikumet har ingen god tradisjon for å skrike pene ting til spillerne på banen når de gjør noe mindre bra.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Husgutt
både west og wiig er da hurtige! vil ikke ha west som høyreving..Wiig er hurtig han også,men han er ikke den typiske spilleren som ligger på offsidegrensen og hugger. Han er mere den møtende spissen som legger til rette for de andre. Synes han er spesiellt god i mellomrommet midtbane forsvar til motstander.
Benksliter`n
15 000 +++++
Opprinnelig postet av Shadar
Enig med deg benkslitern. Vi trenger nok en høyrekant. Men Jeg tror nok Wiig kunne trives i en rolle hvor man hele tiden ligger på offsidegrensen og vaker. Han er som sagt rimlig hurtig.Det er mulig det,men når han ikke blir brukt på den måten i år,så må det være en grunn for det. Tror han er best i den litt tilbaketrekte rollen som ballmottaker og fordeler. Mener fortsatt, at når West er ute med skade,så vil ikke Hoås og Wiig true bakrommet på den måten som West. Noe vi har sett i hele år. Da har vi ikke så mange alternativer i angrep og derfor ikke så farlig.
Benksliter`n
15 000 +++++
Odd Grenland Er interissert i Lasse Olsen. Han kan definitivt true bakrom, men er han noe for FFK? Pris alder og interesse osv..
Nei.. Forsåvidt sant det.Ja,det er jo riktig type spiller som jeg tenker på. Men begynner vel å gå ut på datoen.En et eller to-årskontrakt hadde kanskje vært noe,intill Tarik fyller den rollen ;-) Tror nå på denne u-21 landslagsspilleren Nystrøm fra Moss jeg. Blir en garantert HIT i FFK. I år var han mere effektiv en Markus Ringberg i 1 div. for oss. Dette er Moss sitt store funn iår. Det er derfor de priser han til 5 mill. Neste år så er han mye dyrere. Og da kan FFK bare glemme han. Han kommer jo fra samme klubb som Rushfeldt og Gamst Pedersen.....litt av en klubb til å skolere målscorere!!!!
Odd Grenland Er interissert i Lasse Olsen. Han kan definitivt true bakrom, men er han noe for FFK? Pris alder og interesse osv..
Benksliter`n
15 000 +++++
Benksliter`n
15 000 +++++
Ja. Det er noe å tenke over det der. Hvorfor ikke begge? Både Nystrøm og Martinsen. Så kan de få Peters og Blixt :) hehe, bytte likt.Hadde vært erfekt ;-))))))))
Benksliter`n
15 000 +++++
Benksliter`n
15 000 +++++
Benksliter`n
15 000 +++++
Jeg synes helt klart Olsen kunne vært noe for oss.. Han er rundt/over de tredve, men hva så? Spørsmålet er vel, hvordan ser kontrakten hans med Aalesund ut?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914