Husk meg
Brukernavn
Passord

Målsetning 2006

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 24 nov 05, 22:10
hva slags målsetning tror dere klubben vil ha neste år? håper virkelig målsetning blir noe høyere enn " å overleve" nå..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 nov 05, 22:24
Høyere enn å overleve? Vi er jo inne i det enda vanskeligere tredje året nå, verre enn både det første og andre. He he, nei, nå må det vel holde med slike ekspertuttalelser. Er i grunn glad for at vi overhodet spiller i Tippeligaen, men hadde selvsagt vært morsomt om vi kunne kjempe litt høyere oppe og at vi ikke må bite negler til siste slutt.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 nov 05, 22:25

Frode Kværneng sa i et intervju på Radio Fredrikstad at målsettingen var 4-6 plass, skjønner ikke hvordan de skal klare det med den stallen de har i dag

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 24 nov 05, 22:34
Opprinnelig postet av Patrioten

Frode Kværneng sa i et intervju på Radio Fredrikstad at målsettingen var 4-6 plass, skjønner ikke hvordan de skal klare det med den stallen de har i dag

Nå er jo ikke stallen spikret enda,men de har jo sagt at det ikke blir så mye spillere ut og inn denne sesongen hhhmmmm..... De skal utvikle de spillerene vi har idag. ja ja.....da må noen og en hver heve seg da....

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 nov 05, 23:59
synes FFK bør sette målet på en plass mellom 3 og 1 plass, sikkert bedre å bite negler pga nervøsiteten rundt om vi tar seriegull eller ikke....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 25 nov 05, 00:15

Hadde selvsagt vært fantastisk med en slik målsetning, men da må det vel ankomme noen kvalitetsspillere først?

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 25 nov 05, 00:22

Vi var 6 poeng fra en 6 plass i år! Det er ikke så mye! Med en klassekeeper er de poenga fort henat, pluss at vi ikke har drillo som trener Enda noen poeng! En kanonspiss å, så er vi helt oppe å kjemper!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 25 nov 05, 00:24
Endret: 25 nov 05, 00:24
Kanskje vi skal vente til stallen er spikra før får en enderlig målsetting blir satt da

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 nov 05, 01:45
Får vi flyt så kan alt skje. Se bare på Bodø/Glimt. Det er ikke så lenge sia de tok sølv. Og se hvor de er nå. Det er vel stort sett samme mannskapet. Trenger å få en go i laget. Start har hatt det i år. Neste år kan det hende det butter for de også. Finnes ikke noe fasitsvar på hvor vi ender, selvom vi hadde spilt med samme laget neste år.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 25 nov 05, 03:11
tippeligaen er ekstremt åpen og hard, og til neste år kan 4-5klubber vinne, og minst like mange rykke ned. FFK er ikke langt unna en medaljestrid. det er så jevnt at FFK ville kjempet helt der oppe hvis vi hadde hentet klassespillere på keeperplass, hback, hving og spiss(ingen av de nåværende spissene bøtter inn mål).

den 11ern her er i utgangspunktet god nok til å overleve i hvert fall:

FFK anno nov2005:

sørlie

czwartek    bora    piiroja    bertelsen

berg      jonna    brenne    kvisvik

hoås   west

benk: staw, magnussen, blixt, mackie, tarik, ramberg, wiig.

bora og piiroja har potensialet til å bli TL beste stopperpar neste sesong, husk hvor lenge piiroja gikk skadet denne sesongen. bertelsen er den beste venstrebacken i TL...kvisvik uten skadeproblemer vil tilføre oss en ny dimensjon neste sesong. brenne og jonna er klassespillere. hoås tok store steg i slutten av årets sesong, nye steg vil tas neste sesong. en skadefri west vil alene sørge for masse poeng. vår største "stjerne" når han er skadefri. i bakhånd har vi fremadstormende mackie, tarik og magnussen. samt tror jeg wiig kan gjøre en bedre sesong til året. regner også med at vi får inn 2-4 nye spillere før sesongstart på de nevnte posisjonene. med de rette kjøpene framover og forhåpentligvis en skadefri tropp tror jeg FFK kan kjempe på øvre halvdel allerede neste sesong.

savner "svensk magi" allerede

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 nov 05, 08:58
Opprinnelig postet av bateman
tippeligaen er ekstremt åpen og hard, og til neste år kan 4-5klubber vinne, og minst like mange rykke ned. FFK er ikke langt unna en medaljestrid. det er så jevnt at FFK ville kjempet helt der oppe hvis vi hadde hentet klassespillere på keeperplass, hback, hving og spiss(ingen av de nåværende spissene bøtter inn mål).

den 11ern her er i utgangspunktet god nok til å overleve i hvert fall:

FFK anno nov2005:

sørlie

czwartek    bora    piiroja    bertelsen

berg      jonna    brenne    kvisvik

hoås   west

benk: staw, magnussen, blixt, mackie, tarik, ramberg, wiig.

bora og piiroja har potensialet til å bli TL beste stopperpar neste sesong, husk hvor lenge piiroja gikk skadet denne sesongen. bertelsen er den beste venstrebacken i TL...kvisvik uten skadeproblemer vil tilføre oss en ny dimensjon neste sesong. brenne og jonna er klassespillere. hoås tok store steg i slutten av årets sesong, nye steg vil tas neste sesong. en skadefri west vil alene sørge for masse poeng. vår største "stjerne" når han er skadefri. i bakhånd har vi fremadstormende mackie, tarik og magnussen. samt tror jeg wiig kan gjøre en bedre sesong til året. regner også med at vi får inn 2-4 nye spillere før sesongstart på de nevnte posisjonene. med de rette kjøpene framover og forhåpentligvis en skadefri tropp tror jeg FFK kan kjempe på øvre halvdel allerede neste sesong.
berg skal nok ikke spille der du satte han.. å sette opp laget nå er også litt merklig siden vi ikke er ferdig med å kjøpe inn eller ta forvell med dem som er i klubben

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 05, 13:51
hvorfor det? som du sikkert ikke registrerte skrev jeg fredrikstad anno nov 2005, altså hva vi besitter av kvalitet i skrivende stund. og poenget mitt var som følger at dagens stall er sterk nok til å overleve, pluss på et par,tre nye spillere og vi kan snuse på en royale league plass. 

angående berg så har det jo blitt diskutert om han skal ta over for enerly, spilt også kant i glimt. men ønsker selv en rendyrka gjennombruddshissig ving ala hamoud. men satt bare opp det som akkurat nå ville vært det beste laget. kunne godt ha satt jonna på kanten, mens ramberg er en spiller jeg ikke ville satset på.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 nov 05, 14:08
bora og piiroja har potensialet til å bli TL beste stopperpar neste sesong, husk hvor lenge piiroja gikk skadet denne sesongen.

Husker ikke helt hvor lenge Piiroja gikk skadet, men vårsesongen slapp vi inn 1,4 mål i snitt per kamp, i høstsesongen slapp vi inn 1,9. Så vi gjorde det altså dårligere med Piiroja bak der enn Helland, selv om slike sammenligninger blir litt på kanten.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 nov 05, 14:11
En ting er hvertfall sikkert. Vi hadde ikke sluppet inn like mange mål om vi hadde hatt minst en keeper som hodt gjennomsnittlig TL nivå. Hadde vi hatt det tror jeg det dårligst hadde blitt 6. plass.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 25 nov 05, 14:52
Mener du med TL nivå a?? Om Steinar ikke holdt det i store deler av sesongen, så vet ikke jeg, for det var MYE rart på keepersiden i TL i år! Så da vil jeg heller si at nivået generelt var dårlig i år, med unntak av få keepere..

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 05, 14:52
Øvre halvdel av tabellen, slå molde & kamma i begge oppgjør + gi alt i cupen. Det syns jeg bør bli målsetningen vår.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 05, 20:56
Opprinnelig postet av FFK1903
bora og piiroja har potensialet til å bli TL beste stopperpar neste sesong, husk hvor lenge piiroja gikk skadet denne sesongen.

Husker ikke helt hvor lenge Piiroja gikk skadet, men vårsesongen slapp vi inn 1,4 mål i snitt per kamp, i høstsesongen slapp vi inn 1,9. Så vi gjorde det altså dårligere med Piiroja bak der enn Helland, selv om slike sammenligninger blir litt på kanten.

det blir etter min mening fullstendig galt å sammenlikne slik. hele laget kollapset jo etter sommerferien. og naturlig nok slapp vi inn flere mål enn under vårsesongen. fotball er et lagspill og når laget fungerer som det skal er bora og piiroja fryktelig gode. vi husker vel hva de presterte høstsesongen 2004?

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 26 nov 05, 11:49

Stiller meg spørrende til det jeg også? Mange av lagene vil ha dobbeldekning på alle plasser nå.Noe FFK ikke har signalisert at de vil. Vil vel si at et lag som Start, bør vi da kunne kjempe på linje med. De vil ha dobbeldekning på alle plasser! Bare se her: http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=90057

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 26 nov 05, 13:59
På keepersiden er vi hvert fall så heldige at vi slipper å ha ALH i mål kommende sesong. Gutten var rett og slett ikke den han var i 2004!

Dagfinn Enerly i våre hjerter!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 27 nov 05, 04:34

På papiret ser det jo alltids bra ut..........

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 29 nov 05, 13:41

jeg håper og trur vi kan spille om royal league!!! da er det hvertfall noen som kan fylle opp stadion litt mere enn andre RL lag denne sesongen trour jeg

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914