Er Christian Steen klar?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Patrioten
Husk at Christian Berg var klar en uke før vi fikk vite det
Vel, ifølge både FB (fra Mokkelbost) ble Berg klar for FFK på mandag. Det var da de sluttførte kontraktsforhandlingene!
Er ganske sikker på at Steen ikke er klar. Ham-Kam ønsker han seg jo også, og de kan sikkert lokke med fast spilletid - noe det er tvilsomt om vi kan...
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten
Husk at Christian Berg var klar en uke før vi fikk vite det
Vel, ifølge både FB (fra Mokkelbost) ble Berg klar for FFK på mandag. Det var da de sluttførte kontraktsforhandlingene!
Er ganske sikker på at Steen ikke er klar. Ham-Kam ønsker han seg jo også, og de kan sikkert lokke med fast spilletid - noe det er tvilsomt om vi kan...
Berg sier til Fredriksstad Blad at han tok avgjørelsen om spill i FFK-drakta for en drøy uke siden. – Jeg gleder meg til å komme nedover, så skal jeg vise at jeg er plassen verdig, sier Berg som trives best som sentral midtbanespiller.
Og en annen ting
Du er så opptatt av at Arve ditten og datten, er nok ikke bestandig han snakker sant
En ting er når Berg bestemte seg, en annen ting er når han skrev under kontrakten og ble FFK-spiller!
Ja dette er nok en riktig måte å si det på, Costanza.
Det samme skjedde når Bjørkøy kom til FFK. Han bestemte seg ganske tidlig for å gå til FFK, og en god stund før han skrev under kontrakten.
Når det gjelder Christian Steen, så har han vært aktuell for FFK helt siden før den helgen vi spillte de to opprykkskampene med 2. laget mot Vålerenga.
Det er vel to grunner til at han enda ikke er klar for FFK. Den ene grunnen er at spilleren selv har flere klubber å velge mellom og den andre grunnen er at FFK også lukter på Vidar Martinsen, og det er nok ikke aktuelt å få mer enn en av disse spillerne til klubben.
FFK på toppen i 2006
savner "svensk magi" allerede
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
En ting er når Berg bestemte seg, en annen ting er når han skrev under kontrakten og ble FFK-spiller!
Ja dette er nok en riktig måte å si det på, Costanza.
Det samme skjedde når Bjørkøy kom til FFK. Han bestemte seg ganske tidlig for å gå til FFK, og en god stund før han skrev under kontrakten.
Når det gjelder Christian Steen, så har han vært aktuell for FFK helt siden før den helgen vi spillte de to opprykkskampene med 2. laget mot Vålerenga.
Det er vel to grunner til at han enda ikke er klar for FFK. Den ene grunnen er at spilleren selv har flere klubber å velge mellom og den andre grunnen er at FFK også lukter på Vidar Martinsen, og det er nok ikke aktuelt å få mer enn en av disse spillerne til klubben.
Han drøyer med beslutningen, for å se hvem som blir Aalesund trener først
FFK i tykt og tynt, på FMV!
FFK trenger jo så absolutt en ny midtstopper før neste sesong, og Steen på Bosman-overgang ville passet perfekt.
Leser i nettavisen idag at han er på vei til HamKam.
Noen som vet om FFK i det heletatt har tilbudt ham en konkret kontrakt?
"Ham-Kam er i ferd med å vinne kampen om Christian Steen (28). Aalesund-spilleren sier at tilbudet fra Ham-Kam frister veldig. Og at det er den klubben han har kommet lengst med."
Må jo betale for å lese artiklene der, det utgår... Så vet ikke hva som står inne i saken.
Men på forumet til Kamma blir det spekulert i om at Steen blir klar for Ham-Kam i dag.
Men på forumet til Kamma blir det spekulert i om at Steen blir klar for Ham-Kam i dag.
Leste akkurat det samme selv.....
Hvem er det som er mest aktuell for FFK tro om Steen glipper til HamKam?
Martinsen er vel priset ut av markedet vil jeg tro...
Opprinnelig postet av JJunior
Leste akkurat det samme selv.....
Hvem er det som er mest aktuell for FFK tro om Steen glipper til HamKam?
Martinsen er vel priset ut av markedet vil jeg tro...
Fikk plutselig en dårlig følelse nå. Om at Arve straks sier at det ikke kommer noen før jul. Og så skjer det ikke noe før slutten av februar. Då får vi vite at de har hentet en keeper som har spillt i spansk 3.div. Midtstopper fra Russland som har 1 u17-kamp for landet. Og det er det.
Ser ut til at Ham-Kam satser høyt til neste år. Får se hva de får til uten Ståle.
Fredd
Vet ikke hva jeg skal si om Steen glipper, er i grunn litt likegyldig til det hele, ettersom jeg ikke vet om han vil forsterke laget eller ikke.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Virker som han kommer til å gå til Kamma ja. Har FFK i det hele tatt vært i kontakt med ham? Eller har det kun vært ønsker her på forumet at han skulle komme?
Opprinnelig postet av aavdst
Det ser ut som Steen allerede har fått et kontraktsforslag som han har forkastet og nå har fått et nytt og revidert forslag.
Virker som han kommer til å gå til Kamma ja. Har FFK i det hele tatt vært i kontakt med ham? Eller har det kun vært ønsker her på forumet at han skulle komme?
Han har hvert fall snakket med Knut Torbjørn Eggen. Det har begge bekreftet, men det har aldri blitt sagt noe om forhandlinger med FFK og Steen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914