Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Christian Steen klar?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 nov 05, 00:22
Her står det ut på spillere fra Aalseund http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1838800.ece

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 nov 05, 00:33
jøss... :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 nov 05, 00:34
Jeg tror ikke akkurat dette blir måten vi eventuelt får en slik nyhet først... SÅ amatørmessige er ikke FFK :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 nov 05, 00:38
Husk at Christian Berg var klar en uke før vi fikk vite det

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 23 nov 05, 01:06
Opprinnelig postet av Patrioten
Her står det ut på spillere fra Aalseund http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1838800.ece

det er jo helt konge!!!!    steen har jeg ventet på lenge!!!!
men rart at d kommer ut  på den måten....
får vel vite noe de nermeste dagene!!!

har du en fotball har du alt      ivar hoff

Lasse Båtstad

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 23 nov 05, 01:40
Endret: 23 nov 05, 01:41

Vel, ifølge både FB (fra Mokkelbost) ble Berg klar for FFK på mandag. Det var da de sluttførte kontraktsforhandlingene!

Er ganske sikker på at Steen ikke er klar. Ham-Kam ønsker han seg jo også, og de kan sikkert lokke med fast spilletid - noe det er tvilsomt om vi kan...

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 nov 05, 08:05
Opprinnelig postet av Costanza

Vel, ifølge både FB (fra Mokkelbost) ble Berg klar for FFK på mandag. Det var da de sluttførte kontraktsforhandlingene!

Er ganske sikker på at Steen ikke er klar. Ham-Kam ønsker han seg jo også, og de kan sikkert lokke med fast spilletid - noe det er tvilsomt om vi kan...

Berg sier til Fredriksstad Blad at han tok avgjørelsen om spill i FFK-drakta for en drøy uke siden. – Jeg gleder meg til å komme nedover, så skal jeg vise at jeg er plassen verdig, sier Berg som trives best som sentral midtbanespiller.

Og en annen ting 
VG-journalisten: "Godkjent ord for ord"

Arve Mokkelbost hevdet over hele førstesiden i gårsdagens Demokraten at han er mistolket av VG.

Du er så opptatt av at Arve ditten og datten, er nok ikke bestandig han snakker sant

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 23 nov 05, 10:23
Endret: 23 nov 05, 10:23
En ting er når Berg bestemte seg, en annen ting er når han skrev under kontrakten og ble FFK-spiller!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 24 nov 05, 00:53
En ting er når Berg bestemte seg, en annen ting er når han skrev under kontrakten og ble FFK-spiller!

Ja dette er nok en riktig måte å si det på, Costanza.

Det samme skjedde når Bjørkøy kom til FFK.  Han bestemte seg ganske tidlig for å gå til FFK, og en god stund før han skrev under kontrakten.
Når det gjelder Christian Steen, så har han vært aktuell for FFK helt siden før den helgen vi spillte de to opprykkskampene med 2. laget mot Vålerenga. 
Det er vel to grunner til at han enda ikke er klar for FFK. Den ene grunnen er at spilleren selv har flere klubber å velge mellom og den andre grunnen er at FFK også lukter på Vidar Martinsen, og det er nok ikke aktuelt å få mer enn en av disse spillerne til klubben.

FFK på toppen i 2006

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 24 nov 05, 12:28
faktisk hadde det vært ideelt økonomisk sett og hentet steen på bosman nå. så kunne vi heller brukt de 3millione på en klassekeeper. martinsen kunne vi eventuelt kjøpt for en rimelig penge allerede neste sesong, da han har ett år igjen av kontrakten med moss. ser på martinsen som arvtager for vår danske venn bora. ingen ungkalv lenger!

savner "svensk magi" allerede

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 24 nov 05, 12:29
til husgutt: inside infomation? snakket med dama til steen i det siste?

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 24 nov 05, 16:27
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Ja dette er nok en riktig måte å si det på, Costanza.

Det samme skjedde når Bjørkøy kom til FFK.  Han bestemte seg ganske tidlig for å gå til FFK, og en god stund før han skrev under kontrakten.
Når det gjelder Christian Steen, så har han vært aktuell for FFK helt siden før den helgen vi spillte de to opprykkskampene med 2. laget mot Vålerenga. 
Det er vel to grunner til at han enda ikke er klar for FFK. Den ene grunnen er at spilleren selv har flere klubber å velge mellom og den andre grunnen er at FFK også lukter på Vidar Martinsen, og det er nok ikke aktuelt å få mer enn en av disse spillerne til klubben.

Han drøyer med beslutningen, for å se hvem som blir Aalesund trener først

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 24 nov 05, 17:02
jasså?:D så hvis de får en bra trener blir han?

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 24 nov 05, 21:40
ikke hørt noe:(

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 01 des 05, 11:33
Er det noe nytt i denne saken?
FFK trenger jo så absolutt en ny midtstopper før neste sesong, og Steen på Bosman-overgang ville passet perfekt.

Leser i nettavisen idag at han er på vei til HamKam.
Noen som vet om FFK i det heletatt har tilbudt ham en konkret kontrakt?

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 11:37
Ingress fra Hamar Arbeiderblad:

"Ham-Kam er i ferd med å vinne kampen om Christian Steen (28). Aalesund-spilleren sier at tilbudet fra Ham-Kam frister veldig. Og at det er den klubben han har kommet lengst med."

Må jo betale for å lese artiklene der, det utgår... Så vet ikke hva som står inne i saken.

Men på forumet til Kamma blir det spekulert i om at Steen blir klar for Ham-Kam i dag.

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 11:39
Men på forumet til Kamma blir det spekulert i om at Steen blir klar for Ham-Kam i dag.

Leste akkurat det samme selv.....
Hvem er det som er mest aktuell for FFK tro om Steen glipper til HamKam?

Martinsen er vel priset ut av markedet vil jeg tro...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 des 05, 12:23
Opprinnelig postet av JJunior

Leste akkurat det samme selv.....
Hvem er det som er mest aktuell for FFK tro om Steen glipper til HamKam?

Martinsen er vel priset ut av markedet vil jeg tro...

Fikk plutselig en dårlig følelse nå. Om at Arve straks sier at det ikke kommer noen før jul. Og så skjer det ikke noe før slutten av februar. Då får vi vite at de har hentet en keeper som har spillt i spansk 3.div. Midtstopper fra Russland som har 1 u17-kamp for landet. Og det er det. 

Ser ut til at Ham-Kam satser høyt til neste år. Får se hva de får til uten Ståle.

Fredd

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 des 05, 12:29
Tja satser høyt? Først må de jo kjøpe inn såpass at de er like gode som stallen i fjor, de har jo mistet en haug med spillere, så forsterkninger må de kjøpe for å holde seg i divisjonen i det hele tatt. Så spørs det om det er penger igjen når troppen er likestilt med fjoråret...

Vet ikke hva jeg skal si om Steen glipper, er i grunn litt likegyldig til det hele, ettersom jeg ikke vet om han vil forsterke laget eller ikke.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 01 des 05, 12:44
Det ser ut som Steen allerede har fått et kontraktsforslag som han har forkastet og nå har fått et nytt og revidert forslag.
Virker som han kommer til å gå til Kamma ja. Har FFK i det hele tatt vært i kontakt med ham? Eller har det kun vært ønsker her på forumet at han skulle komme?

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 12:55
Opprinnelig postet av aavdst
Det ser ut som Steen allerede har fått et kontraktsforslag som han har forkastet og nå har fått et nytt og revidert forslag.
Virker som han kommer til å gå til Kamma ja. Har FFK i det hele tatt vært i kontakt med ham? Eller har det kun vært ønsker her på forumet at han skulle komme?

Han har hvert fall snakket med Knut Torbjørn Eggen. Det har begge bekreftet, men det har aldri blitt sagt noe om forhandlinger med FFK og Steen.

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 13:16
nå har jeg tatt saken i mine egne hender og forhørt meg med dama..  først så er ingenting avklart.. Og Christian stresser ikke med avgjørelsen.. 

Men det som "bekymrer" meg er at hun ikke visste at Knut Thorbjørn Eggen var i Ålesund. Var KTE i Ålesund var det ikke for å snakke med Christian.. Virka som om Hamkam var de ivrigste etter å få tak i han ja.. 

hva kan dette bety? er FFk bare trege eller ikke interesserte? er ganske sikker på at han velger FFK framfor Hamkam hvis tilbudene er like gode... (mine egne betraktninger.hehe)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 01 des 05, 15:07
Endret: 01 des 05, 15:14
Opprinnelig postet av Husgutt

Men det som "bekymrer" meg er at hun ikke visste at Knut Thorbjørn Eggen var i Ålesund. Var KTE i Ålesund var det ikke for å snakke med Christian..

Jeg tror ikke KTE var i Ålesund, dette var bare udokumenterte påstander.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 05, 16:24
forøvrig virker kamma virkelig frampå om dagen. skulle gjerne hatt en direktør som hadde frontet klubben litt mer i mediene, slå fast hva man ønsker og oppnå med Fredrikstad Fotballklubb. klubben er så inni gamperæva lukket og vi supportere mister fullstendig innsyn til klubben. dette er temaer jeg kunne skrevet en god del om men har dessverre ikke tid nå!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 des 05, 17:48
Endret: 01 des 05, 17:49
Opprinnelig postet av bateman
forøvrig virker kamma virkelig frampå om dagen. skulle gjerne hatt en direktør som hadde frontet klubben litt mer i mediene, slå fast hva man ønsker og oppnå med Fredrikstad Fotballklubb. klubben er så inni gamperæva lukket og vi supportere mister fullstendig innsyn til klubben. dette er temaer jeg kunne skrevet en god del om men har dessverre ikke tid nå!

Må si meg veldig enig her. Synes klubben har blitt mye dårligere på dette området.

Fredd

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 des 05, 18:44
Savner litt info i media det siste, FFk gikk jo offensivt ut for over 1 uke siden og snakket om nye spillere.
Siden det "Tysnaden"  rød/hvit.
Dvs bortsett fra at de sa fra at PMK ikke var aktuell.
Når det gjelder C.Steen Ok som Bosmann, men ikke det helt store for å heve lagret er han ikke.
Kan vel si det samme om han som C. Berg de hever stallen men trolig ikke første elver`n.
Trenger noen som kan gå rett og heve standaren på laget.
Synd at FFK ikke prøvde seg på Ishi.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 des 05, 19:16
Opprinnelig postet av dracula
Savner litt info i media det siste, FFk gikk jo offensivt ut for over 1 uke siden og snakket om nye spillere.
Når det gjelder C.Steen Ok som Bosmann, men ikke det helt store for å heve lagret er han ikke.
Kan vel si det samme om han som C. Berg de hever stallen men trolig ikke første elver`n.

Ishizaki? Han har gått til Elfsborg han desverre, skrevet under for 4 år eller no.... så der er toget gått

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 des 05, 19:17

Surry, jeg leste feil :;P hehe

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 02 des 05, 15:33

Ifølge vg har FFK vært i kontakt med sten kun pr telefon

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=298200

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

ffkfmv

A-lagspiller

Lagt til: 02 des 05, 16:22
Nå blir det vel Tromsø på Steen ...etter at ivar morten normark ble trener der... står i VG.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 03 des 05, 16:50
Opprinnelig postet av ffkfmv
Nå blir det vel Tromsø på Steen ...etter at ivar morten normark ble trener der... står i VG.

Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=298200

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 03 des 05, 20:53
Ikke glem at Christian Steen er trønder da. Vi vet jo at Knut Torbjørn fikser Trøndere lett som bara det...

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 05, 12:04
Om ikke Steen kommer så er ikke det den værste nedturen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 des 05, 15:11
Om ikke Steen kommer så er ikke det den værste nedturen.
da er det bare å legge inn penger slik at VM fra moss kommer

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 04 des 05, 19:28

For å være seriøs, slik at ingen oppfatter meg galt.
Synes vel at FFK burde satse på lete etter noen som holder bedre standard, dersom de ønsker å styrke første 11¨`n.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 09 des 05, 17:00
Frederikstad har ikke gitt han noe tilbud og er derfor uaktuell http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article1861773.ece

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 09 des 05, 17:19
Frederikstad har ikke gitt han noe tilbud og er derfor uaktuell http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article1861773.ece
kom ikke som noe overaskelse.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 10 des 05, 18:31

Steen trolig Tromsø-klar mandag

Aalesund-kaptein Christian Steen ble fredag tilbudt en treårskontrakt av Tromsø. Trolig signerer trønderen en treårskontrakt med TIL tidlig i neste uke.

– Jeg har sagt halvveis nei til Ham-Kam. De satte en deadline sist mandag, og leter vel nå etter andre alternativer, sier Steen, som også har et stående tilbud fra Aalesund.

Han regner med å bestemme seg innen kort tid.

– Er vel interessert i å ta en avgjørelse rimelig kjapt. Regner med å svare TIL i løpet av neste uke. Fristen han har fått av TIL er mandag kveld.

28-åringen er Bosman-spiller og Aalesundsspilleren kan gå gratis til den klubben han måtte ønske. Det eneste som kan stoppe en overgang til Tromsø, er et tilbud fra utlandet.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 16:01
Han sa nei til Tromsø, kanskje han kommer hit likevel

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 16:13
Jeg hadde gjerne sett at Steen kom til FFK, men det virker jo ikke som om FFK er interesert...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 16:16
Hvis valget står mellom Vidar Martinsen (som vil koste millioner), Are Tronseth (som vil koste noen hundre tusen) og Christian Steen (som er bosmanspiller) så vil jeg helt klart gå for sistnevnte. Tror også han er den beste fotballspilleren av de tre pr. i dag, men kanskje ikke den med størst potensiale...

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 12 des 05, 16:21
helt ærlig.... om vi ikke har vært i kontakt enda, ¨så er vel sjansene veldig små

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 16:24
Eggen har vært i kontakt med Steen han, super.

super

Juniorspiller

Lagt til: 12 des 05, 16:27
mer enn en telefonsamtale...leste på vgd at steen hadde sagt til  hamar arbeiderblad at... det var hamkam og tromsø det sto mellom...så tror egentlig han er tapt jeg da

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 16:29
Opprinnelig postet av super
mer enn en telefonsamtale...leste på vgd at steen hadde sagt til  hamar arbeiderblad at... det var hamkam og tromsø det sto mellom...så tror egentlig han er tapt jeg da
nå har han skrevet unner for tromsø da..

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 18:57
Opprinnelig postet av super
nei

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=SAS2H5555PHCPQFIMUNSFEQ?articleID=90877
så det på txt tv nå

ffkfmv

A-lagspiller

Lagt til: 12 des 05, 19:13
kanskje han også kommer?:D

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 05, 15:45

super

Juniorspiller

Lagt til: 13 des 05, 16:17

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 05, 16:52
på tide han snart finner ut hva hn vil nå vel

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 05, 17:45
Steen sa nei til Ham-Kam.

Mandag sa Christian Steen nei til å spille for Tromsø. Tirsdag ga han Ham-Kam den samme beskjeden.

Surre hue Christian Sten

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 des 05, 18:12

Mandag sa Christian Steen nei til å spille for Tromsø. Tirsdag ga han Ham-Kam den samme beskjeden.

Surre hue Christian Sten

Da er det vel FFK neste?

FFK på toppen i 2006

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 05, 18:15

Surre hue Christian Sten

Det er ikke surrete å takke nei til klubber. Det er ryddig, det.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 des 05, 18:05

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 23 des 05, 18:10
Han er nok endelig uaktuell for oss nå uansett siden vi har hentet Tronseth.

Og han blir neppe veldig populær i Aalesund om han går til deres erkefiende Molde..

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 13:08

Da har Christian gitt opp England og sikter igjen mot tippeligaen. Kanskje han fremdeles er på blokka til Eggen?

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/aalesund/article537258.ece

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 15:30

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jan 06, 13:56

Nå har takket nei til Tromsø for andre gang

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 21 jan 06, 16:17
Endret: 21 jan 06, 16:18
er det noen her som vet om christian har noen konkret tilbud fra fredrikstad da?????

Lasse Båtstad

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 21 jan 06, 19:55
Tipper han enten ender opp i Ham-Kam eller Rosenborg. Han vet han får spilletid i Ham-Kam, men jeg hører rykter om at Rbk vil ha ham, og dit drar han vel hvis han får muligheten til det.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914