endret satsning og PMK ikke til lengre aktuell
greit at vi ikke satser på PMK, men hva betyr dette:
– FFK har endret litt på sin oppfatning i forhold til hvordan de vil satse neste år, og det respekterer vi. (Stig Lillejord til Moss avis).
---------------------------
på vinger over europa
Opprinnelig postet av hiawata
– FFK har endret litt på sin oppfatning i forhold til hvordan de vil satse neste år, og det respekterer vi. (Stig Lillejord til Moss avis).
Myhre?
Det betyr i alle fall ganske sikkert at hvis de hadde hentet PMK, så ville han ikke vært førstekeeper og det likte vel ikke PMK?
Ansvarlig redaktør
Men utsagnet til Stig Lillejord tyder nok hvert fall på at klubben har lagt lista høyere enn Kristiansen sitt nivå. Da tipper jeg man ser til utlandet...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
på vinger over europa
Håper for PKM sin skyld at han finner en ny klubb da....hva med Sparta ?
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Jeg velger å tro at FFK har fått signaler fra Thomas om at han ønsker seg til FFK.
Hvorfor tror jeg det ? Jeg er bare en optimist om dagen
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Jeg syntes han er en for dårlig keeper, og han var ikke velkommen hos meg...
Nå ser det ut som om FFK vil gå ut og satse på en keeper ala Thomas Myhre... Hmmm lurer på hvem det kan være?
Håper den neste keeperen vi får er god da :)
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av SirLion
Takk og lov for at FFK sa nei til PMK :)
Jeg syntes han er en for dårlig keeper, og han var ikke velkommen hos meg...
Nå ser det ut som om FFK vil gå ut og satse på en keeper ala Thomas Myhre... Hmmm lurer på hvem det kan være?
Håper den neste keeperen vi får er god da :)
Ja, det er hyggelig lesning at FFK har sett viktigheten av å knytte til seg en klassekeeper.
Jeg har tidligere påstått her på forumet at med Thomas Myhre i mål i hele høst, så hadde vi hatt minst 6 poeng mer enn det vi fikk, og da hadde vi vært blandt de 6 beste lagene. Her går det ikke ann å telle keepertabber på Alex og Steinar, for da finner man i beste fall endel scoringer i mot som ligger i grenseland for hva man kan regne som keepertabber.
Det viktigste med å ha en keeper ala Myhre, er den tryggheten det gir hele laget på banen.
FFK på toppen i 2006
Var egentlig esktremt deilig å høre at det satses på skikkelig kvalitet !!
Er vel ikke noen grunn til IKKE å prøve å få tilbake Myhre. Her må man være offensive. Det gir også positive signaler utad.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Er dette første tegn på at FFK satser større til neste år?ja seffølgelig skal ffk kjempe om topp 4
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Er dette første tegn på at FFK satser større til neste år?ja seffølgelig skal ffk kjempe om topp 4
Desverre har ikke dette vært en selvfølge for oss de siste åra.. Takk og lov for at det ikke ble noe av avtalen med PMK!
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Opprinnelig postet av keiko99
Godt å høre. Da stoler jeg på deg Keiko!
Fredd
ja det bær du gjøre. jeg har i en tid følt at troa mi eller min opptimisthet har slått bra ut.. jeg sa jo til Rune haugen hele tiden at vi berga plasse osv. da sa han det du saOpprinnelig postet av keiko99
Godt å høre. Da stoler jeg på deg Keiko!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Fjedjik
Jeg velger å tro at FFK har fått signaler fra Thomas om at han ønsker seg til FFK.
Hvorfor tror jeg det ? Jeg er bare en optimist om dagen
Det hadde vært strålende, men desverre er ikke jeg optimist i den grad. Ser ut som han blir i england. (men krysser fingrene, det er vel ikke bestemt enda :))
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914