Bonus på 700 000
Etter det spillerne presterte i år, sesongen sett under ett, burde det være bonus nok at de fleste får beholde jobben. Vi må vel kunne forvente at tippeligaspill er gulrot nok iseg selv. Bunus bør være forbeholdt gode prestasjoner, og det var det få spillere som viste i år.
---------------------------
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Dette kan jo sees på mange måter. Hvis dette var avtalt på forhånd, noe som er sansynelig, så er jo dette en lønnsbetingelse med forbehold om eventuelt nedrykk. På samme måte som suksess i cup eller Royal league plass sikkert vill gitt ytterliger bonus.
Selv om mange mener det ville være ideelt så kan ikke klubben ta en rundspørring blant supporterene om hva spillerene fortjener i forkant av hver lønningsdag. Tror ikke et slikt avlønningssystem ville trekke mange spillere til klubben heller.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Men greit nok egentlig, i fjor fikk de vel over dobbelt så mye, så kanskje det fortsette å synke, og at de heller får bonuser om vi skulle klare Royal League etc.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
For min egen del er jeg så fornøyd med å beholde plassen at bonusen er helt grei, selv om innsatsen kanskje har vært laber i noen kamper. Husk at det ikke bare er spillernes egen insats som påvirker lagets prestasjoner, og det vel feil å straffe spillerne fordi forholdene kanskje ikke er helt rette.
Ellers bør vi skjerpe holdningene mot egne spillere, til og med mossingene synes vi mobber laget..
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis man deler 700.000 kr. på si ca. 20 spillere så er ikke det så mye å rope hurra for.700.000/20=35000. Tror nå jeg hadde kommet med et ørlite hurra om jeg hadde fått en ekstra månedslønn eller to i julebonus =D
2006: CL, RL, "the double"...
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Mener jeg har hørt at et nedrykk betyr et tap på mellom 10 og 15 mill...
Er vel greit dette vel.. I en krisesituasjon lokkes det med en ekstra økonomisk gulrot for å beholde plassen.. Synes jeg er helt greit, og på sin plass...
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914