Husk meg
Brukernavn
Passord

Skal vi ikke ta Morgan på ordet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 nov 05, 12:37
Endret: 22 nov 05, 12:37
Morgan Andersen er en smart fyr. Noen ganger litt for smart, men i dette tilfelle bare smart.

En helt vanlig Royal league kamp mellom Lyn og Djurgården hadde antagelig gått med underskudd, pga. høye leieinntekter på Ullevål, liten interesse for Lyn og generelt liten interesse for Royal league.

Men ved å gi denne kampen fullt og helt til Dagfinn Enerly kan han oppnå å få fulle hus på Ullevål og et overskudd på kanskje kr 4 millioner, som går direkte til Dagfinn og hans familie. 
Dette er genialt spør du meg, derfor håper jeg Plankehaugen og Fredrikstad publikummet ser dette på den samme måten.

Det jeg håper på er at Plankehaugen nå går i bresjen og setter opp busser til denne kampen og prøver å få flest mulige supportere til å reise til Oslo for å støtte Dagfinn.
Jeg tror ikke engang vi skal se på denne kampen som en fotballkamp. Mange vil sikkert sikkert føle det veldig unormalt å stå der å heie på Lyn, men det behøver vi jo ikke å gjøre i det hele tatt, for Morgan Andersen har sagt at denne kampen 100 % vil bli en kamp for Dagfinn Enerly.

Alle fra Fredrikstad bør derfor stille i sitt vanlige FFK utstyr, vi bør synge våre vanlige FFK sanger og veldig gjerne stille med en helt ny sang til Dagfinn Enerly.

Jeg har begynt å tenke på å lage en sang, andre bør gjøre det samme og jeg håper også at Zoran og Dag Jørun kan være med å sørge for at vi finner frem til den beste Enerlysangen, som vi kan bruke denne dagen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 22 nov 05, 13:13
Glimrende forslag.

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 22 nov 05, 13:29

God tenkt.

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 nov 05, 13:35
Veldig god ide. Spilles kampen på Ullevål?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 nov 05, 14:15
Fulle hus på Ullevåll?! Kampen spilles vel i Tønsberg, gjør den ikke?!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 22 nov 05, 14:16
Genial ide! 

Personlig er jeg litt på linje med dem som har pirket litt i denne saken mht den store oppmerksomheten Enerlysaken har fått når det skjer så mange andre tragedier av større dimensjoner.  Men dette er en gylden anledning til å vise at fotballfamilien kan stå samlet når noe slikt skjer.  For dette var, forhåpentlig vis, en unik hendelse innen fotball og den har berørt mange.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 22 nov 05, 14:17
Er ikke sikker...Vet hvertfall at hjemmekampen til Lyn mot IFK skal spilles i Tønsberg. Vet ikke om det gjelder Djurgården-kampen også!?

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 22 nov 05, 14:37
Opprinnelig postet av Kristian B
Fulle hus på Ullevåll?! Kampen spilles vel i Tønsberg, gjør den ikke?!

Så intervju med Morgan på TV2 i morges, da sa han noe om at det ville være fint å fylle Ullevaal, med 10 000 fra Fredrikstad, noen fra Grei og andre klubber han har vært i, pluss vanlige folk som kan støtte Enerly. Så avsluttet han med at Lyn har en grei supporterskare selv. He he, litt rart at vi fra Fredrikstad får hovedansvaret med å fylle stadion men... Tviler på at det kommer 10 000 fra Fredrikstad på den kampen.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 22 nov 05, 23:28
Syns jeg leste et eller annet sted, at Morgan og co prøvde og få til sammarbeid me Nsb med gratis transport eller noe. Er veldig klar for og bli med hvertfall.

Dette er signaturen min.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 23 nov 05, 00:25
Jeg er med, men at det blir 10 000 fra fredrikstad er utenkelig... trekk fra en null.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 23 nov 05, 19:05

Kampen blir den siste på Ullevaal i 2005, sånn jeg forsto det.. Stenger for vinteren etter det..

Derfor måtte Lyn og Vålerenga se seg om etter en alternativ bane til resten av Royal League kampene..

Lyn gjorde en avtale med Tønsberg.. De forhørte seg også med FFK faktisk, men fikk nei..

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914