Husk meg
Brukernavn
Passord

Jon Inge Høiland vil til en Østlandsklubb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 15 nov 05, 11:20
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/15/449410.html

Han sier at det er aktuelt å forlate Malmø og at han vil prøve seg i Norge.
Hadde vært artig å forhørt seg om denne spilleren, er jo akkurat på høyrebacken vi trenger forsterkninger også, han sier vidre i artikelen at han er villig til å flytte den dagen det dukker opp et bra tilbud

Høiland og Myhre til FFK som forsterkninger neste sesong? *Drømme*

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 nov 05, 11:34
Han sier jo at han først vil til utlandet (ikke Sverige eller Norge) et par år, og deretter kanskje spille for en norsk klubb på østlandet. Altså om noen år...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 15 nov 05, 12:16
Hadde absolutt ikke sagt nei takk til Høiland. For en backrekke vi hadde hatt da.
Høiland - Bora - Raio - Bertie

(Og kanskje Myhre i mål?) :D

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 nov 05, 12:51
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Hadde absolutt ikke sagt nei takk til Høiland. For en backrekke vi hadde hatt da.

da snakker bi topp 3 plass

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 15 nov 05, 15:30
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Åhhhh --------- o*g*s*e

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 16 nov 05, 17:01

En ting jeg lurer på...

Hvorfor er det sånn at ALLE (klubbledelsen, trener, ex-trener og vi supportere) uttaler at vi MÅ ha en ny høyreback?

Hva er galt med PAC som har vært stabil og god for oss i en årrekke? Han er vel etter min mening den eneste av spillerne som har vært med underveis som har klart i tilpasse seg nivået. Jeg har aldri sett mannen gjøre en dårlig kamp jeg, selv om han ikke har vært svært god i tippeligaen..

-Ullo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 nov 05, 17:55
Opprinnelig postet av danieltr

En ting jeg lurer på...

Hvorfor er det sånn at ALLE (klubbledelsen, trener, ex-trener og vi supportere) uttaler at vi MÅ ha en ny høyreback?

Hva er galt med PAC som har vært stabil og god for oss i en årrekke? Han er vel etter min mening den eneste av spillerne som har vært med underveis som har klart i tilpasse seg nivået. Jeg har aldri sett mannen gjøre en dårlig kamp jeg, selv om han ikke har vært svært god i tippeligaen..

-Ullo

PAC er etter min mening ikke god nok, han er på likt nivå som blixt, benkesliter som kanskje kan spille ett par kamper i ny og ne....

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 16 nov 05, 18:29

Vær så snill, ikke sammenlign Blixt og PAC.. De er ikke til å sammenligne.. Blixt er en forferdelig dårlig fotballspiller, som strengt tatt bør reise hjem til Nybergsund, breddefotballen og fest på hytta til Schumacher.. Pål Andre er på mange måter hjertet og sjelen i laget synes jeg..

Høiland, som denne tråden startet med, er helt klart en interessant mann, men så er det, det med Fredrikstadfolks ambisjoner for laget vårt. En utenlandsproff og landlagsspiller sikler vel ikke akkurat etter å dra til en klubb som har reddet plassen i tippeligaen med et nødskrik to år på rad?

-Ullo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 nov 05, 18:47
Endret: 16 nov 05, 18:48

Vær så snill, ikke sammenlign Blixt og PAC.. De er ikke til å sammenligne.. Blixt er en forferdelig dårlig fotballspiller, som strengt tatt bør reise hjem til Nybergsund, breddefotballen og fest på hytta til Schumacher.. Pål Andre er på mange måter hjertet og sjelen i laget synes jeg..

Høiland, som denne tråden startet med, er helt klart en interessant mann, men så er det, det med Fredrikstadfolks ambisjoner for laget vårt. En utenlandsproff og landlagsspiller sikler vel ikke akkurat etter å dra til en klubb som har reddet plassen i tippeligaen med et nødskrik to år på rad?

etter min mening er fortsatt ikke pac god nok for TL og kan helt ærlig sammenlignes med blixt, vi trenger en høyere back!

når det er sagt mener jeg at pac bør bli i klubben som erstatter for en evt ny spiller, fast på høyere back plass blir han aldri!

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 16 nov 05, 23:18
[quote=fredrikstadpatriot]

Vær så snill, ikke sammenlign Blixt og PAC.. De er ikke til å sammenligne.. Blixt er en forferdelig dårlig fotballspiller, som strengt tatt bør reise hjem til Nybergsund, breddefotballen og fest på hytta til Schumacher.. Pål Andre er på mange måter hjertet og sjelen i laget synes jeg

etter min mening er fortsatt ikke pac god nok for TL og kan helt ærlig sammenlignes med blixt, vi trenger en høyere back!

Enig i at PAC er sjelen i laget. Han er forøvrig 1,85.

-Her Var Det Glatt, Gett-

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 16 nov 05, 23:22

Du kan ikke mene at vi ikke burde forsterke backplassen vel? Hvorfor skal vi gidde å forsterke noe i det hele tatt da? Det er jo åpenbart at PAC og Blixt ikke holder TL nivå(desverre), bare se på kampen mot Start, Bärlin runda PAC i hver eneste duell.. 

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 nov 05, 23:24
Hvis vi får inn en ny habil høyreback og må kvitte oss med enten PAC eller Blixt, så vil jeg egentlig tro at jeg ser at Blixt blir. Ganske enkelt fordi han kan brukes både som venstre- og høyreback. Hvis Blixt forsvinner må vi ha inn en ny spiller som kan ta over for Bertelsen ved skader og gule kort.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 16 nov 05, 23:36
Da får vi se om Plankehaugen vet å sette pris på spillere som har ytt mye for klubben, altså hvis PAC går.

-Her Var Det Glatt, Gett-

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 16 nov 05, 23:37

Det er på mange måter det jeg mener ja! Jeg synes at PAC holder i massevis, mens jeg synes Blixt ikke har noe i TL å gjøre.. 

Ja, hvis vi kvitter oss med Blixt trenger vi backup til Bertelsen, så at vi trenger en ny back er det ikke noe tvil om.. Det optimale hadde vel vært å få tak i en mann som kan spille på begge sidene(type Andre Bergdølmo.. Eksempel! Mener ikke at vi skal hente akkurat han!)

Jeg synes at skal strekke oss litt for å gi PAC en såpass god kontrakt at han kan drive med fotball på heltid.. Pr. i dag jobber han deltid som bankmann, mens andre spillere som ikke en gang er i nærheten av å spille fra start ikke er nødt til å ha jobb ved siden av..

-Ullo

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 nov 05, 23:56
Det er vel det som er problemet, du finner ikke mange spillere som kan spille på begge sidene i en bakre firer. Blixt er en av få som mestrer dette. Det ideelle ville da selvsagt å hentet inn en som kan spille på begge sider, og som er god nok til å bli en permanent høyreback. Så når Bertelsen ikke kan spille, blir den nye spilleren flyttet over på venstreback og PAC kommer inn på høyre. Men, som sagt, det er ikke lett å finne slike spillere.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 16 nov 05, 23:58

Høiland er en "søppelspiller", noe vi fikk bevist i dag også. Den svenske serien er svakere enn den norske, og dermed hevder Høiland seg... Han holder et middels TL-nivå, for all del, men synes ikke FFK bør satse på han...

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 17 nov 05, 00:10

En søppelspiller er han vel strengt tatt ikke, siden han i dag spilte med det berømmelige flagget på brystet.. Det at han gjør det er vel kanskje et svakhetstegn i seg selv, fordi det betyr at vi ikke har bedre høyrebacker her til lands. Han er likevel den som er minst dårlig. Ikke noe å streve etter å få hit til oss kanskje..

Synes forøvrig ikke han spilte så verst i dag jeg da.. Opptil flere som bør skamme seg mer over innsatsen enn han, men laget var i det hele tatt ikke veldig godt synes jeg.

Tror forresten ikke Allsvenskan er så mye dårligere enn Tippeligaen som du sier!

-Ullo

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 nov 05, 16:48
tror vi må ut av landet for å finne en habil høyreback. 

forøvrig så er høiland mer enn god nok for FFK. punktum.

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914