Christian Sten
Så det kan se ut som Fredrikstad har alle muligheter her
---------------------------
-Her Var Det Glatt, Gett-
savner "svensk magi" allerede
Ære være plankebyen!
Hadde vært fint med 3 gode stoppere ja. Lindstøm også da. Men jeg har ikke sett han nok til å si noe om han.
Fredd
Opprinnelig postet av Patrioten
Han har forrøvrig fått et bra tilbud fra Aalesund om å forsette, noe han ikke er lysten på siden de rykket ned.
Så det kan se ut som Fredrikstad har alle muligheter her
tjaa..
"Det skjer så mye spennende i klubben akkurat nå at jeg må si det frister å bli med videre. Jeg har selvsagt notert meg at klubben legger lista høyt når det gjelder hvilken hovedtrener som er ønsket. Samtidig blir det svært positivt å få en sportslig leder og en ny assistenttrener på plass, sier Christian."
"Ærlig talt tenker jeg ikke så mye på klubbskifte, jeg har det helt topp i Ålesund og i AaFK. Men selvsagt kan det dukke opp noe som gjør at jeg drar, jeg utelukker ingenting, sier klippen i AaFK-forsvaret."
http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=561464,1&lang=1
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Christian Steen Midtstopper Draktnummer: 20 Posisjon: Midtstopper Født: 02.07.77 Fødested: Trondheim Høyde: 191 cm Sivil status: Ugift Landslag: U20, U21 Antall sesonger i AaFK: 2 Antall A-kamper: 108 Tidl. klubber: Astor, Rosenborg, Bodø Glimt |
Kanskje på vei til Ham-Kam http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051117/SPORT/51117005
satser på at FFK også legger ut om sine fremtidsplaner når de diskuterer nye spillere. kamma kan jo virkelig ikke være mer attraktive enn oss?usj...
lest endel om denne steen nå, konklusjonen må være: du er velkommen til fredrikstad!
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914