Morgan Andersen og Lyn vil hedre Enerly med kamp på stadion
De har gjort et fremstøt overfor FFK om å låne stadion til Royal League kampen mot IFK Gøteborg 24.november. FFK har gitt Lyn beskjed om at det er uaktuelt å spille fotball på stadion på det tidspunktet.
-Vi kan ikke ta sjansen på å ødelegge matta fullstendig. Det kan nemelig bli resultatet dersom vi slipper lagene til på et slikt tidspunkt av åretn sier Arve Mokkelbost.
-Det er riktig at vi har gjort et fremstøt overfor FFK om å låne stadion. Etter at vi har fått nei har vi bedt FFK om å foreta en ny vurdering av forespørselen. Vi har nemlig til hensikt å øremerke inntektene av denne kampen til et spesielt formål, uten at jeg vil konkretisere det, sier Morgan Andersen til Demokraten.
-Håpet er at det milde været vedvarer og at forholdene blir slik at detn gjør det mulig å spille på stadion på dette tidspunktet. Men vi har naturligvis nok full forstålesle for FFKsskeptis og arbeider med andre alternativer parallelt
Banen har nesten kommet seg 100 % etter de siste kampen.. faktisk begynt å gro igjen, men fra uka av blir det kaldere å da stopper gresset å gro slik at å ødelegge matta helt fram til sommerferien pga en slik kamp blir for dumt.
Tror neppe stadion er Royal Leauge klarert heller.
---------------------------
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kan ikke Lyn heller hedre Dagfinn på Ullevål da ??
Helt enig Rune
Det der med og hedre Enerly er bare føelsesmessig utpressing. Skikkelig sleip var den Morgan, etter først og få ett nei og spille på en sånn ting.
Stygt om det var det han mente
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Om man hadde tillatt dette, ville det vært en skandale. Nå Skal matta hvile, frem mot neste sesong.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Skjønner ikke at ikke Lyn kan få låne Mercur-banen? Med de dårlige tilskuertallene som er RL, kombinert med Lyns mikroskopiske supporterskare, så bør jo Mercur ha tilskuerkapasitet nok ihvertfall :-)
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Betyr dette at vi blir tvunget til å ha kunstgress() på vår nye stadio....siden vi spiller RL i 2007 mener jeg.
Flaks at vi ikke er i RL nå da......da har vi hvertfall spilbar bane til året, og bønna i fra oslo`s utkant må spille på jordet (tullevold)
Er det ikke mulig for Morgan å låne Bislet da??? ...jeg gidder ikke å ringe te`n.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Royala leuage er bra, men det er kun fordi vi får en ekstra slump med penger for å delta der neste år ;)
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914