Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre velger trolig Viking!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 nov 05, 18:30
Opprinnelig postet av Patrioten
Til mere tid det går, er kanskje sjansen større for at han kommer til oss

Det har nok ikke noe å si. Han har sagt at han kommer til å vente frem til ut i desember før han tar en avgjørelse uansett.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 18 nov 05, 18:44
svært så pesimistisk a costaaanzz

FFK i tykt og tynt, på FMV!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 18 nov 05, 18:58

Costanza gruer seg til Festivus, derfor litt på tuppa om dagen..

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 nov 05, 19:03

Hvor mye kan vi stole på dette nå, fra august i FB.
Utelukker ikke FFK-retur
Myhre innrømmer at det var et vanskelig valg

Charlton-klare Thomas Myhre (31) utelukker ikke at han kommer tilbake til FFK etter at hans siste proffeventyr er over.

Følelser for FFK
Overfor Fredriksstad Blad legger ikke Myhre skjul på at det var en vanskelig avgjørelse å ta. Selv om han bare hadde spilt tre kamper for FFK, så hadde han allerede fått sterke følelser for klubben.

– Skulle jeg utenlands en gang til, så føltes dette veldig rett for meg.

Men

– Hadde du spurt meg torsdag kveld, så hadde jeg vært ganske sikker på at jeg kom til å vokte FFK-goalen mot Odd.

– Jeg hadde fortsatt lyst til å spille i Premier Leauge og Charlton er en klubb som kjemper i toppen. Da de tok kontakt og spurte om jeg ville ta en samtale med dem, så svarte jeg til slutt ja på forespørselen. Men jeg var veldig usikker på hva utfallet kom til å bli. jeg visste jo hvor bra jeg hadde det i FFK.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050808/FFK/321518291&SearchID=73226868108516

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 20 nov 05, 12:54
Det står i søndagens  papirutgave av VG at Myhre starter nye forhandlinger med Charlton. Så da ser det ut til at han velger å fortsette i England fremfor å komme tilbake til Norge nå.
Trøsten får være at da vil heller ingen av våre "konkurrenter" i tippeligaen nyte godt av ham.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 20 nov 05, 12:57
da kan vi engang for alle slå fast at vår "kjære" myhre kun tenker på sin egen økonomi. han VET han er 2/3 keeper i charlton. underlig denne myhre, spiller skjeldent fast på de klubbene han velger....

savner "svensk magi" allerede

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 20 nov 05, 13:23
er det faen meg mulig??? den mannen der ass...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914