Drillo på Skavlan ikveld
Innslag på nyhtene om saken og..
går det på tv2?
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Så et innslag på TV Østfold hvor Drillo reagerte på at 3:16 hadde pauseunderholdningen og hvor de da "Velsignet" alle på stadion.
Der er jeg veldig enig med Drillo i!!.
Jeg får faktisk brekninger og blir direkte uvel av at andre skal tvinge på meg en velsignelse jeg ikke vil ha, og snikinnføre religion på andre mennesker.
AKKURAT det bør holdes mil unna stadion, og forbeholdes til de stedene hvor folk er spesielt interesserte.
Men når det er sagt så tror jeg det var en veldig grei utgang for drillo å legge all skyld på fotball /religion - problematikken. Mannen er jo ikke akkurat verdensmester i å ta selvkritikk. Enklere å legge skylda på det, enn å innrømme at hans tid i byen har vært en fiasko.
Jeg kommer iallefall ikke til å savne hans positive og motiverende holdning, og smittende humør.
..."og ballen er rund"
Ikke nok med det, på NRK sa også vår ``kjære`` pastorstemme på stadion at- FFK kalte oss inn for å gjøre dette en gang til når vi var nære nedrykk. At Mokklebost i det heletatt kan påstå at de ikke har samarbeid med dem er jo kanskje litt naivt. Er enig i at det IKKE er gøy å bli velsignet uten at jeg har blitt spurt om det. For å si det slik, jeg har ikke noe til overs for Relgion og synes at al form for relgion skulle vært aviklet. Vel det er min mening. Men den må jeg da ha lov til å ha. FFK er en klubb jeg har fulgt i mange år og jeg har aldri opplevd maken noen gang at et slike arrangemanger i regi av et idrettslag som ikke har ett kristen fortegn. Vist faktisk dette fortsetter må jeg gå til det skritt å slutte å heie på FFK fordi de representerer en holdning og trosrettning jeg ikke vil støtte. Er enig i at det kan høres barnselig ut, men dette er min holdning i saken, men jeg går ihvertfall ikke rundt påstadion matta og forkyner det.
Og at det var en "skrulling" som sendte brev. Det var iallefall godt. Slik at ikke folk går rundt å tror at halve fredrikstad er ekstremister
..."og ballen er rund"
slenger dritt på gata til trenere osv osv..
Er vi et mini Bergen?
Stallen til FFK har vært bra, men de har manglet den siste lille innsprøytningen. Og der tror jeg motivatoren Drillo sviktet totalt, samtidig som Eggen ikke torde å stikke seg frem. Det synes jeg var det som var mest merkelige som skjedde denne sesongen. At Eggen ville være så anonym er meg en gåte, spillerne skulle ha blitt pisket rundt på banen. Men det er mine tanker.
Uansett Drillo: takk for denne sesongen, og lykke til videre. Tror ikke du brenner i helvete.
Elleve røe og vite kællær
Skal være enig i at det er ille at han får slengt ting etter seg. Det må jo være jævlig.
Men kritikken i medier og forum må han faktisk bare ta, Han er en offentlig person, i en jobb som engasjerer så mange mennesker og skaper så mange følelser.. Men mediene kan han velge å lese eller ikke. Ikke akkurat lett å unngå å høre når noen slenger med leppa etter seg på gata.
..."og ballen er rund"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914