Husk meg
Brukernavn
Passord

Fundamentalister??? Hvem er det?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 nov 05, 14:17
Opprinnelig postet av Newman
Synes vel du bør rygge litt her, er vel til dels enig at Egil Olsen kan ha meninger som for både meg og mange andre kan virke ekstreme, men å kalle han for en fundamentalist på lik linje med Nessa er vel å ta litt hardt i, det er bare drittslenging av en ærlig og hederlig person som han er, ekstrem eller ikke.  Når man blir truet og trakassert privat i form av brev og sms pga av hans livssyn så må det vel være lov å si at det er kun ekstreme fundamentalister som får seg til å ta skrittet fullt ut å gjøre dette.


Er helt enig med det som blir skrevet her. 

Så vidt jeg har forstått så er det en bestemt person, som klubben vet navnet på som har stått for mer en 20 hat brev til Drillo. Det er mulig det er flere og uansett så er dette trakassering som Drillo ikke burde ha funnet seg i. Dette burde Drillo ha politianmeldt for lenge siden.
Jeg tror ikke det er disse trakkasseringene som har gjort at Drillo har valgt å slutte, men at han antagelig har følt at hele byen har vært i mot ham, at han har blitt stemplet som en syndebukk og at Knut Torbjørn Eggen har blitt fremstilt som en frelser.

At klubben kun har stilt opp for ham på en noe lunken måte i en vanskelig tid tror jeg også har hatt betydning for hans beslutning om å trekke seg. 
Han har rett og slett følt seg uvelkommen og lite respektert på alle fronter.

Lykke til videre Drillo, og takk for det du har bidratt med i år! Jeg føler meg ikke overbevist om at vi fortsatt hadde vært et tippeligalag uten Drillos hjelp i de siste 4 kampene i år, som vi kom ubeseiret igjennom.

Det jeg til slutt håper på er at klubben eller Knut Torbjørn kan komme til enighet med Drillo om at han fortsatt kan bidra med kampanalyser og spilleranalyser i 2006. Dette kan han jo sitte hjemme i Oslo å utføre for Knut Torbjørn og nærmest fungere som en slags støttekontakt for KTE, når han føler at han trenger det.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Tidspunkt Skrevet av
11 nov 05, 13:16 » Topscorer
11 nov 05, 13:38 » Newman
11 nov 05, 14:17 » Snæbbussaristokrat 1
11 nov 05, 15:02 » Topscorer
11 nov 05, 15:26 » BøgeJon
11 nov 05, 15:29 » Jon
14 nov 05, 11:55 » Jonek
14 nov 05, 12:10 » DrDRE
14 nov 05, 13:40 » Topscorer
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340