Husk meg
Brukernavn
Passord

Fundamentalister??? Hvem er det?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 nov 05, 13:16
Drillo snakker om fundamentalister. Er ikke Drillo den største fundamentalisten av dem alle? Hvor er toleransen for andeledes tenkende? At han har blitt mobbet av en psykisk syk reliøs fanatiker er selvfølgelig tråkig, men folk som er mye i media og som profilerer seg som ateist må nesten regne med å få høre andres  meninger selv hvor syke de meningene og holdningene er.
Ivar Kristianslund er fundamentalist, Ludvig Nessa det samme. De får så øra henger for sin tro. Det må Drillo tåle også.
Leser at Drillo omtaler 3,16 som fundamentalister. Trodde alvorlig talt at Drillo hadde bedre analyse på hva fundamentalisme er en som så. Men igjen tilbake til dette med anerledes tenkende og toleranse. "Er du ikke med meg så er du mot meg!!!"
I utgangspunktet så er det ikke nødvendig å flagge politikk og religion i alle situasjoner. Det gjør Drillo, og svir for det i dag.

At han er blitt mobbet av klubben? Vel er han det? Alle må vel tåle at det man gjør blir gjenstand for kommentarer.
Det gjelder alle uansett klubbtilhørighet.
Ingen trenere lever et liv uten kritikk. God kritikk det ene året negativ kritikk det andre året. Sånn  er det bare. Fotball er historieløs i denne sammenhengen. Det er ikke hva du engang gjorde ( med landslaget )som teller. Det er hva du gjorde nå. Det Drillo har gjort i år med FFK er ikke godt nok, og da kommer kritikken. Sånn er det å være trener.


---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Tidspunkt Skrevet av
11 nov 05, 13:16 » Topscorer
11 nov 05, 13:38 » Newman
11 nov 05, 14:17 » Snæbbussaristokrat 1
11 nov 05, 15:02 » Topscorer
11 nov 05, 15:26 » BøgeJon
11 nov 05, 15:29 » Jon
14 nov 05, 11:55 » Jonek
14 nov 05, 12:10 » DrDRE
14 nov 05, 13:40 » Topscorer
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340