Drillo
---------------------------
SethIsGod
-Her Var Det Glatt, Gett-
Opprinnelig postet av SethIsGod
Hadde vi ikke hatt Drillo stilen der, så hadde vi nok rykket ned.
Det er vel mange som mener at vi ikke hadde kommet i den situasjoen hvis vi ikke hadde hatt drillo...men jeg skal ikke si hva jeg mener om den saken
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Det er hevet over en hver tvil at Drillo er den treneren mest størst kunnskap og motviatorevne i Norsk Fotball og FKK hadde han, og er nok utrolig lei for at han forsvinner.
Drillo, velkommen til RBK.
Henning
RBK
HATER Mokkelbost!!!
Du ser vistnok det samme som de fleste av RBK supporterene, hvor vi ikke forstår valgene som gjøres av trenerteamet.
Frode Johnsen kan pakkes og sendes dit han er ønsket, og 37årige oldboys spilleren Berg må ta hintene snart. Greit han var meget god, og er fortsatt god når han er skadefri, men holder ikke nivået til eksempelvis Hestad.
RBK
Opprinnelig postet av hengo
Takk.
Du ser vistnok det samme som de fleste av RBK supporterene, hvor vi ikke forstår valgene som gjøres av trenerteamet.
Frode Johnsen kan pakkes og sendes dit han er ønsket, og 37årige oldboys spilleren Berg må ta hintene snart. Greit han var meget god, og er fortsatt god når han er skadefri, men holder ikke nivået til eksempelvis Hestad.
Poenget mitt var at hvis Drillo hadde kommet til RBK og solgt unna favorittspilleren din(tilsynelatende mot hans vilje, uten at den diskusjoen bør tas igjen) og gitt bort(!) yndlingsspiller nr. 2 så hadde du kanskje ikke vært like positiv...når i tillegg det går sportslig dårlig under kamp syns ikke jeg det er rart at drillo får kritikk....men det er synd at han føler seg mobbet...
HATER Mokkelbost!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914