Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SethIsGod

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til: 11 nov 05, 10:30
Sitter med en følelse av at Drillo nå rett og slett har blitt mobbet fra FFK. Synes voksene mennesker skal kunne ungå og mobbe folk fra stillingene sine. Vi kan vel klare å gi kritikk på en mer positiv måte??? Se på siste kampen mot Start nå. Hadde vi ikke hatt Drillo stilen der, så hadde vi nok rykket ned. Synes Drillo fortjener en unskylding offentlig jeg!!!!

---------------------------

SethIsGod

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 11 nov 05, 10:40
Helt enig med deg, men tror det ligger en slik tråd her allerede.

-Her Var Det Glatt, Gett-

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 11 nov 05, 11:07
Opprinnelig postet av SethIsGod
Hadde vi ikke hatt Drillo stilen der, så hadde vi nok rykket ned. 

Det er vel mange som mener at vi ikke hadde kommet i den situasjoen hvis vi ikke hadde hatt drillo...men jeg skal ikke si hva jeg mener om den saken

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!

hengo

Bedriftsspiller

Lagt til: 11 nov 05, 11:19
Det er rett og slett tragisk. Jeg er RBK supporter og hadde vært utrolig fornøyd om gjengen i Trondheim hadde hentet Drillo. Drillo står for en offensiv fotball, hvor nivået på spillerene avgjør hvor underholdene laget vil bli. Om Drillo hadde trent RBK er jeg overbevist om at RBK ville hente hjem det gjeveste trofeè!

Det er hevet over en hver tvil at Drillo er den treneren mest størst kunnskap og motviatorevne i Norsk Fotball og FKK hadde han, og er nok utrolig lei for at han forsvinner.

Drillo, velkommen til RBK.

Henning

RBK

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 11 nov 05, 11:21
Er ikke sikkert du hadde vært like fornøyd med drillo hvis han hadde solgt frode johnsen til en konkurent og gitt bort ørjan berg...

HATER Mokkelbost!!!

hengo

Bedriftsspiller

Lagt til: 11 nov 05, 11:28
Takk.
Du ser vistnok det samme som de fleste av RBK supporterene, hvor vi ikke forstår valgene som gjøres av trenerteamet.
Frode Johnsen kan pakkes og sendes dit han er ønsket, og 37årige oldboys spilleren Berg må ta hintene snart. Greit han var meget god, og er fortsatt god når han er skadefri, men holder ikke nivået til eksempelvis Hestad.

RBK

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 11 nov 05, 11:31
Opprinnelig postet av hengo
Takk.
Du ser vistnok det samme som de fleste av RBK supporterene, hvor vi ikke forstår valgene som gjøres av trenerteamet.
Frode Johnsen kan pakkes og sendes dit han er ønsket, og 37årige oldboys spilleren Berg må ta hintene snart. Greit han var meget god, og er fortsatt god når han er skadefri, men holder ikke nivået til eksempelvis Hestad.

Poenget mitt var at hvis Drillo hadde kommet til RBK og solgt unna favorittspilleren din(tilsynelatende mot hans vilje, uten at den diskusjoen bør tas igjen) og gitt bort(!) yndlingsspiller nr. 2 så hadde du kanskje ikke vært like positiv...når i tillegg det går sportslig dårlig under kamp syns ikke jeg det er rart at drillo får kritikk....men det er synd at han føler seg mobbet...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914