Derfor slutter Drillo
---------------------------
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Er ikke noe tvil om at han har gjennomgått ganske mye i høst ja.. Ville ha gått inn på enhver det..
Men hva mener han egentlig med at FFK sammarbeider med en kristenfundamentalistisk organisasjon? Hvilken organisasjon er dette? 3:16? Trudde ikke de var så `ille`..
Sjefskodærn
jeg ønsker deg alt godt drillo og du vil være min helt. jeg vil huske det opptaket jeg har av FFK-RBK der vi vant 5-1..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Tror ikke 3:16 er så ille.... Kan vel ikke kalle en rusfri (?) ungdomsklubb for kristenfundamentalistisk?!
Varme tanker til Dagfinn Enerly....
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Rart at noen få skal kunne ødelege så mye for en trener, det har jo vært lett og skylde på Drillo når ting har gått trådt. Håper hylekoret på Fredrikstad stadion kan klare og skjerpe seg etter at en trener ikke vil være i FFK pga mobbing, dette er hverken FFK eller supporterne tjent med.
Tvert imot så trur jeg ALLE er tjent med at han forsvant, ergo har vi som ønsket ham bort gjort noe bra for klubben
Så bitter mann er det lenge siden jeg har sett! Hehehe. Å det å skylde på reisinga blir for dumt, han sa jo nesten rett ut at han skjønte han ikke var ønsket! Defor sterkt å ta dette til seg å trekke seg! DET skal du ha drillo
-Her Var Det Glatt, Gett-
Han er skuffet over kritikken som kom i ettertid av Aafk kampen, særlig i en artikkel fra FB.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050926/FFK/391613659
Kan noen fortelle meg hva som er så galt med denne artikkelen. En lokalavis må da få lov til å være kritisk når klubben gjør det dårlig.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Han er skuffet over kritikken som kom i ettertid av Aafk kampen, særlig i en artikkel fra FB.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050926/FFK/391613659
Kan noen fortelle meg hva som er så galt med denne artikkelen. En lokalavis må da få lov til å være kritisk når klubben gjør det dårlig.
Når man kaller seg avis, om den så er lokal eller riksdekkende, bør man ha litt innsikt og integritet. Flåklypa Tidende refererer stort sett det de mest lavpannede i journalistens fysiske omkrets ytrer på kampene. Har vært på treninger og lest referater etterpå. Utrolig at man kan tolke ting så kontroversielt med så lite innsikt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av marle
Er ikke noe tvil om at han har gjennomgått ganske mye i høst ja.. Ville ha gått inn på enhver det..
Men hva mener han egentlig med at FFK sammarbeider med en kristenfundamentalistisk organisasjon? Hvilken organisasjon er dette? 3:16? Trudde ikke de var så `ille`..
den der må jeg innrømme var litt sær..
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914