Husk meg
Brukernavn
Passord

Derfor slutter Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05

Lagt til: 10 nov 05, 22:58
http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeligaen2005/5224518.html

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 10 nov 05, 23:07

Er ikke noe tvil om at han har gjennomgått ganske mye i høst ja.. Ville ha gått inn på enhver det..

Men hva mener han egentlig med at FFK sammarbeider med en kristenfundamentalistisk organisasjon? Hvilken organisasjon er dette? 3:16? Trudde ikke de var så `ille`..

Sjefskodærn

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 nov 05, 23:15
trist

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05

Lagt til: 10 nov 05, 23:16
Disse "Takk for alt" plakatene i Kristiansand var sterkt preget av ironi...... det tror jeg ikke Drillo har fått med seg. Hadde han lest den lille skriften under så hadde han skjønt hva de mente. Det var ingen ære til Drillo akkurat. Jeg vurderte faktisk å rive ned noen av plakatene jeg så utenfor Kristiansand Stadion.

Tror ikke 3:16 er så ille.... Kan vel ikke kalle en rusfri (?) ungdomsklubb for kristenfundamentalistisk?!

Varme tanker til Dagfinn Enerly....

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 10 nov 05, 23:17
Rart at noen få skal kunne ødelege så mye for en trener, det har jo vært lett og skylde på Drillo når ting har gått trådt. Håper hylekoret på Fredrikstad stadion kan klare og skjerpe seg etter at en trener ikke vil være i FFK pga mobbing, dette er hverken FFK eller supporterne tjent med.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 nov 05, 23:19
Endret: 10 nov 05, 23:22
dette er supportere det gitt som gjør sånt. jeg har stått på PH og hørt  uten å ut gi navn på dem som rope om at drillo bør komme seg vekk... dette er trist i en diskuskjon om hvem som reddet plassen er dette drillo sin filosofi...
jeg ønsker deg alt godt drillo og du vil være min helt. jeg vil huske det opptaket jeg har av FFK-RBK der vi vant 5-1..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til: 10 nov 05, 23:19
Opprinnelig postet av marle

Er ikke noe tvil om at han har gjennomgått ganske mye i høst ja.. Ville ha gått inn på enhver det..

Men hva mener han egentlig med at FFK sammarbeider med en kristenfundamentalistisk organisasjon? Hvilken organisasjon er dette? 3:16? Trudde ikke de var så `ille`..

den der må  jeg innrømme var litt sær..

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 10 nov 05, 23:24
Ingen som er overrasket over at det kommer "grums" fra den kanten nå vel?

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 10 nov 05, 23:30
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Rart at noen få skal kunne ødelege så mye for en trener, det har jo vært lett og skylde på Drillo når ting har gått trådt. Håper hylekoret på Fredrikstad stadion kan klare og skjerpe seg etter at en trener ikke vil være i FFK pga mobbing, dette er hverken FFK eller supporterne tjent med.

Tvert imot så trur jeg ALLE er tjent med at han forsvant, ergo har vi som ønsket ham bort gjort noe bra for klubben
Så bitter mann er det lenge siden jeg har sett! Hehehe. Å det å skylde på reisinga blir for dumt, han sa jo nesten rett ut at han skjønte han ikke var ønsket! Defor sterkt å ta dette til seg å trekke seg! DET skal du ha drillo

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 10 nov 05, 23:43
Jeg var i utgangspunktet skeptisk til denne 3:16 organisasjonen...hvis det er noe hold i Drillos påstander om kristenfundamentalisme bør vel kanskje klubben vurdere sitt videre samarbeid med 3:16....

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 11 nov 05, 15:44
Sånne som deg er det bare å forbigå i stillhet for min del.

-Her Var Det Glatt, Gett-

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 11 nov 05, 15:58

Han er skuffet over kritikken som kom i ettertid av Aafk kampen, særlig i en artikkel fra FB.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050926/FFK/391613659

Kan noen fortelle meg hva som er så galt med denne artikkelen. En lokalavis må da få lov til å være kritisk når klubben gjør det dårlig.

Plankehaugen avd kr.sand!!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 11 nov 05, 17:15
Opprinnelig postet av Kristian B

Han er skuffet over kritikken som kom i ettertid av Aafk kampen, særlig i en artikkel fra FB.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050926/FFK/391613659

Kan noen fortelle meg hva som er så galt med denne artikkelen. En lokalavis må da få lov til å være kritisk når klubben gjør det dårlig.

Når man kaller seg avis, om den så er lokal eller riksdekkende, bør man ha litt innsikt og integritet. Flåklypa Tidende refererer stort sett det de mest lavpannede i journalistens fysiske omkrets ytrer på kampene. Har vært på treninger og lest referater etterpå. Utrolig at man kan tolke ting så kontroversielt med så lite innsikt.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914