Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok en mossing på vei til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 10 nov 05, 12:38
Fikk nettopp en pussig telefon, ringeren var en bekjent mossesupporter og han mente å vite at Anders Juliussen var på vei til FFK. Juliussen er i utgangspunktet høyre back og backplassen bør jo forsterkes. Jeg vet ikke mye om denne spillerens potensiale men det at han vel aldri har slått skikkelig igjennom og at han snart er 30 år synes jeg tilsier at vi burde sikte inn en annen.

Noen som vet noe om dette? Ev kan bekrefte eller avkrefte ?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 nov 05, 12:46
Endret: 10 nov 05, 12:47

om jeg ikke missforstår ser det ut som rykte er fra forumet.. http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=2661&PN=1

unnskyld om jeg tar feil.

jeg mener ikke at du ikke hat fått tlf, men det jeg mener er vel at bakgrunnen er der

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 10 nov 05, 12:47
Det eneste positive med dette er vel at det lager støy i MFK leieren..

Det er vel kansje et par nye som kommer til å møte på FFK treninger utover vintern, men da håper jeg som deg Fjedjik, at de er litt yngre.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 10 nov 05, 12:49
Ser sann ut ja. Rimlig sikker på at det ikke er hold i dette. Skal vi ha en ny h.back må det bli en som er bedre enn de vi har.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 nov 05, 14:34
Endret: 10 nov 05, 14:35
Er ikke dette spilleren - trofaste Julle -  mossingene alltid har sagt at han aldri ville finne på å gå til FFK eller andre klubber, og at de i hvert fall kunne stole på han? Eller tar jeg feil nå? Selv om det hadde vært moro om han kom bare pga det, så bør vi vel finne bedre alternativer enn det kråkene selv sier er en spiller som kun kan gå inn på Moss og ikke noe Tippeligalag.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 10 nov 05, 14:53
Opprinnelig postet av Brukernavn
Det eneste positive med dette er vel at det lager støy i MFK leieren..

Det er vel kansje et par nye som kommer til å møte på FFK treninger utover vintern, men da håper jeg som deg Fjedjik, at de er litt yngre.

haha! Går FFK for Juliussen lurer jeg fælt på hva ambisjonene til FFK er! 

Blir nok bråk blant noen, men jeg mener høyrebacken er MFKs svakeste punkt, så hva slags forsterkning dette kan være for FFK klør jeg meg i hue for å finne ut av... 
Etter min mening er Juliussen ikke noe annet enn en relativt habil 1. divisjonsspiller. 

Gruer meg litt til møtet Ohr/Juliussen søndag for å si det sånn...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 nov 05, 15:49
Teiteste ryktet på lenge, hva i svarte skulle vi brukt han til,....

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 nov 05, 17:38
trenger ikke flere saftblandere!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 nov 05, 18:52
Opprinnelig postet av keiko99

om jeg ikke missforstår ser det ut som rykte er fra forumet.. http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=2661&PN=1

unnskyld om jeg tar feil.

jeg mener ikke at du ikke hat fått tlf, men det jeg mener er vel at bakgrunnen er der

Kan ikke se at det var nevnt et ord om FFK, bortsett i fra linken til ovennevnte person.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914