Husk meg
Brukernavn
Passord

Fysisk angrep på Drillo.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 10 nov 05, 10:19

Har hørt en del rykter om at grunnen til at Risholt måtte gå var at han gikk fysisk til angrep på Drillo i garderoben. Noen som kan av/be -krefte dette?

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 10 nov 05, 10:20
Det er ikke sant nei...

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 10 nov 05, 10:22
Vet du det sikkert?

-Her Var Det Glatt, Gett-

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 10 nov 05, 10:28
De ryktene har gått lenge. ffkfmv virker jo veldig bestemt på at det ikke har skjedd da.

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 nov 05, 11:30
Dette er gamle rykter som IKKE er sant, så vi stenger denne tråden. Ryktespredning av ting som dette vil vi for øvrig ikke ha på forumet.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 nov 05, 14:00
- Jeg har aldri kranglet med Drillo. Det er helt vilt hvordan rykter oppstår. Det siste jeg hørte var at jeg skal ha slått til Drillo. Hvor tar folk det ifra? Hva er det folk tror om meg? At jeg er en bråkemaker? Jeg har aldri kritisert verken Drillo eller FFK. Det er bare å se i avisene det; Aldri har jeg uttalt meg negativt om noen i FFK, fortsetter Risholt.

- Dialogen med Drillo har vært god. Han mente det var best for meg å prøve meg en annen plass. Grunnen til det var at jeg er for god til å sitte på benken eller tribunen, men samtidig ble flere FFK-spillere rangert foran meg,

- Føler du ikke at det var ærlig og redelig sagt av Drillo?

- Jeg har ikke sagt noe annet heller jeg. Som sagt, jeg har hatt en kjempetone med Drillo hele veien og det har aldri vært noen konflikter. Før jeg ble skadet, så spilte jeg alle kampene under han, så prosessen har vært veldig bra.

- I Drillos sine øyne er jeg ikke god nok for starteleveren, og det forholder jeg meg til selv om jeg er uenig i den vurderingen.

Kilde: ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914