Hvilken klubb hadde årets supporter?
Plankehaugen vant i fjor, på bekostning av Vålerenga ble disket.
Føler vi har vært dårligere til å støtte laget i år, enn vi var i fjor og det er kanskje rettferdig om vi har falt flere plasser på listen. (mulig jeg har korttids hukommelse, men…)
---------------------------
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Ålesund f. eks overrasket meg veldig.... fuglene også ... Klanen sliter med mengden av medgangsupportere ...
Fuglene skuffet stort på Ullevål om lørdag men det har kanskje noe med Cupfinalebilleter fordelingen så ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Men vi skal vel ha takk i hvertfall, for at vi hold ut.
De løse fuglene har imponert på en iriterende god måte.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Klanen er det ingen som tar på trøkket i døm sangene alle kan, og i år har det vært hele en eller to sanger... Skuffende i år, men om døm klarer å få lært opp mange av døm nye, så blir det vanskelig å høre andre supportere på Ullevål i framtiden. Bastionen blir ofte undervurdert, men døm har faktisk veldig mange syngende på hjemmebane og slett ikke så verst bortefølge heller. Dette sier jeg ikke bare fordi jeg er gla` i silikonblondiner fra Oslo Vest, selvom det også teller litt.
Ellers så er BBB bra på sitt beste på Brann Stadion, men døm skremte vel ikke vannet av oss på Fredrikstad Stadion hverken i år eller ifjor. Kjernen har brukbart bortefølge men imponerer litt for sjelden på Lerkendal.
Når det gjelder vår egen innsats, så har vi hatt noen dårlige kamper, men også en del ekstremt bra prestasjoner. På det beste er vi bedre enn ifjor, på det verste ikke spesielt imponerende. Aalesund borte var ikke vårt stolteste øyeblikk - eller så lenge vi var på puben gikk det jo ganske bra... Lillestrøm borte og Viking borte var heller ikke noen høydepunkter, og Brann borte var katastrofalt dårlig. Men ellers skal vi ikke klage for mye. Lyn, Enga og Start er helt klart bortehøydepunktene, mens Brann hjemme på stillingen 0-3 var vår første virkelig imponerende motgangsprestasjon. Vi hadde også et par andre kamper hvor vi stod på bra til tross for at det gikk elendig på banen. Synes nivået døm siste to hjemmekampene også var veldig bra.
Alt i alt synes jeg faktisk vi har holdt nivået ganske bra oppe gjennom hele sesongen - med enkelte dårlige prestasjoner. Faktisk synes jeg vi har vært bedre sangmessig gjennom hele denne sesongen enn vi var forrige sesong. Ifjor var vi kanonbra på høsten - særlig etter at Zoran kom inn og tok tak i synginga sammen med Dag Jørund. Men tidligere i sesongen var vi ikke alltid like imponerende. Det er faktisk enorm forskjell på det vi presterte forrige sesong før Zoran begynte å herje, og det vi har prestert denne sesongen. Så sangmessig har vi blitt bedre denne sesongen totalt sett, men vi har ikke tatt syvmilssteg framover siden sist høst. Men vi har bygd videre på det gode nivået vi hadde da og med noen unntak opprettholdt det gjennom hele sesongen.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Selv om kanari synger det samme om og om igjen, så var de skikkelig flinke i år. Men menigheden lagde vel også ganske mye liv gjennom hele sesongen, eller hva? (med god grunn)
Close race mellom Enga, Ålesund og Kanari i år?
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914