Når begynner sesongkortsalget
Opprinnelig postet av Patrioten
Noen som vet?som i fjor vel tenker jeg
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
det er vel ikke stress å stille et par spørsmål?som supporter synes jeg det faktisk er interressant å høre hva neste års priser blir.
Denne sesongen er jo akkurat blitt ferdig. Du må nok smøre deg med tålmodighet en lang stund ennå.
Sjefskodærn
For neste sesong bør prisene bli billigere. Drillo er ikke trener, har bare 50% stilling som spillerutvikler. Virker som de
vil kjøpe mindre forsterkinger, uti fra det burde det bli billigere priser.
Opprinnelig postet av Patrioten
For neste sesong bør prisene bli billigere. Drillo er ikke trener, har bare 50% stilling som spillerutvikler. Virker som de
vil kjøpe mindre forsterkinger, uti fra det burde det bli billigere priser.
lov å drømme, jeg vil tro at prisene stiger ytterligere, må snart være eier av en buttikk kjede for å ha råd til å kjøpe sesongkort....
tror det kommer for salg iløpet av desember, hvis du hadde sesongkort i år får du brev i postkassa di ang fornyelse...
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Opprinnelig postet av bateman
samme hva prisene blir, sesongkort blir det uansett!
blir nok det her også, selvom jeg ikke eier noe buttik kjede... he he... bare å spare hver enste shilling fremover nå, blir dårlige julegaver på resten av fimilyn tror jeg.... he he
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Arve Mokkelbost sa til Radio Fredrikstad i dag, at prisene kom til å bli de samme som det har vært i år.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914