Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi trenger solide forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 nov 05, 15:59
Føler den tråden her spora veeeldig av, men for å prøve å dra den inn på rett spor igjen, hva med Adin Brown??
Han hadde jeg gjerne sett i målet på stadioen neste år! Synes han har hatt mange gode kamper som jeg har sett i år!

Rønningen var visst ønsket av andre klubber, så han kan vi sikkert glømme...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 09 nov 05, 16:22
Med tanke på spillere utenfor EU,så tror jeg ikke det blir no satsing på Adin Brown

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 nov 05, 16:59
Faen, det var det å ja.... Nei da blir det vel dårlig med ham.,.. Ikke det at vi bruker så mange av dem andre om gangen likevel men.....

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 09 nov 05, 17:06
Ikke nok med at han er fra utenfor EU, men han har jo også sagt at han antakeligvis legger opp om han får en smell til i hue.
Ser helst at FFK ikke investerer i så skadeforfulgte spillere.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 nov 05, 17:11
Opprinnelig postet av JJunior
Ikke nok med at han er fra utenfor EU, men han har jo også sagt at han antakeligvis legger opp om han får en smell til i hue.
Ser helst at FFK ikke investerer i så skadeforfulgte spillere.


Det fikk meg til å tenke på smellen han fikk i skallen når vi spilte mot dem på stadion.. Ouch!

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 nov 05, 17:31
Christian Sten er hete enn vi tror, kommer en sak om han i Sunnmørsposten i morgen

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 09 nov 05, 17:35
Så hvis vi ikke får tak i Myhre, og Adin Brown er uaktuell, og Rønningen ikke er mulig. Hvem er da aktuell på keeperplass? Får inderli håpe at gubbene i klubbhuset jobber hardt for å få tak i en god keeper til sesongstart, for jeg har ikke nerver til å se tigergutt mellom stengene en hel sesong til.

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 nov 05, 17:40
Opprinnelig postet av Patrioten
Christian Sten er hete enn vi tror, kommer en sak om han i Sunnmørsposten i morgen

Tja, jeg har ansett han som en veldig het kandidat en stund allerede

Helt sikkert et godt supplement til troppen, men usikker på om han kan ta plassen fra Piiroja eller Zivkovic. Uansett, vi er nødt for å ha tre gode midtstoppere i stallen så må ha inn en ny uansett!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 09 nov 05, 17:53
Opprinnelig postet av Patrioten
Christian Sten er hete enn vi tror, kommer en sak om han i Sunnmørsposten i morgen


Het for FFK mener du?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 nov 05, 19:11
At han er aktuell for oss. Er det noen som har tenkt på at vi har plass til flere EØS spillere, når Yherland, Garro og Toth muligens forsvinner.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 nov 05, 20:04
Flere EØS-spillere har vi alltids plass til


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 nov 05, 20:36
hehe!


men hvorfor ikke hente brown? tippeligaens beste keeper sammen med arason. klubben virker jo ikke å satse på hverken mackie eller garro. 

forøvrig så har han klart seg helt fint uten hodeskader i år, ser ikke hvorfor det ikke skulle gå bra i fredrikstad også. han spiler forøvrig med hjelm(eller var det bare tidlig i sesongen?)

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 10 nov 05, 12:23
Opprinnelig postet av Patrioten
Christian Sten er hete enn vi tror, kommer en sak om han i Sunnmørsposten i morgen



Har ikke funnet noe om dette i Sunnmørsposten i dag?????????

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 nov 05, 15:42
Radio Fredrikstad skal prate med han klokken 16.15. Sto litt om saken i papirutgaven, sjekk PDF utgaven

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 nov 05, 15:53
Opprinnelig postet av Patrioten
At han er aktuell for oss. Er det noen som har tenkt på at vi har plass til flere EØS spillere, når Yherland, Garro og Toth muligens forsvinner.


Forsvinner Toth ? Haha... det tviler jeg på, han må vi nok slite med i flere år framover
Kan jo hende han er god da, eller....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 05, 16:10
Endret: 10 nov 05, 16:21
Intervju med Christian Steen som er høyaktuell for FFK på Radio Fredrikstad om få minutter nå....

Oppdatert: Steen bekreftet at han hadde hatt uformelle samtaler med Eggen over telefon. Jeg synes det virket som han var veldig lysten på FFK-spill, men siden han er bosmanspiller vil helt sikker flere klubber melde seg på. Han hadde ikke spesielt lyst til å spille i 1. divisjon hvert fall.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 05, 16:50
her er det noe info om han da: http://fotball.aftenposten.no/stats/r3player.jhtml?groupID=8300001&playerID=3560

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 nov 05, 16:54

Har ikke lovet noe skrev bare at det kom en sak om han i Sunnmørsposten, noe det gjorde i papirutgaven.
Er ikke så mye å mase etter, ville bare kikke litt tilbake slik Costz har gjort mot meg i det siste.
Det viktigste er jo at han er aktuell


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 nov 05, 17:35
morsomt! dette er jo kjæresten til ei veldig god venninne av meg i Ålesund (hu jeg og ffkforever besøkte i ålesund)... hadde vært kult om hu også kom nedover..   hu blir nok rød/hvit etterhvert hu og, ikke bare sånn 50% rød/hvit som idag..

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 10 nov 05, 18:18
Endret: 10 nov 05, 18:33
De har jo snakket varmt om han i Aalesund. Ser positivt på dette. Viser at klubben melder seg på i spillerjakten før noen uker før seriestart.

Her litt fakta. Ser bra ut.

http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=258&sesong_id=143&klubb_id=106

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340