Odd med navn på spisser
Dette må vel være noe for oss også?
http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051104/SPORT/111040107
http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051104/SPORT/111040107
Må det være noe for oss fordi en annen tippeligaklubb er interessert i de, eller har du en mer utfyllende begrunnelse? Er dette spillere du mener hadde utfylt ffk-troppen med kvaliteter vi trenger, samtidig som de økonomiske rammebetingelsene er så gode at dette er spillerne vi burde hente? Bare spør jeg..
Kan du forresten fortelle meg litt om denne Sampsa Timoska? Kjenner litt dårlig til han, men regner med at du gjør det siden du anbefaler ffk å ta en titt på han? Eller var det bare de etablerte tippeligaspillerne, som odd treneren kunne tenkt seg om de hadde vært rike, du sikter til?
Kan du forresten fortelle meg litt om denne Sampsa Timoska? Kjenner litt dårlig til han, men regner med at du gjør det siden du anbefaler ffk å ta en titt på han? Eller var det bare de etablerte tippeligaspillerne, som odd treneren kunne tenkt seg om de hadde vært rike, du sikter til?
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Har du i det hele tatt lest artikkelen, Patrioten? Eller har du såvidt skummet gjennom ingressen?
Tenker du på de to finnene (en back og en midtstopper) når du referer til disse spissene, eller sikter du til Lasse Hansens løse tanker rundt kjente spillere fra Eliteserien?
De norske spillerne som nevnes kjenner jo alle klubbene godt til, men de to finnene; Hvilke av dem vil du helst ha til FFK?
Tenker du på de to finnene (en back og en midtstopper) når du referer til disse spissene, eller sikter du til Lasse Hansens løse tanker rundt kjente spillere fra Eliteserien?
De norske spillerne som nevnes kjenner jo alle klubbene godt til, men de to finnene; Hvilke av dem vil du helst ha til FFK?
---------------------------
God bedring, Daginn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914