Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd med navn på spisser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 nov 05, 13:09

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 05 nov 05, 13:38
Må det være noe for oss fordi en annen tippeligaklubb er interessert i de, eller har du en mer utfyllende begrunnelse? Er dette spillere du mener hadde utfylt ffk-troppen med kvaliteter vi trenger, samtidig som de økonomiske rammebetingelsene er så gode at dette er spillerne vi burde hente? Bare spør jeg..

Kan du forresten fortelle meg litt om denne Sampsa Timoska? Kjenner litt dårlig til han, men regner med at du gjør det siden du anbefaler ffk å ta en titt på han? Eller var det bare de etablerte tippeligaspillerne, som odd treneren kunne tenkt seg om de hadde vært rike, du sikter til?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 05 nov 05, 14:26
Endret: 05 nov 05, 14:26
Har du i det hele tatt lest artikkelen, Patrioten? Eller har du såvidt skummet gjennom ingressen?

Tenker du på de to finnene (en back og en midtstopper) når du referer til disse spissene, eller sikter du til Lasse Hansens løse tanker rundt kjente spillere fra Eliteserien?

De norske spillerne som nevnes kjenner jo alle klubbene godt til, men de to finnene; Hvilke av dem vil du helst ha til FFK?

---------------------------

God bedring, Daginn!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914