Stille på Moss
Hvor har det blitt av dem nå?
Moss tapte 3 - 4 for Sandefjord, mens vi vant 3 - 1 mot Start :)
Vi reddet plassen, mens Moss må spille kvalikk mot Molde, noe jeg tror blir en vanskelig jobb for dem...
Så dem skal ikke være så kjepphøye neste gang, da må nedrykket være ett faktum.. noe det ikke er nå... så det så
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av SirLion
Hmmmm... jeg sitter og tenker, og tenker på her for noen uker siden før kampen mot Start, da var det noen kjepphøye mossinger som var her og sa at de skulle kjøpe den og den og den og den fordi DE kom til år rykke opp, mens VI kom til å rykke ned...pass deg nå så dem ikke rykker opp
Vi reddet plassen, mens Moss må spille kvalikk mot Molde, noe jeg tror blir en vanskelig jobb for dem...
Så dem skal ikke være så kjepphøye neste gang, da må nedrykket være ett faktum.. noe det ikke er nå... så det så
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Håper på moss selv. Molde er et skikkelig møkkalag.
Men det blir nok ikke såå morsom kamp på en overfyllt og forferdelig melløs stadion..
Sjefskodærn
Gard fortalte i ettertid at han ikke ensa stemmninga og ramma rundt og var helt tom for ord etter kampen, for alle tankene var hos kompisen Dagfinn! Samma gjelder fler av spillerne! Så det var mye tanker opp i hue på døm! I tillegg tell opprykkspress osv, så blir det mye for døm!
Men vi får se! Får håpe på noen småskader i cupfinalen i morra!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Ikke for å bruke noen unnskyldning, men dette med Dagfinn gikk tungt inn på mange av kællane!
Gard fortalte i ettertid at han ikke ensa stemmninga og ramma rundt og var helt tom for ord etter kampen, for alle tankene var hos kompisen Dagfinn! Samma gjelder fler av spillerne! Så det var mye tanker opp i hue på døm! I tillegg tell opprykkspress osv, så blir det mye for døm!
Men vi får se! Får håpe på noen småskader i cupfinalen i morra!
God til å unnskylde tapet er du.
Opprinnelig postet av keiko99
Hmmmm... jeg sitter og tenker, og tenker på her for noen uker siden før kampen mot Start, da var det noen kjepphøye mossinger som var her og sa at de skulle kjøpe den og den og den og den fordi DE kom til år rykke opp, mens VI kom til å rykke ned...pass deg nå så dem ikke rykker opp
Du fortsetter i samme sporet du Keiko. Han prøver jo bare på å jekke ned uttalelsen deres. Skjønner du ikke det eller ??
Opprinnelig postet av marle
Men det blir nok ikke såå morsom kamp på en overfyllt og forferdelig melløs stadion..
Jeg håper også helt klart på Moss.
Da blir de 3 nye lagene i tippeligaen Stabæk, Sandefjord og Moss, isteden for Bodø/Glimt, Aalesund og Molde.
Det vil si, vi supportere slipper 3 lange bedrøvelige turer neste år.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av marle
Jeg håper også helt klart på Moss.
Da blir de 3 nye lagene i tippeligaen Stabæk, Sandefjord og Moss, isteden for Bodø/Glimt, Aalesund og Molde.
Det vil si, vi supportere slipper 3 lange bedrøvelige turer neste år.
Jeg er glad for å slippe langturer jeg også. Men Moss er ikke et lag som fenger akkurat.
Hmmmm... jeg sitter og tenker, og tenker på her for noen uker siden før kampen mot Start, da var det noen kjepphøye mossinger som var her og sa at de skulle kjøpe den og den og den og den fordi DE kom til år rykke opp, mens VI kom til å rykke ned...
Nå skrev vel JanRafn dette mest for å provosere oss FFKere, finner det dog merkelig at noen blir provosert over flere uker av dette. Gled deg heller over at FFK berget plassen enn å mobbe noen stakkars mossinger som er nervøs som en geleklump før Moldekampene.
At de på egne supportersider er kjepphøye, vil jeg heller kaller optimisme og patriotisme, ikke noe feil med det. Og det har vel ikke vært så mange kvalme kverulanter blant dem som har vært kjepphøye her inne? I hvert fall ikke seriøst ment.
Rykket Molde ned blir det i hvert fall skreket "Rudi er rævva" på Bryne Stadion til året
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Innlegget var et lite spark til dere som hver gang det kommer en ny spiller på melløs starter en tråd her inne: Kunne han vært noe for vårs ææ?
Sikkert er det at jeg ALDRI har trodd FFK skulle rykke ned, og at jeg før Sandefjord heller ikke hadde særlig tro på opprykk for Moss heller. Rykker vi opp nå er det en gigantisk bombe, og en bonus, og det blir ikke så veldig mye sutring hvis vi skulle tape for Molde i en kvalik. Vi kommer til å kjempe i toppen av 1. div neste år uansett.
Og det ser jo ut til at jeg har med meg mange FFK-ere når jeg håper på opprykk for Moss, det er moro!
Bedre med 2 lokaloppgjør med 10.000 på begge arenaer, enn 2 oppgjør mot Molde med 7-8000 på Fredrikstad Stadion og 4-5000 på Røkkeløkka.
Dessuten er Molde et møkkalag!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ellers bor jeg i Stinky Town selv og kunne ikke tenke meg noe bedre enn å traske opp til Melløs for å se guttane slå kråkene i senk før jeg trasker hjem med et bredt glis om munnen Mer seriøst så er det jo kjempemorro med to østfoldlag i TL! Vurderer faktisk å dra på Melløs til søndag, isåfall på nøytral tribune...
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1823474.ece
Opprinnelig postet av Patrioten
Blir spennede å se hvilke spillere som blir solgt fra de, kanskje Vidar Martinsen er på vei hit
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1823474.ece
VM blir for dyr. Kan fort komme opp i 3 mill. her, og det er han ikke verdt pr.dags dato. 1,5 mill. er nok.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914