Alexander lund hansen
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
er vel ikke så nøye når han reiser hjem. det vi vet med sikkerhet er at han kommer til å gjøre det. leste forøvrig på vg nå at kona til reitmaier vil "hjem" til tyskland. og videre at lsk er i dialog med aktuelle keepere...lukter myhre av det her...usj....men satser på at de henter pmk! så kan vi få enten jan kjell larsen eller vår "egen" thomas myhre!det hadde vært noe ja!
savner "svensk magi" allerede
Når vi først har bygd for en så så må jo han få å...Myhre alså..ellers blire urettferdi.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
vet dere at myhre kan gå til andre klubber.. husk det regel verket da som niso skulle blande seg inn.. kansje myhre blir tvunget å spille for oss
Når det gjelder Niso, så har jo ikke de akkurat tradisjon for å vinne frem i så mange saker.
Men dersom Myhre velger å forlate Charlton til Nytt år, så tror jeg han har minst like stor lyst til å spille for FFK som for andre Norske klubber. Derfor tror jeg ikke det blir en aktuell problemstilling at han blir tvunget til å spille for FFK. Han kommer til å spille for FFK, hvis FFK virkelig vil satse på å få ham tilbake.
Men det må hostes opp noen gryn og der ligger vel ikke FFK noe dårligere ann enn de andre Norske tippeligalagene.
Vålerenga og Rosenborg kan vel strekke seg lenger enn oss, men begge har jo gode keepere og vil vel ikke prøve seg på Myhre.
FFK på toppen i 2006
Myhre ?? Jeg har sluttet å tro på julenissen jeg.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
ja for du trodde ikke på meg heller da jeg sa vi beholt plassenMyhre ?? Jeg har sluttet å tro på julenissen jeg.
ja for du trodde ikke på meg heller da jeg sa vi beholt plassenMyhre ?? Jeg har sluttet å tro på julenissen jeg.
Nei, det er riktig. Jeg håper du får rett ang. Myhre også jeg. Hvis det skjer så skal jeg nesten oppnevne deg til orakel.
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Når det gjelder Niso, så har jo ikke de akkurat tradisjon for å vinne frem i så mange saker.
Neivel? Hvilke saker tenker du på da?
Orker ikke lete frem nå, men jeg minns å huske at NISO gjort en viss insats i forbindelse med at FFK slapp å betale penger for Martin Wiig....
Har en følelse av at advoktatene til NISO kan reglene bedre enn Vidar Henriksen og resten av hans kollegaer....
God bedring, Daginn!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av A.Scheie
Neivel? Hvilke saker tenker du på da?
Orker ikke lete frem nå, men jeg minns å huske at NISO gjort en viss insats i forbindelse med at FFK slapp å betale penger for Martin Wiig....
Har en følelse av at advoktatene til NISO kan reglene bedre enn Vidar Henriksen og resten av hans kollegaer....
Jeg tenker vel først og fremst på saken mot Norum, selv om det var en internsak. Det var jo førøvrig en tapt sak, som holdt på å slå hele Niso konkurs.
Ellers så må jeg inrømme at det er mulig min uttalelse var et sleivspark, fordi jeg ellers ikke har annet å vise til enn min egen hukommelse og den sier meg at det har vært flere saker av mere generell prinsippiell karakter som Niso har vært ute i media med som ikke har ført til noe i det hele tatt.
Men selvfølgelig så har jo Niso løst opp i sikkert mange enkelt saker som feks. Martin Wiig saken.
Men når det gjelder Vidar Henriksen, så har vel ikke han kanskje så mye greie på NFF og UEFA sine regler, men det må man vel gå ut fra at NFF har og det er jo de som har kommet med utttalelser i media om denne saken.
FFK på toppen i 2006
vet dere at myhre kan gå til andre klubber.. husk det regel verket da som niso skulle blande seg inn.. kansje myhre blir tvunget å spille for oss
Men dersom Myhre velger å forlate Charlton til Nytt år, så tror jeg han har minst like stor lyst til å spille for FFK som for andre Norske klubber. Derfor tror jeg ikke det blir en aktuell problemstilling at han blir tvunget til å spille for FFK. Han kommer til å spille for FFK, hvis FFK virkelig vil satse på å få ham tilbake.
Men det må hostes opp noen gryn og der ligger vel ikke FFK noe dårligere ann enn de andre Norske tippeligalagene.
Vålerenga og Rosenborg kan vel strekke seg lenger enn oss, men begge har jo gode keepere og vil vel ikke prøve seg på Myhre.
Dette kommer ann på penger... Myhre kommer til de med størst lommebok...garantert....
Men det er jo lov og håpe....han sier jo han er glad i fredrikstad så...
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
kanjse litt rar måte å vise sin gladhet for å reise fra ffk bare for å sitte på benk/ tribune i england.. penger er nok en del av grunnen tenker jeg også.. hvem ville ikke ha hatt en mnd lønn på 900.000 bare for å sitte på tribune myhre for nok ikke så mye da, men det er vel generelle utbetalinger i england..
Dette kommer ann på penger... Myhre kommer til de med størst lommebok...garantert....
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
kanjse litt rar måte å vise sin gladhet for å reise fra ffk bare for å sitte på benk/ tribune i england.. penger er nok en del av grunnen tenker jeg også.. hvem ville ikke ha hatt en mnd lønn på 900.000 bare for å sitte på tribune myhre for nok ikke så mye da, men det er vel generelle utbetalinger i england..
Er det en grunn til at du aldrig skriver (får) Keiko...He he... Takk (for) alt marcus...
Myhre (får)
Måtte bare...
FFK bør nok legge en del kroner for og få Thomas...han er verdig hver eneste krone...
Så hvor mye han betydde de tre kampene han sto...Hadde orden på hele bakre 4èrn..
En værdig kaptein dersom vår gamle ikke kommer på banen alt neste år...måtte gud forby..
Heia FFK
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg vil veldig gjerne ha Myhre, men hvis vi skal inngå en kontrakt med ham over jul, kan det ikke være snakk om en kontrakt der han kan dra til utlandet igjen ved første og beste anledning. Det ville ikke være gunstig om han spiller hele oppkjøringa til sesongen for så å dra før seriestart...
Da er det bedre å være han foruten.
myhre vil nok denne gang velge norge for alltid. selv om han er vår landslags keeper er han nok ikke den spilleren engelske klubber sikler etter.. så han velger norge og legger opp her..Opprinnelig postet av bjervell
Jeg vil veldig gjerne ha Myhre, men hvis vi skal inngå en kontrakt med ham over jul, kan det ikke være snakk om en kontrakt der han kan dra til utlandet igjen ved første og beste anledning. Det ville ikke være gunstig om han spiller hele oppkjøringa til sesongen for så å dra før seriestart...
myhre vil nok denne gang velge norge for alltid. selv om han er vår landslags keeper er han nok ikke den spilleren engelske klubber sikler etter.. så han velger norge og legger opp her..Opprinnelig postet av bjervell
Jeg er enig med deg at det er store sjanser for at han kommer til Norge. Men derfra og til at han kommer til oss er jeg mer usikker på.
Er det en grunn til at du aldrig skriver (får) Keiko...He he... Takk (for) alt marcus...
Myhre (får)
Måtte bare...
FFK bør nok legge en del kroner for og få Thomas...han er verdig hver eneste krone...
Så hvor mye han betydde de tre kampene han sto...Hadde orden på hele bakre 4èrn..
En værdig kaptein dersom vår gamle ikke kommer på banen alt neste år...måtte gud forby..
ja dette satt jeg å tenkte på også, hele laget så skikkelig inspirert ut den tiden Myhre stod for oss!
hadde vært knall fint om vi fikk han tilbake!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
TAKK FÅR ALT ALEXSANDER ! du redda (bra for) oss !
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914