Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander lund hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 nov 05, 19:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg vil veldig gjerne ha Myhre, men hvis vi skal inngå en kontrakt med ham over jul, kan det ikke være snakk om en kontrakt der han kan dra til utlandet igjen ved første og beste anledning. Det ville ikke være gunstig om han spiller hele oppkjøringa til sesongen for så å dra før seriestart...

Da er det bedre å være han foruten.
myhre vil nok denne gang velge norge for alltid. selv om han er vår landslags keeper er han nok ikke den spilleren engelske klubber sikler etter.. så han velger norge og legger opp her..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 nov 05, 19:55
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg vil veldig gjerne ha Myhre, men hvis vi skal inngå en kontrakt med ham over jul, kan det ikke være snakk om en kontrakt der han kan dra til utlandet igjen ved første og beste anledning. Det ville ikke være gunstig om han spiller hele oppkjøringa til sesongen for så å dra før seriestart...

Da er det bedre å være han foruten.
myhre vil nok denne gang velge norge for alltid. selv om han er vår landslags keeper er han nok ikke den spilleren engelske klubber sikler etter.. så han velger norge og legger opp her..

Jeg er enig med deg at  det er store sjanser for at han kommer til Norge. Men derfra og til at han kommer til oss er jeg mer usikker på.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 07 nov 05, 10:12
forøvrig så er myhre "bare" 32år så vi hadde definitivt fått kontinuitet på keeperplassen. at vi ville fått glede av ham i 4-5 sesonger  er ikke urealistisk. og enig med keiko her. myhre vil nok avslutte utenlands karrieren nå, og nok penger har han fra før av så det kommer vel litt an på hvor fruen vil bosette seg...lukter jo viking lang vei, men håpet om å se myhre i FFK drakt igjen er absolutt tilstede! (var noe surrealistisk de 2hjemmekampene han spilte) 

savner "svensk magi" allerede

Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 07 nov 05, 10:22
Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Lex

Dette kommer ann på penger... Myhre kommer til de med størst lommebok...garantert....
Men det er jo lov og håpe....han sier jo han er glad i fredrikstad så...
kanjse litt rar måte å vise sin gladhet for å reise fra ffk bare for å sitte på benk/ tribune i england.. penger er nok en del av grunnen tenker jeg også.. hvem ville ikke ha hatt en mnd lønn på 900.000 bare for å sitte på tribune myhre for nok ikke så mye da, men det er vel generelle utbetalinger i england..

Er det en grunn til at du aldrig skriver (får) Keiko...He he... Takk (for) alt marcus...
                                                                                                         Myhre (får)

Måtte bare...

FFK bør nok legge en del kroner for og få Thomas...han er verdig hver eneste krone...
Så hvor mye han betydde de tre kampene han sto...Hadde orden på hele bakre 4èrn..
En værdig kaptein dersom vår gamle ikke kommer på banen alt neste år...måtte gud forby.. 

ja dette satt jeg å tenkte på også, hele laget så skikkelig inspirert ut den tiden Myhre stod for oss!
hadde vært knall fint om vi fikk han tilbake!

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 07 nov 05, 13:06
Tilbake til hvem tråden handler om...
TAKK FÅR ALT ALEXSANDER ! du redda (bra for) oss !

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914