Noen tanker for neste sesong!
Midt i den tøffe tiden for Dagfinn og våre tanker rundt ham vil jeg prøve å rette blikket fram mot neste sesong.
Vinteren i fjor var preget av skader, skader, skader ,skader og skader, med mye tap, tap, tap, tap og tap.
Jeg håper vi skal kunne ha en skadefri vinter og vår, men nye gode kjøp pluss mange seire!
Dette blir en bedre sesong enn den vi nettopp har spilt ferdig.
FORZA FREDRIKSTAD FK!
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 04 nov 05, 13:17
Endret: 04 nov 05, 13:18
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Her til lands er det altfor mye fokus på utholdenhet, og altfor lite fokus på styrke og spenst, og jeg skjønner i og for seg hvorfor, for styrketrening er dritkjedelig for å si det mildt, og det er vondt og alt som er fælt, mens kondis er lett å trene, forholdsvis behagelig i forhold.
Det er i styrketreninga det skapes skadeforebygging, ikke i utholdenhetstreninga.
Et annet problem med harde styrketreningsperioder er at man trenger flere uker med hvile og restitusjon før effekten merkes, og denne perioden har man faktisk nesten ikke tid til i en lang sesong. Jeg ser at FFK skal være med på en miniturnering i midten av januar, og det er etter min mening flere uker for tidlig mht grunntrening.
Ideelt sett skulle FFK nå tatt helt pause fra fotballen i et par-tre uker for å bli kvitt plager og småskader, og så gått inn i en knalltøff styrketreningsperiode fram til langt ute i januar. Så en 3-4 uker med ren teknikktrening, og så full matchtrening etter det igjen.
Det er slikt at det sies ikke for ingenting at det andre året i tippeligaen er vanskeliggere enn det første. Nå har vi overlevd dette og det er bare å håpe at alle lærer av feil vi har gjort i år og at vi kommer mye sterker tilbake. personlig synes jeg at det er faktisk bedre med en slik thriller avslutning som i år enn at vi havnet på en "kjedelig" 8 plass som var sikret for 2 runder siden. Selvølgelig poenget er at thrilleren har lykkelig slutt resultatmessig da.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av Husgutt
får vi myhre og et par forsterkninger, tror jeg vi kan havne på alt fra 8-2 plass.... blir spennende uansett..
Jeg vil påstå at hadde vi beholdt Thomas Myhre i høst, så hadde vi vært på øvre halvdel etter 26 runder.
Husk at vi var kun 15 poeng fra å ta gullet i år.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jepp,
...og 16 poeng fra å ta gullet i 2004.
Vi er altså på god vei til et seriemesterskap i 2020...
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jepp,
...og 16 poeng fra å ta gullet i 2004.
Vi er altså på god vei til et seriemesterskap i 2020...
Morsom du
Hva har du drevet med denne sesongen egentlig? Du forsvant jo nesten totalt og har bare smugtittet innom i ny og ne...
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Hva har du drevet med denne sesongen egentlig? Du forsvant jo nesten totalt og har bare smugtittet innom i ny og ne...
Det har dessverre vært en del turbulens for mitt vedkommende det siste året Holters. Særlig hva angår det yrkesmessige. Det står vel sannsynligvis skrevet i min skjebne å måtte føre en evig kamp mot de beryktede vindmøller.
Kommer nok sterkere tilbake ved en senere anledning...
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914