Husk meg
Brukernavn
Passord

Årets bomkjøp i TL - Toth nominert

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 03 nov 05, 14:14
Lite hyggelig lesning om Årets bomkjøp i tippeligaen. Toth er nominert og selv Raymond er en kandidat i følge nettavisen.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article484580.ece

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 03 nov 05, 15:27
Faktisk enig i stort sett det meste som blir skrevet der...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 03 nov 05, 16:55
Clayton Zane var et bomkjøp i Molde for noen år tilbake. Året etter var han toppscorer i TL for Lillestrøm. Rob Friend var vel heller ikke noen kjempestor hit i Moss, nivået i 1.div tatt i betraktning?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 03 nov 05, 17:04
skuffende at ikke bertelsen er med på årets funn. hadde han spilt på enga eller start hadde han garantert vært med.. men sånn er media..

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til: 03 nov 05, 17:13
Opprinnelig postet av Husgutt
skuffende at ikke bertelsen er med på årets funn. hadde han spilt på enga eller start hadde han garantert vært med.. men sånn er media..

vet.. tragisk!! på benken du liksom..

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 03 nov 05, 19:28
synes det er helt greit at bertelsen er plasert bl.a. utfordrerne jeg. Han har ikke vært bedre enn noen av de som står over han på lista. Han har vært trygg og god defensivt, men bidratt med lite fremover på banen.

Engasjert hovedtribunist!

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 03 nov 05, 22:57
Endret: 03 nov 05, 22:58
Opprinnelig postet av Julekake
synes det er helt greit at bertelsen er plasert bl.a. utfordrerne jeg. Han har ikke vært bedre enn noen av de som står over han på lista. Han har vært trygg og god defensivt, men bidratt med lite fremover på banen.

Helt enig, Julekake!!

Ellers så synes jeg Raymond har ikke levert varene, noe kan selvsagt skyldes en kranglete kropp. Men vi må kunne forlange mer av en mann til den prisen. synes det er helt greit at han blir plassert på den listen...

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 nov 05, 23:03
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av Julekake

Helt enig, Julekake!!

Ellers så synes jeg Raymond har ikke levert varene, noe kan selvsagt skyldes en kranglete kropp. Men vi må kunne forlange mer av en mann til den prisen. synes det er helt greit at han blir plassert på den listen...
nei nå må du gi deg litt da.. sette Raymond på lista av bom kjøp for dem argumentene der holde ikke...  

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 03 nov 05, 23:17
OK, du skal få flere argumenter:

1. Raymond har ikke vært en særlig stor bidragsyter offensivt, med et par unntak
2. Han har ikke vært god defensivt, tok seg litt opp de siste kampene
3. Løpskapasiteten har vært mindre enn det man kan forvente av en TL-spiller
4. Svakere dødballer enn det som bør forventes

MEN jeg forventer at etter en god oppkjøringsperiode mot neste sesong, så er Raymond tilbake i den formen vi vel se han. For tross alt så synes jeg han er en god spiller. De ovennevnte punktene går kun på hva JEG forventet av Raymond, og jeg synes ikke han har levert i forhold til det. Dermed synes jeg det er greit at han er på den listen.

Fornøyd nå, Keiko?

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 nov 05, 23:52

1. Raymond har ikke vært en særlig stor bidragsyter offensivt, med et par unntak

MEN jeg forventer at etter en god oppkjøringsperiode mot neste sesong, så er Raymond tilbake i den formen vi vel se han. For tross alt så synes jeg han er en god spiller. De ovennevnte punktene går kun på hva JEG forventet av Raymond, og jeg synes ikke han har levert i forhold til det. Dermed synes jeg det er greit at han er på den listen.

Fornøyd nå, Keiko?
nei desverre.. jeg syns og kvisvik har gjort det bra og jeg syns du er urettferdig...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 03 nov 05, 23:52
Endret: 03 nov 05, 23:53
at Kvisvik har vært et bom kjøp kan jeg vel ikke direkte si meg enig i, men at han har en del å gå på, det håper jeg virkelig.... 

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 04 nov 05, 02:26
Opprinnelig postet av Olavesen
Faktisk enig i stort sett det meste som blir skrevet der...
Samme her. Forbløffende god artikkel til å komme fra en norsk sportsjournalist.

Bjørn Jervell Hansen

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 04 nov 05, 08:02

Fornøyd nå, Keiko?

Kvisvik hadde ikke noen stor vårsesong i Brann. Han har aldri hatt løpsstyrke som sin største styrke. Jeg tror at de som er skuffet hadde en urealistisk forventning. Han innfridde mine forventninger fordi de ikke var så høye. Han er betydelig bedre enn de venstre kantspillerene FFK hadde sist sesong.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 04 nov 05, 09:01
Tull å sette Toth som kandidat til årets bomkjøp,han kan da vel ikke no for at han har vært skadet!?!?!
Toth kommer tilbake for fullt til neste sesong,det tror hvertfall jeg...

Og at VIF også har en del spillere på årets bomkjøp,forundrer meg heller ikke!!
De har jo kjøpt nesten alt som kan krype og gå..

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 04 nov 05, 09:23
I hovedsak er vel denne listen grei, men er enig i at Berthelsen burde vært funnet god nok sammen  med de andre, han gikk fra en klubb som hadde rykket  ned til eliten og viste en stor fremgang fra treningskampene på vintereen og ytterligere fremgang i løpet av sesongen.  En av de får i FFK som ha hatt positiv utvikling, personlig var jeg bekymret i starten for at vi hadde betalt for mye og aldrig ville få tilbake beløpet  ved salg, hyggelig å ta feil , det er sannsynlig vis den av våre spillere med størst potensiale fremover , både utvikiklingsmessig og salgsmessig.
Ser også ut som han har de rette holdningene.

Håper vi kan få glede av han i flere sesonger, men er redd han blir solgt om utviklingen fortsetter, venstre bente gode forsvarsspillere er ofte mangelvare, det vet jo vi i FFK mye om. Det har jo vært vår svakeste posisjon de siste 10-15 åra.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 nov 05, 11:10
Blir jo helt meningsløst av Keiko å be om argumenter for at Kvisvik er et bomkjøp. Han får en liste, men argumenterer IKKE for at Kvisvik ikke er et bomkjøp, men kaller bare argumentene feil. Det er vel ingen som mener at kjøpet av Kvisvik var vellykket, selv hadde jeg forventet meg mye mer. Det at han ikke hadde noen god vårsesong i Brann forsterker jo bare bomkjøpsteorien, da FFK antagelig betalte altfor mye for ham. 

Hvis ikke Flo blir årets bomkjøp, har vel journalisten kontor i Valhall... Tett fulgt av Hoseth på samme lag.

-Her Var Det Glatt, Gett-

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 04 nov 05, 13:54
[quote=Ido Form Klyster] Det er vel ingen som mener at kjøpet av Kvisvik var vellykket, selv hadde jeg forventet meg mye mer. Det at han ikke hadde noen god vårsesong i Brann forsterker jo bare bomkjøpsteorien, da FFK antagelig betalte altfor mye for ham. quote]

Er du sikker på det? At ikke Kvisvik en god vårsesong i Brann, altså? 

Selv har jeg snakket med Brann-supportere som hadde blitt overrasket over hvilken grad Kvisvik også jobbet defensivt (!).... Så vi har nok litt mer i vente.

Fuh! Fuh! Fuh!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 04 nov 05, 15:58
Så Brann i en del TV kamper i våres. Kvisvik var ikke i samme form som sesongen før. Da var han midtbane dominanten. Martin A fikk jo den rollen denne sesongen. Det blir feil å si at dette bekrefter feilkjøpet. Det var en sponsorpool som ønsket Kvisvik til FFK. De betalte, og fikk det de ville ha. De ønsket en profil som de kunne bruke som gallionsfigur.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 04 nov 05, 16:23
er 110% trygg på at en skadefri og godt trent kvisvik vil slå tilbake neste sesong. jeg for mi del synes prestatsjonene hans til nå har vært OK. men hvis man kun skal sammenlikne med de 6mill han kostet vil kvisvik aldri bli verdt penga. han ble overpriset til de grader ettersom ffk var så lysten på ham. 2-3mill hører mer hjemme når en spiller nærmer seg en viss alder. men uansett tror jeg en av de beste spillerne i TL2004 kommer grusomt tilbake neste år. det samme kan vel sies om brian west.

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914