Årets bomkjøp i TL - Toth nominert
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article484580.ece
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Husgutt
skuffende at ikke bertelsen er med på årets funn. hadde han spilt på enga eller start hadde han garantert vært med.. men sånn er media..
vet.. tragisk!! på benken du liksom..
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
synes det er helt greit at bertelsen er plasert bl.a. utfordrerne jeg. Han har ikke vært bedre enn noen av de som står over han på lista. Han har vært trygg og god defensivt, men bidratt med lite fremover på banen.
Helt enig, Julekake!!
Ellers så synes jeg Raymond har ikke levert varene, noe kan selvsagt skyldes en kranglete kropp. Men vi må kunne forlange mer av en mann til den prisen. synes det er helt greit at han blir plassert på den listen...
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Opprinnelig postet av Superboy
nei nå må du gi deg litt da.. sette Raymond på lista av bom kjøp for dem argumentene der holde ikke...Opprinnelig postet av Julekake
synes det er helt greit at bertelsen er plasert bl.a. utfordrerne jeg. Han har ikke vært bedre enn noen av de som står over han på lista. Han har vært trygg og god defensivt, men bidratt med lite fremover på banen.
Helt enig, Julekake!!
Ellers så synes jeg Raymond har ikke levert varene, noe kan selvsagt skyldes en kranglete kropp. Men vi må kunne forlange mer av en mann til den prisen. synes det er helt greit at han blir plassert på den listen...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
1. Raymond har ikke vært en særlig stor bidragsyter offensivt, med et par unntak
2. Han har ikke vært god defensivt, tok seg litt opp de siste kampene
3. Løpskapasiteten har vært mindre enn det man kan forvente av en TL-spiller
4. Svakere dødballer enn det som bør forventes
MEN jeg forventer at etter en god oppkjøringsperiode mot neste sesong, så er Raymond tilbake i den formen vi vel se han. For tross alt så synes jeg han er en god spiller. De ovennevnte punktene går kun på hva JEG forventet av Raymond, og jeg synes ikke han har levert i forhold til det. Dermed synes jeg det er greit at han er på den listen.
Fornøyd nå, Keiko?
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
OK, du skal få flere argumenter:nei desverre.. jeg syns og kvisvik har gjort det bra og jeg syns du er urettferdig...
1. Raymond har ikke vært en særlig stor bidragsyter offensivt, med et par unntak
MEN jeg forventer at etter en god oppkjøringsperiode mot neste sesong, så er Raymond tilbake i den formen vi vel se han. For tross alt så synes jeg han er en god spiller. De ovennevnte punktene går kun på hva JEG forventet av Raymond, og jeg synes ikke han har levert i forhold til det. Dermed synes jeg det er greit at han er på den listen.
Fornøyd nå, Keiko?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 03 nov 05, 23:52
Endret: 03 nov 05, 23:53
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Opprinnelig postet av Olavesen
Faktisk enig i stort sett det meste som blir skrevet der...Samme her. Forbløffende god artikkel til å komme fra en norsk sportsjournalist.
Bjørn Jervell Hansen
OK, du skal få flere argumenter:
Fornøyd nå, Keiko?
Kvisvik hadde ikke noen stor vårsesong i Brann. Han har aldri hatt løpsstyrke som sin største styrke. Jeg tror at de som er skuffet hadde en urealistisk forventning. Han innfridde mine forventninger fordi de ikke var så høye. Han er betydelig bedre enn de venstre kantspillerene FFK hadde sist sesong.
Toth kommer tilbake for fullt til neste sesong,det tror hvertfall jeg...
Og at VIF også har en del spillere på årets bomkjøp,forundrer meg heller ikke!!
De har jo kjøpt nesten alt som kan krype og gå..
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Ser også ut som han har de rette holdningene.
Håper vi kan få glede av han i flere sesonger, men er redd han blir solgt om utviklingen fortsetter, venstre bente gode forsvarsspillere er ofte mangelvare, det vet jo vi i FFK mye om. Det har jo vært vår svakeste posisjon de siste 10-15 åra.
Hvis ikke Flo blir årets bomkjøp, har vel journalisten kontor i Valhall... Tett fulgt av Hoseth på samme lag.
-Her Var Det Glatt, Gett-
Er du sikker på det? At ikke Kvisvik en god vårsesong i Brann, altså?
Selv har jeg snakket med Brann-supportere som hadde blitt overrasket over hvilken grad Kvisvik også jobbet defensivt (!).... Så vi har nok litt mer i vente.
Fuh! Fuh! Fuh!
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914