noen spillere for oss
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
De andre klarer vi oss uten...
Eguren går ut over eu-kvota og om jeg ikke tar feil..
(men da sier du vel fra keiko)..hehe..
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Helstad er klart en mann for FFK...gjøss.. jeg har da ikke greie på alt.. vet jo en gang ikke hvor den gutten er fra jeg.. flaks jeg klarte å skrive navnet
De andre klarer vi oss uten...
Eguren går ut over eu-kvota og om jeg ikke tar feil..
(men da sier du vel fra keiko)..hehe..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Heia FFK
Men at LSK ved Jan Åge Fjørtoft går til media og sier de vil ha f.eks. Thomas Myhre og Sigurd Rushfeldt er jo bare for å vise ambisjonsnivå og et bevisst spill. Alle vet jo om disse spillerne, så man har intet å tape. FFK har jo gjort det samme flere ganger tidligere.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av keiko99
RBK skal rydde opp og helstad,eguren + feler kan bli løst fra kontrakten.. burde ikke vi snuse litt der.. jeg har tro på klubb skifte kan hjelpe en spiller
Jeg tror ikke Helstad er en spiller som blir ryddet bort. Det Høgmo har sagt er at man ser etter en annen spisstype enn Helstad og Johnsen. Men det vil jo ikke si det samme som at man ikke har bruk for Helstad også.
FFK på toppen i 2006
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
gutten trenger selvtillit!og da trenger han regelmessig spilletid. FFK kan absolutt tilby han det.
helstad blir. sier seg selv. toppscorern til rosenborg folkens...
savner "svensk magi" allerede
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg syns vi kan få daniel braaten jeg
RBK skulle bytte ut noen i vinter, tror nok de eksisterende spillerne der kan spille seg inn på hvilket som helst TL lag
Vi får se hva de legger ut som leftovers i vinter.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Robbie Russell
Thorstein Helstad
Alexander Ødegaard
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av keiko99
bør vi få singnaler fra klubben om hva som er på gang før en det vi har fått eller er det greit at dem ikke gir ut noe ??
Bare ingen "tar en Todi på oss" da..
Syns klubben kan holde det for seg selv jeg..er endel av morroa.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av oleberg
Ivar Rønningen
Robbie Russell
Thorstein Helstad
Alexander Ødegaard
Helstad og Ødegård skulle jeg gjerne sett i FFK-drakta.
Russel går vel på den tidligere så mye omtalte EU-kvota. Verken han eller Rønningen vil vel heve laget nevneverdig, så da er det bedre å beholde PAC og Sørlie på de plassene. De har vært med å spille laget opp fra 2. divisjon. De bør "belønnes" med nye kontrakter for det, istedet for at vi henter inn nye spillere som kanskje er dyrere men allikevel ikke mye bedre enn de vi har. Skal vi hente nye spillere, må det være spillere som går rett inn i 11`ern, og som hever laget.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914