Husk meg
Brukernavn
Passord

UTROLIG

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 01 nov 05, 23:07
Det er helt utrolig det som skjer i Norge nå...
Sitter og leser på vg nett at folk over hele landet tente ett lys for Dagfinn Enerly, flere sender inn støttehilsninger og god bedring hilsninger og sender meldinger i hytt og pine.

Jeg er ikke i familien til Dagfinn Enerly, men det er ganske rørende og utrolig å se hvordan folk bryr seg når noe skjer med ett annet lags spiller.

Tenker også på Øyvind Hoås, han kan ikke ha det lett for tiden, han også trenger varme tanker og lykke ønskninger..

Det som også er utrolig er det at alle aviser og nettsteder skriver en god bedring hilsen til Enerly, www.plankehaugen.no har gjort det, www.tippeliga.com har gjort det.

Jeg som supporter setter pris på all den omtanken og alle god bedring hilsningene som Dagfinn Enerly får, han er en morsom og artig spiller, som jeg liker veldig godt :)

Det som også er rørende er at 2 klasse på den skolen jeg jobber, også har spurt hvordan det går med Enerly...
Det er helt utrolig...

Flere som er enige ueninge?

God Bedring Dagfinn Enerly, hilsen fra meg :)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 02 nov 05, 16:29
Det er fantastisk, men jeg ble litt uvell når den "tenn et lys"-kampanjen dukket opp. Han er da ikke død heller. Meningen er selvsagt bare god den, men det minner meg litt om prinsesse Dianas død, at alle absolutt skal vise at de har blitt rørt av tragedien på alle mulige måter. Det var vel når den dukket opp i VG og folk sendte inn bilder av lysene de hadde tent for Dagfinn at jeg ble litt uvell. Når også folk mente det var uforskammet å diskutere annet enn Dagfinns ulykke på forumet syntes jeg det gikk litt langt, han er tross alt ikke død. Samtidig er det fantastisk med all medfølelsen, det er klart det rammer mange når en så kjent person i fotballmiljøet blir utsatt for noe sånt.

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til: 02 nov 05, 17:13
synes det er utrolig rørende jeg og Tegn på at vi tross alt bare er mennesker

VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914