Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamp til inntekt for Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 31 okt 05, 18:59
Det bør være et sammensattlag fra hans tidligere klubber, Rosenborg, Skeid, Moss og dommer fra moderklubben Grei.
Som skal møte Fredrikstad og inntektetene følgelig til rehabliteringen tor Enerly.
Kampen burde bli sendt på tv.

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til: 31 okt 05, 19:12
Av erfaring ved slike situasjoner, så dekker forsikringa all form for rehab og diverse. Jeg regner med at han er godt forsikret gjennom FFK.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03

Lagt til: 31 okt 05, 19:17
Det var snakk om dette på bussen hjem fra Kristiansand. En kamp mellom Rosenborg og Fredrikstad skal visstnok arrangeres i nærmeste fremtid...?!?

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til: 31 okt 05, 19:19
Jaha... det blir vaffal spennende

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 okt 05, 20:30
Endret: 31 okt 05, 20:30
Jeg luftet et forslag på Kråkevingen sine sider om at det kanskje var en idé å arrangere en treningskamp mellom Moss og FFK. Moss skal ut i kvalikk og får ikke noe kamptrening frem til dette, så det hadde sikkert passet dem ideelt. Inngangspengene kunne vi brukt til å kjøpe et eller annet til han. For som sagt over, han er økonomisk sikret via forsikringer. Og det å bare gi "en bunke med penger" er jo upersonlig. Bedre å kjøpe noe vi vet han ville satt pris på.

Ble i hvert fall tatt godt i mot av dem...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 31 okt 05, 22:36
Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg luftet et forslag på Kråkevingen sine sider om at det kanskje var en idé å arrangere en treningskamp mellom Moss og FFK. Moss skal ut i kvalikk og får ikke noe kamptrening frem til dette, så det hadde sikkert passet dem ideelt. Inngangspengene kunne vi brukt til å kjøpe et eller annet til han. For som sagt over, han er økonomisk sikret via forsikringer. Og det å bare gi "en bunke med penger" er jo upersonlig. Bedre å kjøpe noe vi vet han ville satt pris på.

Dette støtter jeg! Tenkte å gå inn her nå for å skrive at vi kan holde en støttekamp til ære for Enerly, tror ikke helt han trenger pengene liksom. Men det å bruke intektene til å kjøpe noe som viser at det er mange som bryr seg er en knall god idè!
Også kan folk, selv om det evt. blir fullt bare møte opp for å vise respekt og støtte.. La ham se hvor mange som tenker og bryr seg i den situasjonen han er i nå.

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 okt 05, 23:13
Opprinnelig postet av Ixnay^
Opprinnelig postet av FFK1903

Dette støtter jeg! Tenkte å gå inn her nå for å skrive at vi kan holde en støttekamp til ære for Enerly, tror ikke helt han trenger pengene liksom. Men det å bruke intektene til å kjøpe noe som viser at det er mange som bryr seg er en knall god idè!
Også kan folk, selv om det evt. blir fullt bare møte opp for å vise respekt og støtte.. La ham se hvor mange som tenker og bryr seg i den situasjonen han er i nå.
jeg støtter også dette

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914