Kamp til inntekt for Enerly
Som skal møte Fredrikstad og inntektetene følgelig til rehabliteringen tor Enerly.
Kampen burde bli sendt på tv.
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Ble i hvert fall tatt godt i mot av dem...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Jeg luftet et forslag på Kråkevingen sine sider om at det kanskje var en idé å arrangere en treningskamp mellom Moss og FFK. Moss skal ut i kvalikk og får ikke noe kamptrening frem til dette, så det hadde sikkert passet dem ideelt. Inngangspengene kunne vi brukt til å kjøpe et eller annet til han. For som sagt over, han er økonomisk sikret via forsikringer. Og det å bare gi "en bunke med penger" er jo upersonlig. Bedre å kjøpe noe vi vet han ville satt pris på.
Dette støtter jeg! Tenkte å gå inn her nå for å skrive at vi kan holde en støttekamp til ære for Enerly, tror ikke helt han trenger pengene liksom. Men det å bruke intektene til å kjøpe noe som viser at det er mange som bryr seg er en knall god idè!
Også kan folk, selv om det evt. blir fullt bare møte opp for å vise respekt og støtte.. La ham se hvor mange som tenker og bryr seg i den situasjonen han er i nå.
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Opprinnelig postet av Ixnay^
jeg støtter også detteOpprinnelig postet av FFK1903
Jeg luftet et forslag på Kråkevingen sine sider om at det kanskje var en idé å arrangere en treningskamp mellom Moss og FFK. Moss skal ut i kvalikk og får ikke noe kamptrening frem til dette, så det hadde sikkert passet dem ideelt. Inngangspengene kunne vi brukt til å kjøpe et eller annet til han. For som sagt over, han er økonomisk sikret via forsikringer. Og det å bare gi "en bunke med penger" er jo upersonlig. Bedre å kjøpe noe vi vet han ville satt pris på.
Dette støtter jeg! Tenkte å gå inn her nå for å skrive at vi kan holde en støttekamp til ære for Enerly, tror ikke helt han trenger pengene liksom. Men det å bruke intektene til å kjøpe noe som viser at det er mange som bryr seg er en knall god idè!
Også kan folk, selv om det evt. blir fullt bare møte opp for å vise respekt og støtte.. La ham se hvor mange som tenker og bryr seg i den situasjonen han er i nå.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914