tilstandsrapport om enerly
dette sa p4
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
NÅr skal vi få vite hvordan det går med han?
ellær?
ekte ffk supporter;)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
klansgutt
ellær?
klansgutt
Hvaskjera?
Får inderlig håpe det er hevelse, og at Dagfinn kan leve et normalt liv igjen
ellær?
"- Familien til Dagfinn Enerly har gjennom Ullevål sentralsykehus bedt om at pressemeldingen som ble sendt ut i natt, foreløpig er det siste ordet i saken, sier Bøhler til TV 2 Nettavisen."
Må man trene seg opp til å gå igjen etter en slik skade, at liksom motorikken har forsvunnet. Eller?
Og er han klar i hodet, eller svikter noen ting der og?
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
Ellers er det ingen vits i å spekulere i hvordan det går, selv ekspertene vet ikke. De har ihvertfall valgt å ikke operere men vente og se om det bedrer seg. Det eneste vi kan gjøre er å håpe på det beste og støtte Dagfinn..
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
http://www.p4.no/story.asp?id=174092
Et glimt av håp
Mine varme tanker går også til Øyvind, stakkars gutt. Håper ikke han sitter med skyldfølelse, for det bør han ikke ha.
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Nå har det kommet en oppdatering på f-b.no
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Opprinnelig postet av Acromion
Gode nyheter nå, i hvertfall.
http://www.p4.no/story.asp?id=174092
Et glimt av håp
Det er det beste jeg har lest i dag.
"Bruddet ligger som det skal ligge – ingen fragmenter er ute av posisjon. Da er det heller ikke noe poeng å operere, sier Fredrikstads fysioterapeut Erik Strøm til Avisenes Nyhetsbyrå (ANB).
Det kan være flere grunner til at lammelsen har oppstått. En blødning fra bruddstedet kan være årsaken, og i så fall kan førligheten komme tilbake når blødningen går ned."
Og jeg håper av hele mitt hjerte at det er slik det er!!
..."og ballen er rund"
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
Veldig stor pågang akkurat nå..
sin støtte (og respekt) til Dagfinn, Øyvind og FFK...
klart det blir pågang da..
Fint dere legger ut oppdateringer på situasjonen her,
slik vi kan følge med!
Har dere alle i tankene!
Opprinnelig postet av Idæmor
10000 besøkende :: 1000 brukere og 9000 gjester
Akkurat det høres ut som en feil på siden.. Eller så er det faktisk mer enn så mange besøkende og telleren ikke henger med, men det tviler jeg egentlig på. Mange besøkende er det her uansett, bare se på alle trådene i forumet!
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av FFK-pus
Jeg blir så engstelig når noen sier 1 ting og de på TV2 nyhetene sier noe annet. Hva skal vi tro?? Ønsker selvfølgelig det beste for han
syns vi ska tro d mest positive som blir sagt jæi!
Selv om jeg er mosse supporter, så er enerly en av de aller beste spillerne i norsk fotball, og håper at han kommer tilbake!
--
Ole Olsen
Rygge
At han kan fungere som en far og familiemann..
Trist å si dette,men jeg blir veldig overrasket hvis jeg ser han i ffk drakta igjen
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Poengløst å operere nå
Det medisinske personellet ved Ullevål sentralsykehus, har søndag vurdert situasjonen til FFK-kapteinen dit hen, at et inngrep ikke vil endre hans videre skjebne på nåværende tidspunkt.
- Bruddet ligger som det skal ligge – ingen fragmenter er ute av posisjon. Da er det heller ikke noe poeng å operere, sier Strøm videre.
Man avventer nå situasjonen i påvente av at hevelsen på bruddstedene i nakken skal gå ned, og muligheten for at førligheten kommer tilbake, før man foretar seg noe av kirurgisk karakter.
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article483023.ece
Opprinnelig postet av ximo
Opprinnelig postet av Idæmor
10000 besøkende :: 1000 brukere og 9000 gjester
Akkurat det høres ut som en feil på siden.. Eller så er det faktisk mer enn så mange besøkende og telleren ikke henger med, men det tviler jeg egentlig på. Mange besøkende er det her uansett, bare se på alle trådene i forumet!
Det er ikke en feil.. Den ble "skrudd av" for et par dager siden da den rett og slett ødela databasen våres... Derfor skrev jeg bare heller inn et urealistisk høyt tall istedet..
Men faktisk idag så er det helt sykt mange folk innom siden.. Så ja.. Det er stor pågang!
Sjefskodærn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914