Fire spillere tar farvell med oss
Alexander Lund Hansen, Dag Frode Hornseth, Tor Trondsen og Roger Helland har vel alle signalisert at de gir seg.
Mulighetene for at Hans Ramberg og Pål Andre Czwartek forsvinner er vel også tilstede.
Kontraktene demmes går jo ut i år.
Mulighetene for at Hans Ramberg og Pål Andre Czwartek forsvinner er vel også tilstede.
Opprinnelig postet av Patrioten
Alexander Lund Hansen, Dag Frode Hornseth, Tor Trondsen og Roger Helland har vel alle signalisert at de gir seg.alexander har ikke vært noe for oss i år... pål vil vi savne og han har sagt at det er ikke lett å kobinere full jobb og fotball.. Roger helland bør vi sende sms til å ønske han lykke til... Tor trondsen var en stooooor spiller, men skade stoppet han..
den som også reiser hjem er lindstrøm om vi ikke kjøper han da...
hornseth ble aldri noe
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Alexander Lund Hansen, Dag Frode Hornseth, Tor Trondsen og Roger Helland har vel alle signalisert at de gir seg.
Det kommer sikkert noen overraskelser i spillere inn og ut. Viktig at dere nå forsterker såpass at dere unngår nedrykksstrid tredje sesongen på rad. Czwartek overtar vi mer enn gjerne...
- sammen for Sarpsborg
Er det noen flere som gir seg?
Latyr går vel til sparta?
Og når det gjelder Ramberg så er ffk i forhandlinger om en ny kontrakt med han
Og når det gjelder Ramberg så er ffk i forhandlinger om en ny kontrakt med han
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Er det noen flere som gir seg?
Christoffer Solvang og Jørgen Pettersen. Disse har vært utleid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914