Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyn har ikke råd til Thomas Myhre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 okt 05, 09:28

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 okt 05, 09:31

Har hørt rykter om at nesten er klar for Viking.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 okt 05, 10:11
vi for håpe at han må spille for oss.. nei da, men vi gir vel ikke opp på forhånd

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 okt 05, 12:46
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har hørt rykter om at nesten er klar for Viking.

får håpe han tar til fornuften.hehe.. tror nok også myhre fryktet at FFK skulle rykke ned, derfor naturlig å tenke andre løsninger.. nå som FFK har klart seg, håper jeg han vil vurdere FFK igjen..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 okt 05, 12:52
Viking er et stabilt topplag, mens FFK har kjempet med nebb og klør for å overleve de to sesongene vi har vært i Tippeligaen. Kan ikke da klandre Myhre om han velger Viking - som tross alt er en større klubb enn FFK, en større by, en ny stadion (ok, vi får ny neste år), UEFA-cup osv. Dessuten er jo Viking favorittklubben hans i Norge og han har spilt der i flere sesonger, samboeren er fra byen og de har hus der...

Blir ikke akkurat overrasket om han velger Viking nei... Men for all del, FFK bør gjøre alt de kan for å lokke ham til Plankebyen igjen!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 okt 05, 12:56
blir ikke overrasket jeg heller. men lov å håpe   vi har den beste keepertreneren og supportere..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 30 okt 05, 15:37
Skal de ha Basso som reservekeeper, eller sender de han vekk da? For de "trengte" ikke Myhre i sommer da de følte de hadde gode nok målvakter. Det var i hvert fall det de sa. Det må jo bety at Basso er en habil keeper og kanskje noe for oss? Og hvis han blir værende, så har de også en av de største keepertalentene i stallen, som helt sikkert ikke er fornøyd med å være tredjevalget...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914